Największe święto narodowe Francuzów.

1. Data: 2013-05-18 22:37:28

Temat: Największe święto narodowe Francuzów.
Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Święto Narodowe Francji

Święto Narodowe Francji - święto narodowe, obchodzone we Francji co
roku 14 lipca. Upamiętnia wybuch Wielkiej Rewolucji Francuskiej 14
lipca 1789 r., zapoczątkowanej zburzeniem Bastylii....

Ciekawe , francuzi co roku czczą to święto i jeśli tacy źli to powinni
przestać, a dlaczego więc świętują?
Bo dobrzy ludzie zabili tych złych ludzi, takich jak kler i gdyby
kler we Francji głosił takie bzdury, że rewolucja to zło, jak tu się
pompuje tym spod znaku- radio spójść mi się do ryja- co jest
natychmistową chorobą mózgu, jego martwicą. To by byĺ skandal
miedzynarodowy.
Taki sam skandal gdyby Niemcy krzyczeli, że powstanie warszawskie
pochłoneło niewinnych męczeników SS-gestapo. Zdajecie sobie sprawę
teraz z rozmiaru obłudy kleru?

2. Data: 2013-05-19 01:06:01

Temat: Re: Największe święto narodowe Francuzów.
Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Maj, 22:37, outside <s...@g...com> wrote:
> [...]
> Taki sam skandal gdyby Niemcy krzyczeli, że powstanie warszawskie
> pochłoneło niewinnych męczeników SS-gestapo. Zdajecie sobie sprawę

Ale ciekawe, bo wychodzą podobieństwa, tak więc mamy kryzys
gospodarczy we Francji, a kler oczywiście majętny do rozpuku,
zaczynają się wsród biedoty epidemie śmierci głodowej, a kler aż do
obrzydzenia tłusty bo ogromnie sponsorowany przez króla, który
oczywiście balet za baletem i ciągłe imprezy, ciuchy, perfumy ,
torciki i tak tańcują sobie walczyka razem z klerem. A za oknem lud
umiera z głodu, jest poniżany, mordowany pracą nad siły na klerowskich
i feudalnych posiadłościach i smagany batem ile wlezie, a kler z
królem tańczą walczyka i torcikami się obrzucają.
Kler wyje na dodatek do głodnych chłopów i robotników, że każdego
miejsce jest tam gdzie Bóg go umieścił i tak dzieci, kobiety ,zdychają
w kopalniach a kler wyje i batem chlasta-tu was Bóg umieścił .
Arcyciekawe ,a instytucje klerykalne rozdęte do ropuku, gdzie się
tylko próżnuje.
I teraz Polska obecnie, kler po prostu wszędzie, instytucje rozdęte
do rozpuku, biorą kasę na nic nie robienie, w wojsku, w szpitalach, w
każdym otwarciu prowincjonalnego komisariatu, kler siedzi w
limuzynach, rozbija się po pijaku najdroższymi limuzynami, gwałci
dzieci, biczuje kobiety że Bóg umieścił kobiety w domu, polacy coraz
biedniejsi, po sądach ścigani artyści, pisarze, ludzie mówiąc prawdę o
klerze, prześladowania dzieci z in-vitro...........Jak widać jedna
rewolucja to za mało aby zrozumieli i tym samym rośnie obecnie w PL
gama ludzi oburzonych zachowaniem kleru...czy dojdzie do rewolucji?

3. Data: 2013-05-19 09:48:46

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-18 22:37, outside pisze:
> [...]
> Taki sam skandal gdyby Niemcy krzyczeli, że powstanie warszawskie
> pochłoneło niewinnych męczeników SS-gestapo. Zdajecie sobie sprawę

No właśnie, a masochści spragnieni jasniepańskiego bata nad głową i
reżymu kościelnego twierdzą że ta Rewolucja to tylko mordowanie
niewinnych..

4. Data: 2013-05-19 09:57:05

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Maj, 09:48, Trybun <Y...@y...com> wrote:

> No w a nie, a masoch ci spragnieni jasniepa skiego bata nad g ow i
> re ymu ko cielnego twierdz e ta Rewolucja to tylko mordowanie
> niewinnych..

Bo to jest niesłychana głupota, kler prostakom wmówił że kiedyś było
fajnie, jeszcze zaczą debile walczyć o prawo pierwszej nocy. Czyli pan
małżonkę Chirona powinien poruchać i Chiruś będzie walczył z prawem
które odebrało mu z dupy bata i by ruchano mu żone.

5. Data: 2013-05-19 10:03:07

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Bo to jest niesłychana głupota i kler tak obłudnie manipuluje
kretynami, że wyją o pana i pozbawienie ich ludzkich praw, bo
rewolucja to też ustanowienie praw człowieka, dlatego znana na całym
świecie jako pozytywne zjawisko, dzięki niej mamy prawa człowieka i
nie wolno nami pomiatać bo Sztrazburg. Kler prostakom wmówił że kiedyś
było
fajnie pod jego batem, jeszcze zaczną debile walczyć o prawo
pierwszej nocy. Czyli pan
małżonkę powinien poruchać i będą walczyć z prawem
które odebrało mu z dupy bata i by ruchano mu żone.

