Co Jezus kazał robić z pedofiami.

1. Data: 2013-05-19 03:36:48

Temat: Co Jezus kazał robić z pedofiami.
Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Zgorszenie nabiera szczególnego ciężaru ze względu na autorytet tych,
którzy je powodują, lub słabość tych, którzy go doznają. Nasz Pan
wypowiedział takie przekleństwo: "Kto by się stał powodem grzechu dla
jednego z tych małych... temu byłoby lepiej kamień młyński zawiesić u
szyi i utopić go w głębi morza" (Mt 18, 6)
Nawet Jezusa nie posłuchacie co, bo na co jeszcze czekacie, a co z
tymi współwinnymi co bronią kościoła, broniąc pedofili są współwinni.

2. Data: 2013-05-19 09:38:11

Temat: Re: Co Jezus kazał robić z pedofiami.
Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-19 03:36, outside pisze:
> [...]
> Nawet Jezusa nie posłuchacie co, bo na co jeszcze czekacie, a co z
> tymi współwinnymi co bronią kościoła, broniąc pedofili są współwinni.

A nie uważasz że ci których pociągaja seksualnie małe dzieci są w jakiś
sposób pokrzywdzeni? Przecież takimi ich stworzył Bóg, a tu ktoś sobie
wymyślił że Syn Boży by się miał mścić za to że Bóg Ojciec takimi ich
stworzył?

3. Data: 2013-05-19 09:45:46

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Maj, 09:38, Trybun <Y...@y...com> wrote:

> A nie uwa asz e ci kt rych poci gaja seksualnie ma e dzieci s w jaki
> spos b pokrzywdzeni? Przecie takimi ich stworzy B g, a tu kto sobie
> wymy li e Syn Bo y by si mia m ci za to e B g Ojciec takimi ich
> stworzy ?

Bóg stworzył homoseksualistów, bo tacy się rodzą, a zboczenia jak
pedofilia biorą się ze skrzywień psychicznych, człowiek nie rodzi się
zboczeńcem staje się nim, a w kk wykrzywia psychikę celibat.

5. Data: 2013-05-19 09:55:25

Od: Trybun <Y...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-05-19 09:45, outside pisze:

> Bóg stworzył homoseksualistów, bo tacy się rodzą, a zboczenia jak
> pedofilia biorą się ze skrzywień psychicznych, człowiek nie rodzi się
> zboczeńcem staje się nim, a w kk wykrzywia psychikę celibat.

Myślę że jednak się mylisz - wszystkie zboczenia na tle seksualnym to w
większości przypadków cecha wrodzona. Tak, np. nekrofila nie zaczęły
pociągać seksualnie zwłoki, bo z nimi ma do czynienia na co dzień.

6. Data: 2013-05-19 09:56:09

Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.05.2013 03:36, outside pisze:
> [...]
> Nawet Jezusa nie posłuchacie co, bo na co jeszcze czekacie, a co z
> tymi współwinnymi co bronią kościoła, broniąc pedofili są współwinni.

Kościół hierarchiczny zawłaszczył nie tylko nauczanie Jezusa ale także
Jego samego, wymyślając tzw. sakramenty oraz system obrzędów, za pomocą
których, mówiąc grubiańsko, spuszcza się na jego Osobę, piorąc i
usprawiedliwiając własne grzechy i uchybienia, kanalizując całą uwagę
wiernych na siebie a nie na treść nauczania, zawartą w Biblii. Zakaz
uprawiania hipokryzji wobec tych, którzy nie mają jeszcze wykształconego
aparatu rozróżniania dobra od zła, zawarty w powyższym fragmencie,
zakończony, dla wzmocnienia przekazu ponurą hiperbolą, jest
charakterystycznym przykładem celowego i zinstytucjonalizowanego
działania Kościoła przeciwko tym, którzy nie potrafią się bronić, po to,
żeby w przyszłości uczynić z nich użytecznych niewolników. Potwierdza to
tylko jego opresyjną naturę oraz ilustruje doskonale fakt istnienia
tejże instytucji jako jednego z hegemonów, sprawujących władzę nad
nieuświadomionymi i biednymi.

7. Data: 2013-05-19 10:28:25

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Maj, 09:55, Trybun <Y...@y...com> wrote:

> My l e jednak si mylisz - wszystkie zboczenia na tle seksualnym to w
> wi kszo ci przypadk w cecha wrodzona. Tak, np. nekrofila nie zacz y
> poci ga seksualnie zw oki, bo z nimi ma do czynienia na co dzie .

Nie nie myle się, wszystkie zboczenia to skrzywienia psychiczne przez
wpływy, to w dziewiętnastym wieku myślano że wrodzone.

8. Data: 2013-05-19 10:44:33

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Maj, 09:56, CookieM <t...@d...not.spam> wrote:
> [...]
> tylko jego opresyjną naturę oraz ilustruje doskonale fakt istnienia
> tejże instytucji jako jednego z hegemonów, sprawujących władzę nad

Kościół nigdy nie miał nic wspólnego z Chrystusem , a bardzo dużo z
faryzeuszami co rzucali kamieniami, dlatego Chiron czy Ikselka tak
naprawdę nie wierzą w Boga tylko szukają stadości, ludzie co wierzą
nie chodzą do kk bo to instytucja która jest tylko nienawiścią
chrześcijaństwu szkodzi.

9. Data: 2013-05-19 10:48:51

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Trybun napraw to bo każda odpowiedź do ciebie znika i muszę odpisywać
do siebie aby post nie zniknął. To w dziewiętnastym wieku uważano że
zboczenia są wrodzone, teraz wiadomo że zboczenia to zwichnięta
psychika, a kk specjalizuje się w zwinięciu ludziom głowy, dlatego
tyle szajbusów produkuje zboczonych.

No co się oburzacie katoliczki?
Największe święto narodowe Francuzów.
Robert Lewandowski zanalizowany