No to jak typujecie pspowicze?

131. Data: 2010-06-09 20:36:23

Temat: Re: No to jak typujecie pspowicze?
Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Był to dzień 09-czerwiec-10, kiedy Paulinka otworzył usta i usenet
napełnił się słów muzyką:

Ale kto sieje panikę?

132. Data: 2010-06-09 20:49:13

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nowy lepszy tren R pisze:
> Był to dzień 09-czerwiec-10, kiedy Paulinka otworzył usta i usenet
> napełnił się słów muzyką:

> Ale kto sieje panikę?

Ci sami ludzie, którzy dorabiali różne teorie spiskowe do katastrofy w
Smoleńsku.
EOT z mojej strony tren. nie chce mi się tego wałkować.

--

Paulinka

133. Data: 2010-06-09 20:54:09

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Smoleńsku.
> EOT z mojej strony tren. nie chce mi się tego wałkować.

Oczywiście. Ale gdybyś wskazała, byłabyś po prostu wiarygodna.
Jak wskazałem Ci wcześniej - rozumiem Twój dyskomfort.

134. Data: 2010-06-10 10:27:53

Od: zażółcony <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w
wiadomości news:1842czoa7i39$.dlg@trenerowa.karma...

> Na nasze opinie o ludziach wpływa nie to co się dzieje wokół nich, tylko
> to, w jaki sposób oni sobie z tym wszystkim radzą.
> Inaczej mówiąc - tu nie fale będą decydować, tylko to, w jaki sposób na
> tle
> tych fal zaprezentuje się każdy z kandydatów.
> Zawężając poletko, dziś fantastycznie pokazała się różnica między JK i BK,
> reprezentowanym przez jego druha Januszka. Jeśli śledzisz w miarę
> wydarzenia polityczne to wiesz o jakim wydarzeniu mówię.

No zaprezentowała się różnica w formie wyrazu.
Ale do samej powodzi to obaj Panowie są jak pięść do nosa z tym
swoim gadaniem o.
Jedyny mój komentarz do sytuacji byłby taki, że palikot jest bardziej
popapranym ekscentrykiem, który znacznie łatwiej 'traci' wyczucie.
Ale też, nie oszukujmy się, palikot nie jest partnerem dla Kaczora.
Kaczor wręcz powinien go zlewać z góry i z wysoka.
Imho palikot w ogóle jest teraz jak pięść do nosa. Imo sztab wyborczy
Kormorana powinien sięzdecydowanie wyraziściej odciąć od
jego działalności. jakieś takieś to po prostu strasznie niepoważne.
No ale widać palikot ma zaciągać 'niski elektorat'. Tylko ja wiem,
czy warto o taki elektorat walczyć w taki sposób ? Tym bardziej,że
to chyba jednak kosztem innych elektoratów.

135. Data: 2010-06-10 10:30:31

Od: zażółcony <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w
wiadomości news:fre8jx80yap2.dlg@trenerowa.karma...

> To tylko potwierdza moje przypuszczenia o tym, że zebrane dla JK podpisy
> nie muszą przekładać się wprost na poparcie w wyborach.

To potwierdza moje przypuszczenia, że chyba mógłbym w pewnym stopniu
zgodzić się z Tobą w niektórych przypuszczeniach :)

136. Data: 2010-06-10 18:31:40

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Był to dzień 10-czerwiec-10, kiedy zażółcony otworzył usta i usenet
napełnił się słów muzyką:

> Użytkownik "Nowy lepszy tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w
> wiadomości news:1842czoa7i39$.dlg@trenerowa.karma...

> No zaprezentowała się różnica w formie wyrazu.

Słuchaj, prawda to, że gwałcisz swoją żonę?

Jak Ci się podoba taka forma wyrazu?

137. Data: 2010-06-10 18:39:05

Od: Nowy lepszy tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> czy warto o taki elektorat walczyć w taki sposób ? Tym bardziej,że
> to chyba jednak kosztem innych elektoratów.

Czekaj, Vilar tu wspominała, że Palikota podziwia czy coś takiego.
Z Gombrowiczem porównywała o ile pamiętam.
To ona jest ten niski elektorat?

I ciekawostkę dodam na koniec - jeśli okaże się ona faktem, to jak widzisz
dalszą obecność tego pana w PO z punktu widzenia chęci do firmowania tego
czegoś?

http://tiny.pl/htn9v

138. Data: 2010-06-10 19:10:42

Od: "narciasz" <n...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nowy lepszy tren R" wrote :
: No ale widać palikot ma zaciągać 'niski elektorat'.
:

"Kaczka po Smolensku - z borowikami - i zimny Lech"

- Wspaniale danie!

139. Data: 2010-06-10 19:18:36

Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

narciasz pisze:
> "Nowy lepszy tren R" wrote :
> : No ale widać palikot ma zaciągać 'niski elektorat'.
> :
>
> "Kaczka po Smolensku - z borowikami - i zimny Lech"
>
> - Wspaniale danie!

O krwawej Mery zapomniałeś.
Odgrzewany kotlet.

E.

140. Data: 2010-06-10 19:26:59

Od: "narciasz" <n...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

"E." wrote :
Odgrzewany kotlet.
:
Na poklad samolotu lecacego do Smolenska, wsiadl maly, klotliwy, ksenofobiczny,
zaden polityk - prezydencina.
Autor slow: spieprzaj dziadu, malpa w czerwonym, ja pania zalatwie, nie znajacy
za to slow hymnu...
Posmiewisko nie tylko satyrykow, ale calej Europy.
Prezydent z rekordowo niskim poparciem spolecznym...

W trumnie ze Smolenska, przywiezli WYBITNEGO MEZA STANU,
PATRIOTE,
BOHATERA NARODOWEGO,
OJCA NARODU,
NAJWIEKSZEGO POLAKA,
- rownego krolom...

W zwiasku z tym sie pytam:
KTO KURWA PODMIENIL TRUCHLO?!

Przewidywanie przyszłości (było na 95% to pimpuś :)) )
No jacy my w Polsce łagodni jesteśmy!
Dla "dialożnych".
tęsknię za na psp...
NIEKTORYM