No i zima :-(

11. Data: 2012-12-05 13:26:29

Temat: Re: No i zima :-(
Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

U mnie są sikorki w 2 smakach i wróble, ponadto podłażą gołębie (ale
karmnik uczyniłem dla nich nieosiągalny :) ), ostatnio sroka próbuje
wydziobywać ziarno z rury sikorkowej, ale na szczęście słabo jej to
idzie.

Krukowatych szczęśliwie moje karmniki nie interesują.

Inne ptaki na razie się nie pokazały - raczej przylatują dopiero po
większych mrozach albo wcale. W poprzednich latach bywały dzwońce,
grubodzioby, przelotnie szpaki...

MJ

12. Data: 2012-12-05 21:11:18

Od: Krycha_net <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-12-04 21:41, Dirko pisze:
> Hejka. Chyba w tych okolicznościach zimowej przyrody wypada przypomnieć
> o dokarmianiu skrzydlatej gawiedzi. Słoninka wywieszona? :-)
> Pozdrawiam spolegliwie Ja...cki

Słoninka nie, ale wyłuskany słonecznik, od dziś kiedy pojawił się śnieg.
Znika z karmnika w oka mgnieniu.
Muszę reglamentować, bo inaczej zbankrutuję.
Chyba zacznę kupować niełuskany słonecznik.
Tylko, czy te łuski, które ptaki rozrzucą, nie nie będą przyczyną
obciążania mnie, przez lokatorów bloku, za zanieczyszczenia wokół
budynku? ;-)

Pozdrawiam Krycha.

13. Data: 2012-12-06 06:58:03

Od: "michalek" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Tylko, czy te łuski, które ptaki rozrzucą, nie nie będą przyczyną
> obciążania mnie, przez lokatorów bloku, za zanieczyszczenia wokół budynku?

Ja właśnie daję niełuskany, żeby taniej i żeby miały trochę zajęcia.
Ale rzeczywiście trochę śmiecą tymi łuskami (ja wysypuje na tarasie
tuż koło drzwi) ale w zasadzie to każda zabiera sobie ziarenko
w dziobie i odfruwa z nim na pobliski krzaczor. Tam go obrabia
i wraca po następne.
Czyli tego śmiecenia jest niewiele w okolicy okna.
To raczej są rozrzucane te ziarna, które są puste oraz inne
paprochy jakie są ze słonecznikiem (ten kupowany na targu nie
jest dokładnie oczyszczany).

14. Data: 2012-12-06 09:10:04

Od: SJS <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-12-02 14:46, Dirko pisze:
> Jeszcze wczoraj na naszej działeczce kwitły chabry ogrodowe a
> dzisiaj szron i zamarznięte kałuże a teraz pada śnieg, który cienką
> warstewką zaczyna przykrywać wszystko.
> Pozdrawiam grudniowo Ja...cki
Na pocieszenie - Norwegia -17 st, Kanada -22 st

--
sjs

15. Data: 2012-12-06 09:50:41

Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "SJS" <s...@p...pl> napisał w wiadomości
> Na pocieszenie - Norwegia -17 st, Kanada -22 st

Nowy Sącz dzisiaj rano u mnie -14,5stC

Marek

16. Data: 2012-12-06 12:08:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 6 Dec 2012 10:50:41 +0100, 4CX250 napisał(a):

> Użytkownik "SJS" <s...@p...pl> napisał w wiadomości
>
> Nowy Sącz dzisiaj rano u mnie -14,5stC

Co się dzieje? Jakiś sztab kryzysowy na wypadek zimy? - he he :-)

(by XL)

17. Data: 2012-12-06 13:35:03

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nowy Sącz dzisiaj rano u mnie -14,5stC

Hejka. A dzisiaj do nas na działki przyleciały jemiołuszki dużym
stadem - ponad 30 sztuk i obżerają się aronią. :-)
Pozdrawiam słonecznie Ja...cki

18. Data: 2012-12-06 16:09:54

Od: "Vaf" <V...@v...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

> Hejka. A dzisiaj do nas na działki przyleciały jemiołuszki dużym
> stadem - ponad 30 sztuk i obżerają się aronią. :-)

Nie jedz niebieskiego śniegu!

Vaf (moon)

19. Data: 2012-12-08 09:59:20

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W artykule news:50bf0a8b$1@news.home.net.pl,

http://dziadek.web-album.org/album/25176,ptaszki
--
Pozdrawiam ciepło,
Dziadek

20. Data: 2012-12-09 22:09:09

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dziadek" <d...@p...onet.pl> writes:

> http://dziadek.web-album.org/album/25176,ptaszki

To się wróbel nazywa.

MJ

Jakiś krzaczek na słabą kamienistą ziemię?
Żywy płot
U mnie sezon w pełni
kosa spalinowa
Takiego wina nie miałem.