No pasaran!

11. Data: 2015-11-23 14:09:35

Temat: Re: No pasaran!
Od: Wiesiaczek <W...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.11.2015 o 12:59, XL pisze:
> Zasadniczą treść masz w samym linku przeważnie, bez otwierania
> łącza przeczytasz, o co chodzi.
> Podsumowując
> - największe/najbogatsze państwa świata odcinają się
> od przyjmowania imigrantów muzułmańskich, nie bojąc się krytyki,
> a my się mamy przejmować, że jakaś stara Żydówka Holland czy inne
> GWno nad opluwa?

Merci:)

--
Wiesiaczek (dziś z ??????? - Białoruś)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

12. Data: 2015-11-24 10:20:30

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

silvio balconetti <s...@i...invalid> Wrote in message:

> Cos o wizach do USA juz nie mowia? Ale z innej beczki. Przypomnialy mi
> sie wspomnienia wielkiego pisarza z jego podrozy po Europie. Na granicy
> z Gibraltarem stala tablica: >Polakom i Cyganom wstep wzbroniony<. To se
> ne vrati?
> --

Powiem tak: a po cholerę tam jechać? Ja nie odczuwam potrzeby
wycierania się po świecie, zwłaszcza tam, gdzie mnie nie chcą.
Więc niemieckie piski na temat wyrzucenia Polski z Schengen mnie
po prostu bawią.
Powinniśmy zacieśnić regionalne związki, naszym
oparciem jest tylko i wyłącznie Wyszehrad.
--
XL

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/