kosa spalinowa

1. Data: 2012-11-08 10:51:38

Temat: kosa spalinowa
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem na którą firmę się zdecydować czy
http://www.narzedzia.pl/kosa-spalinowa-bbc5700,6492.
html,czy może coś o podobnej mocy z asortymentu Stihla.

2. Data: 2012-11-08 17:22:18

Temat: Re: kosa spalinowa
Od: s...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 8 listopada 2012 11:51:38 UTC+1 użytkownik m...@g...com
napisał:
> Nie wiem na którą firmę się zdecydować czy
http://www.narzedzia.pl/kosa-spalinowa-bbc5700,6492.
html,czy może coś o podobnej mocy z asortymentu Stihla.

Dokonaj analizy potrzeb i możliwości finansowych a opłacalność zakupu mniej lub
bardziej profesjonalnego sprzętu będzie wynikiem tego prostego rachunku.
Jeśli będziesz w sezonie eksploatował kosę 100 godzin to lepszą będzie kosa solidnej
firmy z pobliskim i bezproblemowym serwisem. Jeśli będziesz ją używał 5 do 10 godzin
w sezonie to możesz kupić 3 razy tańszą amatorską, którą po 5 sezonie i tak
wyzłomujesz.

Pozdrawiam ekonomicznie
skryba

3. Data: 2012-11-09 20:32:35