Robert Lewandowski zanalizowany

1. Data: 2013-05-18 21:14:58

Temat: Robert Lewandowski zanalizowany
Od: "LeoTar" <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Skąd bierze się rywalizacja? Jakie jest jej praźródło? Czy jest czymś
pożytecznym czy też stanowi zagrożenie dla istnienia gatunku ludzkiego i
życia na naszym globie wogóle? Na te pytania postaram sie odpowiedzieć
posługując sie pytaniem "DLACZEGO?". Dlaczego więc rywalizujemy ze sobą? Ano
dlatego, że chcemy być lepsi od innych, chcemy wykazać sie swoja nad nimi
wyższością. Chcemy wytworzyć coś lepszego, bardziej przydatnego, coś co
wzbudzi zainteresowanie i podziw, coś co przyniesie nam nagrodę. Ale
wszystkie te osiagnięcia są tylko wtórnymi potrzebami w stosunku do potrzeby
pierwotnej, potrzeby wykazania sie przed naszym ojcem, że jesteśmy bardzo
dobrzy. Ba, nawet lepsi od niego. Po meczu Borussii Dortmund z Realem Madryt
wygranym przez Borussię 4:1 Robert Lewandowski, który strzelił Realowi
wszystkie cztery gole, powiedział, że poświęcił je swojemu ojcu. Dlaczego
właśnie ojcu a nie komuś innemu? Dlaczego pierwszą myślą, która przyszła mu
na myśl było pochwalic sie przed ojcem? Czyżby chciał powiedzieć swojemu
ojcu: "Popatrz, jaki jestem dobry, ba, lepszy od ciebie". Robert Lewandowski
nie jest zjawiskiem unikatowym w dążeniu Syna do wykazania się wyższością
nad Ojcem

--
Władek Tarnawski
LeoTar - Sunrise Services

2. Data: 2013-05-19 09:46:14

Temat: Re: Robert Lewandowski zanalizowany
Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-18 21:14, LeoTar pisze:
> [...]
> lepszy od ciebie". Robert Lewandowski nie jest zjawiskiem unikatowym w
> dążeniu Syna do wykazania się wyższością nad Ojcem

Coś w tym musi być.. Jeszcze nie widziałem deklaracji sportowca
dedykującego swój sukces dzieciom. Nowo narodzonemu dziecku tak, ale
nigdy starszym.

3. Data: 2013-05-19 13:29:48

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trybun" <Y...@y...com> napisał w wiadomości

> Coś w tym musi być..

Tak, choroba psychiczna LeoTara i twoja glupota. W sumie calkiem sporo.

4. Data: 2013-05-23 10:39:12

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-19 13:29, Ghost pisze:

> Użytkownik "Trybun" <Y...@y...com> napisał w wiadomości

> Tak, choroba psychiczna LeoTara i twoja glupota. W sumie calkiem sporo.

Tradycyjnie nie masz nic do powiedzenia w temacie.

Kobiety chcą być bezkarne.
Kobiety chcą prowokować.
Niespodziewany skutek operacji Angeliny Jolie - pozytywny
Jakim trzeba być kołtunem?
Cenzura?