sadzić czy już nie?

1. Data: 2012-11-01 11:50:14

Temat: sadzić czy już nie?
Od: "Wanda Ch." <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Otrzymałam róże i jedno drzewko brzoskwiniowe w tamtym tygodniu gdy jeszcze nie było
tak zimowo.Nie wiem,warto je sadzić czy pozostawić zadołowane do wiosny.

2. Data: 2012-11-01 18:12:43

Temat: Re: sadzić czy już nie?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 1 Nov 2012 04:50:14 -0700 (PDT), Wanda Ch. napisał(a):

> Otrzymałam róże i jedno drzewko brzoskwiniowe w tamtym tygodniu gdy jeszcze nie
było tak zimowo.Nie wiem,warto je sadzić czy pozostawić zadołowane do wiosny.

Jasne że sadzić. Nawet z tzw gołym korzeniem powinno być ok.
http://ogrod.wieszjak.pl/rosliny-ogrodowe/268743,Kie
dy-sadzic-rosliny-z-golym-korzeniem.html
(by XL)

wbijane podstawy
zbankrutuję przez te sikorki
Czym doświetlać?