Re: No i jeden facet poszedl w slady Anieliny J...

Date: Sun, 19 May 2013 19:47:08 +0200
From: ZOŁZA <r...@b...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: No i jeden facet poszedl w slady Anieliny J...

W dniu 2013-05-19 19:36, Aicha pisze:
> [...]
dy-Angeliny-Jolie-a55771

> Być może. W końcu nie na darmo opatentowywał gen, żeby teraz nie mieć z
> tego profitów :P

to sie zwie: paniczny strach przed śmiercią, której i tak
nie da sie uniknąć. przecież jutro może zabić ja np zakrzepica. i
ciekawy był komcio jeden z pierwszych pod artykulikiem, do njusa
że dżolina idzie dalej i wycina sobie jajniki.
mianowicie ''a jeszcze można dostać raka płuc- idz na całość''.

--
humor z zeszytu: " Dziedziczność pozwala wyjaśnić, dlaczego skoro
dziadek i ojciec nie mieli dzieci, to i my będziemy bezdzietni."