Re: No to beda reparacje!

From: Silvio Balconetti <s...@i...invalid>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: No to beda reparacje!
Date: Sun, 28 Oct 2018 17:12:25 +0100

Am 28.10.18 um 15:26 schrieb Kviat:

> Wyślą komornika?

> A mało to on głupot już naopowiadał?

Czekam jak jeszcze ktory rzuci problem mniejszosci polskiej w Niemczech.
Ciekawa to jest sprawa, ze maja miec spotkanie, to zamiast cos
kurtuazyjnie o polskich firmach w Niemczech, inwestycjach niemieckich w
Polsce, wspolnej Europie, Koperniku, Witu Stwoszu (Veit Stoss), JP2
itp., a oni rzucaja tematy, ktore sa sporne i ktore - nawet dziecko o
tym wie - nie maja szans na rozwiazanie. Z reparacjami bylo powyzej, a
mniejszoscia, to tez bzdura, bo zglosiliby sie nastepni od imigracji
zarobkowej - Turcy, Grecy, Wlosi, Hiszpanie, a moze i inni (u mnie w
miescie mamy oprocz Turkow Chinczykow, Hindusow i 155 innych nacji).

Czasem przypomina mi sie przygoda w autobusie. Jechalem sobie, ludzie ze
soba rozmawiali lub nie, wsiadali i wysiadali. Az nagle weszla baba i
zrobila action: cos sie pan pcha, wez pan rece, a ty cos sie smiejesz,
zabierz ten plecak. Ludzie mieli zabawe i nagle poczuli sie zjednoczeni
przez jedna psychopatke. Ale wsiadali, wysiadali i ona tez kiedys wysiadla.
Gorzej jest gdy ani świr nie chce czy nie moze wysiasc jak i
wspolpasazerowie. I zdani sa na jeden autobus. ;-)

--
saluto
Silvio Balconetti