No i jeden facet poszedl w slady Anieliny J...

1. Data: 2013-05-19 14:19:38

Temat: No i jeden facet poszedl w slady Anieliny J...
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

i sobie uciął:
http://www.sfora.pl/Szok-Ten-mezczyzna-poszedl-w-sla
dy-Angeliny-Jolie-a55771

A ja tam mysle ze za cala akcja stoi producent testow na wykrywanie tych genow
No chyba ze to początek posługiwania się ludzi NWO karta depopulacji: kto będzie mieć
schrzanione geny -poprzez zatruta zywnosc- nie będzie mieć prawa do rozmnazania... ;P

2. Data: 2013-05-19 16:37:17

Temat: Re: No i jeden facet poszedl w slady Anieliny J...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 19 May 2013 05:19:38 -0700 (PDT), m...@g...com
napisał(a):

> [...]
mieć schrzanione geny -poprzez zatruta zywnosc- nie będzie mieć prawa do

A niech się tnie kto może. Mnie tam rybka.
--
XL
"Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,

3. Data: 2013-05-19 18:25:34

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Maj, 14:19, m...@g...com wrote:
> [...]
mieć schrzanione geny -poprzez zatruta zywnosc- nie będzie mieć prawa do

No a ludzi chorych na raka to nie widzi, testy chcą sprzedać,
powinieneś oprotesować badania raka, idź i protestuj że ty
niedopuścisz do zbadania pacjentów.

4. Data: 2013-05-19 19:36:48

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-19 14:19, m...@g...com pisze:

> i sobie uciął:
> http://www.sfora.pl/Szok-Ten-mezczyzna-poszedl-w-sla
dy-Angeliny-Jolie-a55771

> A ja tam mysle ze za cala akcja stoi producent testow na wykrywanie tych genow

Być może. W końcu nie na darmo opatentowywał gen, żeby teraz nie mieć z
tego profitów :P

5. Data: 2013-05-19 19:47:08

Od: ZOŁZA <r...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-19 19:36, Aicha pisze:

dy-Angeliny-Jolie-a55771

> Być może. W końcu nie na darmo opatentowywał gen, żeby teraz nie mieć z
> tego profitów :P

to sie zwie: paniczny strach przed śmiercią, której i tak
nie da sie uniknąć. przecież jutro może zabić ja np zakrzepica. i
ciekawy był komcio jeden z pierwszych pod artykulikiem, do njusa
że dżolina idzie dalej i wycina sobie jajniki.
mianowicie ''a jeszcze można dostać raka płuc- idz na całość''.

--
humor z zeszytu: " Dziedziczność pozwala wyjaśnić, dlaczego skoro
dziadek i ojciec nie mieli dzieci, to i my będziemy bezdzietni."

6. Data: 2013-05-20 20:36:33

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 19 maja 2013 18:25:34 UTC+2 użytkownik outside napisał:

> [...]
>

> No a ludzi chorych na raka to nie widzi, testy chcą sprzedać,
>
> powinieneś oprotesować badania raka, idź i protestuj że ty

Nie zdziwiłbym się jesli te testy okazalyby sie statystyczna sciema
(wyniki wychodzilyby celowo pozytywne) a JAnielina sobie tylko darmo lift zobila.

To jest nagonka na tych którzy chorzy nie sa i zachorować nie musza.
Pod płaszczykiem prewencji można sobie niezle nagonić jeleni pod noze.
Czyzby chirurgia plastyczna tracila klientele przez kryzys?
To trzeba na stoly miesko zapedzic -najskuteczniej strachem przed smiercia...

7. Data: 2013-05-20 21:01:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 20 May 2013 11:36:33 -0700 (PDT), m...@g...com
napisał(a):

> [...]
> Czyzby chirurgia plastyczna tracila klientele przez kryzys?
> To trzeba na stoly miesko zapedzic -najskuteczniej strachem przed smiercia...

To MOJE!
3-)

8. Data: 2013-05-20 21:16:49

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 20 maja 2013 21:01:56 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> To MOJE!
>
> 3-)

chyba czegos nie doczytałem ;)
ten tekst wysmarzylem dziś około 13 -tyle ze mi googl limitami foszy
wiec dopiero terazwkleilem...a jak ty to ponazywalas?

9. Data: 2013-05-20 21:31:55

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 20 May 2013 12:16:49 -0700 (PDT), m...@g...com
napisał(a):

> chyba czegos nie doczytałem ;)
> ten tekst wysmarzylem dziś około 13 -tyle ze mi googl limitami foszy
> wiec dopiero terazwkleilem...a jak ty to ponazywalas?

