No i zima :-(

1. Data: 2012-12-02 13:46:28

Temat: No i zima :-(
Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeszcze wczoraj na naszej działeczce kwitły chabry ogrodowe a dzisiaj
szron i zamarznięte kałuże a teraz pada śnieg, który cienką warstewką
zaczyna przykrywać wszystko.
Pozdrawiam grudniowo Ja...cki

2. Data: 2012-12-02 14:19:45

Temat: Re: No i zima :-(
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 2 Dec 2012 14:46:28 +0100, Dirko napisał(a):

> Jeszcze wczoraj na naszej działeczce kwitły chabry ogrodowe a dzisiaj
> szron i zamarznięte kałuże a teraz pada śnieg, który cienką warstewką
> zaczyna przykrywać wszystko.
> Pozdrawiam grudniowo Ja...cki

Nie ma to jak 50-te z rzędu zaskoczenie zimą w życiu ;-P
(by XL)

3. Data: 2012-12-02 19:15:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 2 Dec 2012 15:19:45 +0100, Ikselka napisał(a):

> Nie ma to jak 50-te

w życiu

> z rzędu zaskoczenie zimą ;-P

Tak chyba bardziej zrozumiale.

A w ogóle to zima przyszła, pszepaństwa, jak co roku - i nie ma co
labidzić, że śniegu napadało - pada śnieg, znaczy wszystko normalnie :-)
--
XL

4. Data: 2012-12-03 13:25:13

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Byle do wiosny :)

--
Pozdrawiam ciepło,
Dziadek

5. Data: 2012-12-03 13:53:13

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W nocy mokry, marznący śnieg pokrył iglaki i jak zwykle w takim
przypadku trzeba było je otrzepać, żeby się nie porozłamywały.
Pozdrawiam zapobiegliwie Ja...cki

6. Data: 2012-12-04 20:41:31

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hejka. Chyba w tych okolicznościach zimowej przyrody wypada przypomnieć
o dokarmianiu skrzydlatej gawiedzi. Słoninka wywieszona? :-)
Pozdrawiam spolegliwie Ja...cki

7. Data: 2012-12-04 22:01:54

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:k9ln65$m5p$1@news.vectranet.pl,
niejaki(a): Dirko z adresu <j...@w...pl> napisał(a):

> Hejka. Chyba w tych okolicznościach zimowej przyrody wypada
> przypomnieć o dokarmianiu skrzydlatej gawiedzi. Słoninka wywieszona?
> :-) Pozdrawiam spolegliwie Ja...cki

Nieee, ale siemki wysypywane na bieżąco !

--
Pozdrawiam ciepło,
Dziadek

8. Data: 2012-12-05 07:28:19

Od: "michalek" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> Hejka. Chyba w tych okolicznościach zimowej przyrody wypada przypomnieć
> o dokarmianiu skrzydlatej gawiedzi. Słoninka wywieszona? :-)
> Pozdrawiam spolegliwie Ja...cki

No właśnie, u mnie słonina wywieszona już jakiś czas.
Ale te sikorki leniuchy rzadko z niej korzystają.
Ale wystarczy, że nasypię słonecznika to jest stale zbiegowisko
(zlotowisko??) aż zjedzą.
Mogły by tak wymiatać chyba z pół kilograma dziennie.
Chcę być dla nich dobry, ale nie "bankrutować".

Macie inne pomysły na karmę? (siemię lniane - samo, jest
bez zainteresowania, jak wymieszane ze smalcem to jedzą
ale chyba tylko "przez pomyłkę")

A drugie pytanie - czym ściągnąć inne ptaszki, jakim innym
pożywieniem.
Podsypywałem pszenicę, kaszę jęczmienną grubą, płatki
owsiane, ćwiartki jabłek świeżych (nie mam innych owoców)
ale praktycznie poza sikorkami nic się nie pojawia.
Czasem zajrzał dzięcioł, czasem sójka ale nie wiem czym je
zachęcić do częstszych wizyt.
A wszystko to dzieje się przy wielkim krzaczorze cisu obsypanym
owocami, którymi nikt się nie zainteresował, pobliskie krzaki
z aronią nietknięte. Może u mnie tylko sikory żyją w okolicy??

9. Data: 2012-12-05 08:49:13

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:k9mte2$89c$1@mx1.internetia.pl,
niejaki(a): michalek z adresu <m...@g...com> napisał(a):

> A wszystko to dzieje się przy wielkim krzaczorze cisu obsypanym
> owocami, którymi nikt się nie zainteresował, pobliskie krzaki
> z aronią nietknięte. Może u mnie tylko sikory żyją w okolicy??

Kiedyś to tabuny a nawet watachy wróbli goniły wokół a teraz Polskę
zdominowały sikorki. Pełno ich wszędzie a ze wszystkich smakołyków najlepiej
lubią słonecznik. Kupuję go dość tanio i zamiast w telewizor patrzę na
karmnik z kilkoma sikorkami na raz. Mój biedny kot dostaje szału (no prawie)
a one go ignorują (patrzy przez szybę). Aha , przylatują też Czyże (chyba że
się mylę).
--
Pozdrawiam ciepło,
Dziadek

10. Data: 2012-12-05 09:05:29

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michalek" <m...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
> Macie inne pomysły na karmę? (siemię lniane - samo, jest
> bez zainteresowania, jak wymieszane ze smalcem to jedzą

Hejka. Na razie ptaszory nie są bardzo głodne i grymaszą. Ze smalcem
oprócz siemienia mieszałem mak i wlewałem do półlitrowych pojemników
plastikowych po serku wiejskim, robiłem dziurkę w dnie, wsadzałem rosochaty
patyk i wieszałem do góry dnem na gałęziach. Można też pomyśleć o sypnięciu
do karmników prosa.
Pozdrawiam dietetycznie Ja...cki

Jakiś krzaczek na słabą kamienistą ziemię?
Żywy płot
U mnie sezon w pełni
kosa spalinowa
Takiego wina nie miałem.