No po prostu padłem jak to przeczytałem;)

91. Data: 2010-09-21 09:19:43

Temat: Re: No po prostu pad?em jak to przeczyta?em;)
Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Szaulo napisał(a):
> U?ytkownik "Nemezis" <s...@g...com> napisa? w wiadomo?ci
.googlegroups.com...

> Vilar napisa?(a):
m.googlegroups.com...

> Uwa?asz ?e Bogard z Casablanki mia? zamiar si? przytula?,? Nie , nie
> mia? ochoty, by? m?ski, silny, nie potrzebowa? czu?o?ci, wi?c wylewa?
> swoje ?ale w w?dzie.
>
> ---------------
>
> Czu?o??, kt?rej potrzebowa? by?a w spojrzeniu, oszcz?dnym ge?cie.
>
> Sz.

To wiem, po litrze wódki każdy wygląda czule;)

92. Data: 2010-09-21 09:20:18

Temat: Re: No po prostu padłem jak to przeczytałem;)
Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote in message

> Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

.googlegroups.com...

> No skoro biorą problemy na klatę swojego mężczyzny, to rzeczywiście mogą
> paść... tylko z nudów.
> :-P

E tam, mnie nauczyły, że nie nudzą się, gdyż zawsze na nudę mają proste
sposoby:
"nie chcę, bo nie muszę", "będę - nie będę" i pod tymi hasłami wyruszają
przeciw swojej klacie...

93. Data: 2010-09-21 09:23:26

Od: "Szaulo" <z...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nemezis" <s...@g...com> napisał w wiadomości
n.googlegroups.com...

[...]
> Czu?o??, kt?rej potrzebowa? by?a w spojrzeniu, oszcz?dnym ge?cie.
>
> Sz.

To wiem, po litrze wódki każdy wygląda czule;)

--------------

Jesteś nieczuły. Może golnij sobie?

Sz.

94. Data: 2010-09-21 09:27:37

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Szaulo napisał(a):
> U?ytkownik "Nemezis" <s...@g...com> napisa? w wiadomo?ci
n.googlegroups.com...

> [...]
>
> To wiem, po litrze w?dki ka?dy wygl?da czule;)
>
> --------------
>
> Jeste? nieczu?y. Mo?e golnij sobie?
>
> Sz.

Przecież to bije z ekranu jak te męskie typy , wszystkie po koleji,
boją się słabości, zawsze tacy napięci, byle by nie pokazać słabości.

95. Data: 2010-09-21 09:30:46

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nemezis" <s...@g...com> napisał w wiadomości
r.googlegroups.com...

Szaulo napisał(a):
> [...]

Przecież to bije z ekranu jak te męskie typy , wszystkie po koleji,
boją się słabości, zawsze tacy napięci, byle by nie pokazać słabości.

Globku, ale jeśli ktoś jest po prostu silny, to nie boi się odłożyć tej siły
na bok, bo jest jej pewien (kiedyś to już tu pisałam).
Boją się Ci, którzy są niepewni......
Ci którzy się nie boją, mogą być po prostu sobą i mieć w nosie wszelkie
zewnętrzne archetypy.

MK

PS. Chyba, że po prostu kocha siłę. To nie będzie mięć interesu w jej
"odłożeniu"

96. Data: 2010-09-21 09:35:15

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Vilar napisał(a):
> [...]
> zewnętrzne archetypy.
>
> MK
>
> PS. Chyba, że po prostu kocha siłę. To nie będzie mięć interesu w jej

Dlaczego kobieta jest silniejsza psychicznie, bo nie boi się pokazywać
słabość. Facet, który boi się słabości, bo np tak go umieszczono w
męskości, szybciej padnie, bo to wszystko czego się boi się mu zbiera.

97. Data: 2010-09-21 09:35:38

Od: "Qrczak" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Vilar wylazło do ludzi i marudzi:

> Użytkownik "Nemezis" <s...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

> Uważasz że Bogard z Casablanki miał zamiar się przytulać,? Nie , nie
> miał ochoty, był męski, silny, nie potrzebował czułości, więc wylewał
> swoje żale w wódzie.
>
> ____
>
> A wiesz, że on taki był, bo miał paraliż miesni wargi i dlatego tak
> mówił i się nie uśmiechał ?

Dobrze, że go nie sparaliżowało w uśmiechu.
http://www.metinseven.com/images/rev_batman_joker_ni
cholson.jpg

Qra

98. Data: 2010-09-21 09:37:11

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nemezis" <s...@g...com> napisał w wiadomości
p.googlegroups.com...

Vilar napisał(a):
> [...]
> "odłożeniu"

Dlaczego kobieta jest silniejsza psychicznie,

To jakieś uogólnienie paskudne Globku. Legenda miejska i te sprawy....
Różnie jest, tak?

bo nie boi się pokazywać słabość. Facet, który boi się słabości, bo np tak
go umieszczono w
męskości, szybciej padnie, bo to wszystko czego się boi się mu zbiera.
____

To nawet biblijne: "I to czego sie boisz, przyjdzie na Ciebie" ... Buaaaaaa

MK

99. Data: 2010-09-21 09:45:14

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Vilar napisał(a):
> [...]
> ____
>
> To nawet biblijne: "I to czego sie boisz, przyjdzie na Ciebie" ... Buaaaaaa

To nie jest legenda, bo kobieta jak wie, że nie sprosta, to się do
tego przyznaje, tym samym nie wypala psychicznie. Facet nigdy nie chce
się przyznać, że nie daje rady i nawet jak nie daje rady to dalej się
pcha, frustruje, denerwuje, bo on musi i jedynym ocaleniem staje
zapomnienie w wódzie swojej słabości. Wypala się, ja nawet gdzieś
czytałem i uważam to za fakt, że męskość skraca życie.

100. Data: 2010-09-21 09:53:04

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nemezis" <s...@g...com> napisał w wiadomości
n.googlegroups.com...

Vilar napisał(a):
> [...]

zapomnienie w wódzie swojej słabości. Wypala się, ja nawet gdzieś
czytałem i uważam to za fakt, że męskość skraca życie.

I widzisz Globku właśnie to przestaje działać.
Może z innych przyczyn niż u mężczyzn - kobiety zaczeły sobie "udowadniać,
że potrafią" i spalają się dokłądnie tak samo....

I tu ciekawa informacja (do przemyślenia) z jogi. Prowadząca stwierdziła coś
takiego:
"W wyniku odpowiedzialnej pracy wydzielają się hormony stresu (i tu zgoda).
Ponieważ organizm ma swoją wydolność mamy albo, albo. Tzn. albo wydziela
dużo hormonów stresu, albo innych hormonów (patrz babskich) [i to wydaje mi
się naciągane]
Dlatego kobiety na wysokich stanowiskach są często niekobiece i np. nie
miesiączkują [skąd ona to wie??? ]

Ale faktem jest, że często kobiety prezesujące firmom rzeczywiście
"mężnieją" :-). (popatrz np. na minister Kopacz)

Wracając, więc my też wypalamy się psychicznie. Tylko z innych przyczyn.

I tak świat staje się pełen podobnych do siebie klonów, co wcale mi się nie
podoba.

MK

PS. I idę tyrać, bo mnie klienci pogonią :-)))

W temacie erotyzowania !
AISZY
XL
Tu jest dopiero temat do rozmów.