Vide mój wątek "Angelina bez":

2013-05-15 17:24:06

"No i pomijając już całą tę tragifarsę - przyjmij do mózgownicy, że to całe
przedstawienie z cyckami AJ to po pierwsze ukręcenie plotek na temat jej
NOWEGO BIUSTU, który sobie (nie pierwszy raz zresztą, przecież to
oczywiste, że taki chudzielec nie ma prawa mieć nic pod skórą na klatce
piersiowej prócz kości) zafundowała, bo ją było stać i taką miała akurat
zachciankę, a niewątpliwie plotki byłyby. A tak w pełni chwały schodzi po
Wielkich Schodach Odpowiedzialnosci i Mądrosci 3333-]
Po drugie - przy tej okazji to pieczeń kliniki, bo będą do niej pewnie
teraz sznurem biegły durne baby żeby pod pretekstem "genu" (albo i nawet
bez tego), sobie ucinać to i tamto... "Ucięłam, bo musiałam, a nie dlatego,
że mi odwaliło" - takie będzie teraz tłumaczenie.
33333-]"

2013-05-15 17:28:44

"Ja zaglądam w gary? - przeciez to AJ zagląda w moje, ze swoimi uciętymi
cyckami. A raczej bez, za to ze sztucznymi! Co jej do moich? Ucięłą sobie i
spoko, bo chiała mieć NOWE i przy tym jesczze zarobić, jej sprawa. Ale zeby
z tego robić akcję w moją stronę? - tego już za wiele."

2013-05-15 17:34:20

"...oraz za ucięcie sobie cycków i wymianę na NOWE (sic!) w klinice, która
też sama jej jeszcze zaplaci za reklamę."

2013-05-15 17:34:56

"
> I nie przemknelo Ci przez ta pusta glowe, ze jesli ocalila choc jedno . > zycie
> swoim wystapieniem
Na pewno życie tej kliniki 3-]"

2013-05-15 22:56:02

"A co, nie wiesz, ze się hajtają? Pewnie na slub sobie te cycki walnęła
nowe. I oplata androny, ze to przez zagrażającego raka."

2013-05-15 23:26:56

"Ale czy TY nie rozumiesz, że mnie latają koło... jej cycki i jajniki?
Oraz to, czy sobie je utnie, czy przyprawi nadprogramowe i zapasowe?
Ona nie ma prawa z buciorami wkraczać ze SWOIM WYDUMANYM PROBLEMEM w
sytuację wielu milionów kobiet, bo one NIE SĄ NIĄ i nigdy nie będą miały
takich uwarunkowań, jak ona. Już pisałam: ona się zachowuje, jakby
zachwalała biały ryż hinduskiej biedocie, która białego ryżu nawet nie
ujrzała i nie ujrzy.
To po pierwsze.
A po drugie - to jest po prostu lukratywny (bo dla sensacji i zarobku oraz
reklamy kliniki) kamuflaż zabiegu wymiany już wczesniej preparowanego
biustu - dorabianie do tego ideologii ma na celu zapobieżenie plotkom i
dywagacjom na temat jej sztucznego biustu, ona po prostu sobie "zrobiła
biust", bo nie ma własnego, jest tak chuda, że mogła mieć jedynie gruczoły
i skórę, a nawet to co dotychczas prezentowała i co będzie miała teraz (na
pewno ładniejsze, he he) było fikcją, bo na tak wychudzonym ciele nie ma
prawa być tkanki tłuszczowej normalnej "kalibracji" akurat w miejscu
biustu! I dobrze o tym wiesz, jeśli myslisz logicznie."

No i tak dalej :-)

Ale przecież nie chodzi mi o prawa autorskie, po prostu cieszy mnie
zbieżność naszego odbioru :-)

10. Data: 2013-05-21 07:16:03

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 20 maja 2013 21:31:55 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> [...]
>
> No i tak dalej :-)
>

> Ale przecież nie chodzi mi o prawa autorskie, po prostu cieszy mnie

JAnielina faktycznie wygląda już prawie jak trupek...szkoda człowieka.
I te ciagle podkrążone oczy ukrywane za okularami B/

Znalazłem! :)
Co Jezus kazał robić z pedofiami.
No co się oburzacie katoliczki?
Największe święto narodowe Francuzów.