6. Data: 2013-05-20 09:59:37

Od: xantiros <x...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.05.2013 22:37, outside pisze:
> [...]
> Taki sam skandal gdyby Niemcy krzyczeli, że powstanie warszawskie
> pochłoneło niewinnych męczeników SS-gestapo. Zdajecie sobie sprawę

Może chociaż to debilu przeczytaj, i nie rób z siebie kretyna.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Rewolucja_francuska

bo jeszcze trochę i zamach stanu oskarżysz też Watykan

"Za koniec rewolucji uznaje się kres rządów Dyrektoriatu 9 listopada (18
brumaire'a) 1799 roku, kiedy to Napoleon Bonaparte przeprowadził zamach
stanu"

a co do kościoła to wypadało by też poczytać

"Duchowieństwo Kościoła rzymskokatolickiego liczyło w przededniu
rewolucji około 120 tysięcy osób. Do Kościoła należała jedna dziesiąta
ziem uprawnych. Dochody z nieruchomości czerpali głównie wysocy
dostojnicy, którymi mogli zostać głównie szlachcice, co tworzyło
podziały w samym Kościele."

I tutaj rewolucjoniści wspomagają kościół - nie szlachecki

"Niższe duchowieństwo było z tego stanu rzeczy niezadowolone i
nastawione reformatorsko, a w wyniku uchwały Konstytuanty z listopada
1789 roku, która brała kler na utrzymanie państwa, miało wręcz zyskać"

Rok 1789 - to już czasy rewolucji.

Jedna z przyczyn rewolucji:

"Wobec trudnej sytuacji ekonomicznej, minister finansów Charles
Alexandre de Calonne postanowił opodatkować również duchowieństwo i
szlachtę. Decyzja taka wymagała zatwierdzenia przez Zgromadzenie
Notablów, w którym zasiadali przedstawiciele dwóch pierwszych stanów.
Notable odrzucili wniosek w sierpniu 1787 roku, a de Calonne został
zdymisjonowany. Jego następcą został arcybiskup Étienne Charles de
Brienne, zwolennik idei oświeceniowych. Był on skłonny złamać siłą opór
notablów[potrzebne źródło]. Gdy ci odrzucili po raz kolejny zarządzenie
de Brienne'a, kilku z nich zostało aresztowanych. Jednak król uwolnił
więźniów, a arcybiskupa odwołał ze stanowiska w sierpniu 1788."

Drugą były lata nieurodzaju a co za tym idzie i głodu.

Więc twoje pierdolenie ze przyczyną rewolucji francuskiej był
odpowiedzialny kościół sobie w buty wsadź, nienawiść przesłania ci myślenie.

7. Data: 2013-05-20 10:07:06

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 20 maja 2013 09:59:37 UTC+2 użytkownik xantiros napisał:

> [...]
>

> Więc twoje pierdolenie ze przyczyną rewolucji francuskiej był
>
> odpowiedzialny kościół sobie w buty wsadź, nienawiść przesłania ci myślenie.

A może to nie nienawiść a zwykly interes...?

8. Data: 2013-05-20 10:11:00

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "xantiros" <x...@y...com> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Więc twoje pierdolenie ze przyczyną rewolucji francuskiej był
> odpowiedzialny kościół sobie w buty wsadź, nienawiść przesłania ci

No cóż- kiedyś, kiedy jeszcze wierzyłem w siłę argumentów:-) - na
stwierdzenie globa (najpopularniejszy nick Twego rozmówcy) że katolicyzm to
choroba psychiczna, i że każdy psychiatra to potwierdzi- znalazłem liste
psychiatrów- i zaproponowałem, żeby wybrał 3- zadzwonimy i sprawdzimy, czy
potwierdzą. Oczywiście ani glob zdania nie zmienił, ani nigdzie dzwonić nie
zamierzał. On taki już po prostu jest.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

9. Data: 2013-05-20 10:20:03

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
> sprawdzimy, czy potwierdzą. Oczywiście ani glob zdania nie zmienił, ani
> nigdzie dzwonić nie zamierzał. On taki już po prostu jest.

To podasz ten przyblizony termin kiedy:
1. Na terenach obecnej Polski powstanie legalny ogolnie uznawany Zydoland?
2. Rodzice beda przymuszani do wysylania dzieci do spedalajacych szkol?

10. Data: 2013-05-20 10:31:02

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 20 maja 2013 10:20:03 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
> Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości

> To podasz ten przyblizony termin kiedy:
>
> 1. Na terenach obecnej Polski powstanie legalny ogolnie uznawany Zydoland?

A przypadkiem nie stało się to już faktem? ;)

> 2. Rodzice beda przymuszani do wysylania dzieci do spedalajacych szkol?

j.w...

Robert Lewandowski zanalizowany
Kobiety chcą być bezkarne.
Kobiety chcą prowokować.
Niespodziewany skutek operacji Angeliny Jolie - pozytywny
Jakim trzeba być kołtunem?