No i koniec z DO

51. Data: 2003-05-16 14:47:15

Temat: Re: No i koniec z DO
Od: Tomek Kaminski <k...@e...ii.uj.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

c...@p...onet.pl wrote in
news:1e5d.00000706.3ec4efb0@newsgate.onet.pl:

> rotfl
>>

> poza tym twoja ostra reakcja na moja pierwsza wypowiedz sugeruje mi
> twoja nadreaktytwnosc,a byc moze neurastenie
>

> slawku musze to napisac jestes lepszy od krysi przeskoczyles ja w
> krótkim czasie o jedna moze nawet dwie klasy a ja juz myslalem ze
> krysia jest nie do pobicia :)

Ja sie poddaje :)
Bo ja myslalem, ze to z moja migrena cos nie tak, a okazalo sie, ?e ze mna ;)
Pas.

buziaczki,
Tomek.

52. Data: 2003-05-16 14:59:14

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:ba2jmo$422$1@inews.gazeta.pl...
> Użytkownik "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> napisał w
> wiadomości news:ba2iqr$bg6$1@news.onet.pl...

> mi
>
> No rotflol po prostu. Widzisz, Tomku? Ostrzegalem...

Stawianie diagnoz lekarskich pacjentowi, a domyślanie się z mojej strony
dlaczego Tomek tak ostro reaguje - to dwie RÓŻNE sprawy.
Szkoda Marcinie, że tego nie odróżniasz i rechoczesz bez sensu, zacierając
przedwcześnie łapki.... ;)

P.S.
A "rotflol" kojarzy mi się z powiedzonkiem:
"Po czym poznać głupiego..." ;)

--
Krystyna*Opty* K...@p...onet.pl

Trudno żyje się tym, którzy mają czelność
kroczyć pierwsi nieznaną drogą. Anton Czechow

53. Data: 2003-05-16 15:02:57

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek Kaminski" <k...@e...ii.uj.edu.pl> napisał w wiadomości
2.83...
> [...]
>

> Ja sie poddaje :)
> Bo ja myslalem, ze to z moja migrena cos nie tak, a okazalo sie, ?e ze mna

No rzeczywiście, w tym "ustępie" się z Tobą zgadzam,

54. Data: 2003-05-16 15:28:06

Od: "slawek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> rotfl
> >

> poza tym twoja ostra reakcja na moja pierwsza wypowiedz sugeruje mi twoja
> nadreaktytwnosc,a byc moze neurastenie
>

> sławku musze to napisac jestes lepszy od krysi przeskoczyłes ja w krótkim
> czasie o jedna moze nawet dwie klasy a ja juz myslałem ze krysia jest nie
do
> pobicia :)

Coś ci się pomieliły cytaty jasiu, niemniej jednak dzięki za uznanie ;))
Slawek

55. Data: 2003-05-16 15:56:52

Od: "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:ba2uc9$bdt$1@news.onet.pl...

> A "rotflol" kojarzy mi się z powiedzonkiem:
> "Po czym poznać głupiego..." ;)

Jesli bedziesz sie po tym lepiej czula, to oczywiscie mozesz uwazac mnie za
kogos glupszego od siebie. Nie krepuj sie.

56. Data: 2003-05-16 16:11:01

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:ba31q2$b8c$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
za
> kogos glupszego od siebie. Nie krepuj sie.

No już nie płacz... : ))) wcale tak nie uważam : )
Czytaj ze zrozumieniem, jak na inteligenta przystało.
Powtórzę jeszcze raz: "rotflol" kojarzy mi się z powyższym powiedzonkiem, co
wcale nie znaczy, że Ciebie uważam za głupszego od kogokolwiek.
Jeśli nie zrozumiałeś mojej intencji, to wytłumaczę prościej:
Określenie mówiące o tarzaniu się ze śmiechu nie bardzo pasuje do
inteligenta na tzw. poziomie.

Chyba że ja mam mocno przeterminowane pojęcie o kimś na poziomie... : )

--
Krystyna*Opty* K...@p...onet.pl

Nie zawsze trzeba mieć za drania
tego, co jest innego zdania. Jan Izydor Sztaudynger

57. Data: 2003-05-16 17:40:32

Od: c...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> >

> tak jakoś dziwnie fanatycznie brzmisz jasiu
> Nikt nie stawia diagnoz przez net mówimy natomiast że nawet w realu trudno

jeszcze raz specjalnie dla Sławka jesli i to nie starczy to znaczy ze do
końca zycia bedziesz optymalny a i przy okazji zpsw
buty na słoninie to sa buty na białej podeszwie tego tez nie zajarzyłes chociaz
poczatkowo myslalem ze jestes inteligentny i uznałem twoja wypowiedz jako
dowcipna

pswszystkie twoje wypowiedzi sa dowcipne

58. Data: 2003-05-16 17:46:48

Od: "brow\(J\)arek" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:ba2iqr$bg6$1@news.onet.pl...

> Napisałeś w tytule: "No i koniec z DO"
> A jaką teraz dietę stosujesz, uznając za lepszą?

Prawa autorskie do tytułu wątku nalezą do mnie :-)

To ja rozpocząłem i napisałem "No i koniec z DO".

Obecnie nie stosuję żadnej diety (no może poza "ruchową" czyli
pierwszy raz od lat bodajże 7 zacząłem się ruszać trochę więcej)

--
brow(J)arek pozdrawia

59. Data: 2003-05-16 18:34:11

Od: "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "brow(J)arek" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Krystyna*Opty*" <k...@p...onet.pl> napisał w
> wiadomości news:ba2iqr$bg6$1@news.onet.pl...

> Prawa autorskie do tytułu wątku nalezą do mnie :-)

;)))
No zobacz, co za bezprawie, przywłaszczają sobie bez pytania... ;)

> To ja rozpocząłem i napisałem "No i koniec z DO".
> Obecnie nie stosuję żadnej diety (no może poza "ruchową" czyli
> pierwszy raz od lat bodajże 7 zacząłem się ruszać trochę więcej)

Acha! Dzięki za info : )

--
Krystyna*Opty* K...@p...onet.pl

Jednym z rodzajów szczęśliwości jest zdolność
podejmowania dobrych decyzji. Platon

60. Data: 2003-05-16 18:35:08

Od: "slawek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dowcipna
>
> pswszystkie twoje wypowiedzi sa dowcipne

jasiu szkoda że już nie myślisz że jestem inteligentny ;((
Slawek

Dziennik Dietetyka - program komputerowy
watrobka rybna (DO)
Co na swiezy oddech zamiast gum?
DO
MM-pytanie