No ładnie.... :-(

61. Data: 2004-03-20 15:27:49

Temat: Re: wiosenny raport, również o rozmnażaniu
Od: "ogrodowy skryba" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:c3fmps$cs1$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Dirko" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
>
> Również wiosenne pytanie - mam już budkę lęgową, teraz szukam drzewa, na
> którym można byłoby ją zawiesić. No i jest problem, bo owocowe u mnie to
tak
> góra 2,5m, poza tym bez przerwy się przecież w ogrodzie robi - to chyba
> ptakom przeszkadza? Czy budkę można powiesić na świerku lub sośnie, jakie
> za/przeciw?
>
> Pozdrawiam, Basia.

Koniecznie otworem na wschód. (TV pr1 dziś o 6.30)
Pozdrawiam skryba

62. Data: 2004-03-20 15:30:35

Temat: Re: No ładnie.... :-(
Od: "ogrodowy skryba" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata Mateuszczyk" <b...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:405ADA91.4020702@poczta.onet.pl...

> A są w ogóle nieźle kosztujące polskie wina?
>
> Pozdrawiam zaskoczona
> Bea

Oczywiście, że są. Produkcji J.Cz. gronowe oczywiście.
Są bezcenne.
Pozdrawiam zdrowiejąco skryba

63. Data: 2004-03-20 16:00:40

Temat: Re: No ładnie. :) wiosenny raport
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:c3fs0c$ipl$1@korweta.task.gda.pl Marta Góra <m...@m...pl>
napisał(a):

> U mnie kwitnie jeszcze śnieżyca i stokrotki na trawniku:-)
> Czy takie dzikie stokrotki można sobie zapuścić gdzieś w kąciku?

Hejka. Bez najmniejszego problemu przesadzisz te stokrotki. :-)
U nas jedna kępka przylaszczek nadbużańskich w pąkach. Druga nie ma
pąków za to przezimowały u niej zielone liście pod jałowcem horyzontalnym.
W ogóle z sasiądami stwierdzamy, że to była jakaś dziwnie łagodna zima.
W gruncie przezimowały nieuszkodzone korzenie marchwi, pietruszki oraz bulwy
ziemniaków oraz cebula. Ale hitem jest znalezienie przeze mnie żywej,
ukorzenionej, zielonej łodygi z liśćmi groszku pachnącego (Lathyrus
odorata). Konsultowałem ten groszek z żoną obawiając się, że mam omamy
wzrokowe. ;-) Już przy zdejmowaniu z kratownicy pozostałosci po kobeach
zauważyłem, że korzenie są żywe i z trudem dają się wyrwać z ziemi. Strat
mrozowych prawdopodobnie nie ma żadnych. :-) Odpukać. ;-)

> Marta z dwoma kolejnymi wiadrami wyrwanej gwiazdnicy...

Gwiazdnica wyrasta na foworytkę do tytułu na przyszly rok.
Pozdrawiam już pochmurnie Ja...cki
H.Z.: "Ludzie ginęli z mrozu i innych chorób zakaźnych." :-(

64. Data: 2004-03-20 16:47:32

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

65. Data: 2004-03-20 19:15:02

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ogrodowy skryba" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@i...pl> napisał w wiadomości

> Koniecznie otworem na wschód. (TV pr1 dziś o 6.30)

Oglądałam, bardzo pożyteczne było, szkoda tylko, że nie tydzień wcześniej,
bo jedna listewka jest do przerobienia.

Pozdrawiam, Basia.

66. Data: 2004-03-20 22:33:03

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@i...pl> writes:

> Oglądałam, bardzo pożyteczne było, szkoda tylko, że nie tydzień
> wcześniej, bo jedna listewka jest do przerobienia.

Wy spać nie możecie w środku nocy? I do tego w sobotę?

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Chudy jak dratew szewc ze stanu Utah
miał coraz mniejszy codzienny utarg

67. Data: 2004-03-20 23:36:21

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Ania Onet" <a...@n...spam.poczta.onet.pl> wrote in message

> zgadzam się z Tobą w nocy telewizje oglądać ! do spania !

Komu noc, temu noc. U mnie sloneczko dopiero chyli sie ku zachodowi...
Ciekawe, czy nornice zeruja w nocy. W kazdym razie co rano jest
o co najmniej jednego krokusa (z cebulka) mniej :-(

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

68. Data: 2004-03-20 23:42:03

Od: "Ania Onet" <a...@n...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
wiadomości news:m2d677rvxc.fsf@sapijaszko.net...

> Wy spać nie możecie w środku nocy? I do tego w sobotę?
>
> Pozdrawiam,
> Grzesiek

zgadzam się z Tobą w nocy telewizje oglądać ! do spania !

pozdr
Ania

69. Data: 2004-03-20 23:58:34

Od: "Ania Onet" <a...@n...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:Vz47c.41985$8G2.41910@fe3.columbus.rr.com...
> [...]
> Ciekawe, czy nornice zeruja w nocy. W kazdym razie co rano jest
> o co najmniej jednego krokusa (z cebulka) mniej :-(

może rannym świtem ??

współczuję, ale one też muszą coś jeść

pozdr
Ania

70. Data: 2004-03-21 07:46:54

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
wiadomości news:m2d677rvxc.fsf@sapijaszko.net...

> Wy spać nie możecie w środku nocy? I do tego w sobotę?

Jaki środek nocy, a technika od czego? Cyfrówki nie mam, ale wideo tak. I
oglądam w pełnym komforcie przy obiadku;-)

Pozdrawiam, Basia.

Szukam oczka wodnego z laminatów
bluszcz na pniu
próchnica w jabłoni