No, więc wreszcie pa.

41. Data: 2010-06-08 20:43:41

Temat: Re: No, więc wreszcie pa.
Od: azi <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Cze, 22:39, "malkontent" <m...@w...pl> wrote:
> U ytkownik "azi" <r...@v...pl> napisa w wiadomo
cinews:681d119f-1a5c-409a-aeec-1110ad742fed@z8g2000y
qz.googlegroups.com...
> On 8 Cze, 22:15, "malkontent" <m...@w...pl> wrote:
> ps.wupek mi sie zawiesi :(
> mo e brak o miejsca i trzeba
> co powywala ?
> a jak nie to za nowe :-)

nie mogę...tam wszystko jest cenne :)
napisze z onet...momęmcik :)

42. Data: 2010-06-08 21:03:06

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 8 Jun 2010 13:41:46 -0700 (PDT), Stalker napisał(a):

> Ależ to jest bardzo powszechne :-)
>
> http://poradnia.pwn.pl/lista.php?id=5277

Dokładam "Gówno chłopu, nie zegarek".
To cytat.

> Stalker, gugiel Ci się zaciął? :-)

Nie używam go tak często, jak myślisz. Rozum to sobie jak chcesz :-P

43. Data: 2010-06-08 21:10:09

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Cze, 23:03, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> Dnia Tue, 8 Jun 2010 13:41:46 -0700 (PDT), Stalker napisa (a):

> Dok adam "G wno ch opu, nie zegarek".
> To cytat.

Ale zupełnie nie pasuje w sytuacji, kiedy ktoś chce "krwawo
zaszaleć"...

No chyba, żebyś chciała na tej grupie zrobić (narobić) coś innego :-D

Stalker

44. Data: 2010-06-08 21:27:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 8 Jun 2010 14:10:09 -0700 (PDT), Stalker napisał(a):

> Ale zupełnie nie pasuje w sytuacji, kiedy ktoś chce "krwawo
> zaszaleć"...
>
> No chyba, żebyś chciała na tej grupie zrobić (narobić) coś innego :-D
>
> Stalker

Ach, więc "krwawo zaszaleć" zrozumaiłeś dosłownie? - biedny Stalkie... jak
Ty mnie już wcale nie rozumiesz :-)

45. Data: 2010-06-08 21:33:57

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Cze, 23:27, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> Dnia Tue, 8 Jun 2010 14:10:09 -0700 (PDT), Stalker napisa (a):

> Ach, wi c "krwawo zaszale " zrozumai e dos ownie? - biedny Stalkie... jak
> Ty mnie ju wcale nie rozumiesz :-)

Boś się tą brzytwą już tak pocięła, że Cię poznać nie idzie :-D

Stalker

46. Data: 2010-06-08 21:40:18

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

J-23 pisze:
> nima grzechu pierworodnego, bo ci smiesznie poubierani faceci, ktorzy
> przy okazji roznych bibek robia sobie bogow, ustalili w czasie
> jakiegos synodu ze duszyczki dzieci nienarodzonych ida do nieba. qrde
> skad uni to wiedza? napoczete to do nieba, bo nie da sie na nich
> zarobic, a urodzone z grzechem nalezy ochrzcic, za kasiore ma sie
> rozumiec.

A te urodzone z probowki w ogole duszy nie maja, wiec ich chrzcic nie mozna.
I.

47. Data: 2010-06-09 19:59:30

Od: "bartez" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeśli już, to pl.soc.mechanizacja_tępienia_głupoty - o, to bym poszalała
> krwawo ;-P

Jeśli już to pl.soc.zmechanizowane_tępienie_autogłupoty

48. Data: 2010-06-09 20:11:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 9 Jun 2010 21:59:30 +0200, bartez napisał(a):

> Jeśli już to pl.soc.zmechanizowane_tępienie_autogłupoty

Myślisz, że Twoja się nadaje do zmechanizowanego? Ej, nie - zbyt rosochata.

49. Data: 2010-06-09 20:19:35

Od: "bartez" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Myślisz, że Twoja się nadaje do zmechanizowanego? Ej, nie - zbyt
> rosochata.

Tak niech wchodzą tam ci których się nadaje :)

50. Data: 2010-06-09 20:22:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 9 Jun 2010 22:19:35 +0200, bartez napisał(a):

> Tak niech wchodzą tam ci których się nadaje :)

Będziesz osobiście moderował? - autonadajesz się.

TAK, JA TEZ JESTEM...
Sprostowanie (było na 95% to pimpuś)
POWODZIENIE, CZYLI...
WOJNA ???