Re: ,,Nobliści"!

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Sun, 21 Oct 2018 06:03:58 -0700 (PDT)
Subject: Re: ,,Nobliści"!
From: k...@g...pl

Założenie ideowe mojej wypowiedzi jest takie że lepszy w szkole Mickiewicz niż ksiądz
katecheta.
Taką mam wolność światopglądową. Polecam bo to jedna z ważniejszych wolności
człowieka.
Czyli wolność wyboru. Jak ktoś chce niech sobie chodzi do kościoła i lekcję religii.
Byle nie w szkole bo tam dzieci i młodzież są zależni od programów, ciała
pedagogicznego...itep.