Nootropil

1. Data: 2002-02-24 13:42:59

Temat: Nootropil
Od: "Naveed" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,
Czy ktos cos wie na temat tego leku?Czy to prawda ze pomaga w nauce,poprawia
koncentracje?

Naveed

1. Data: 2002-02-24 13:43:40

Temat: Re: Nootropil
Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Naveed" <n...@w...pl> napisał w wiadomości news:a5aqj6$4tj$1@news.tpi.pl...
> Hej,
> Czy ktos cos wie na temat tego leku?Czy to prawda ze pomaga w nauce,poprawia
> koncentracje?

Mnie też to interesuje.
Tylko proszę ewentualnie bez działań marketinowych;)
E.

1. Data: 2002-02-24 15:56:21

Od: "Ania i Darek" <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Podobno ma takie dzialanie, wlasnie poprawienie koncentracji, dzieki czemu
latwiejsza nauke.

1. Data: 2002-02-24 16:43:19

Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ania i Darek"

> Podobno ma takie dzialanie, wlasnie poprawienie koncentracji, dzieki czemu
> latwiejsza nauke.

A działania uboczne ?
E.

--
Jak łatwo kogoś słowem zabić i.. uratować.
"Change my Green to Yellow, never to Red !,

1. Data: 2002-02-24 17:00:40

Od: "ika zuzeloth" <i...@i...ciach.pl> szukaj wiadomości tego autora

Naveed <n...@w...pl> na moim ekranie zjawia się z tekstem:

> Czy ktos cos wie na temat tego leku?Czy to prawda ze pomaga w nauce,
> poprawia koncentracje?

Pełno info jest w sieci. Google Twoim przyjacielem ;))
To dwa z linków, które mi wypluło i sprawdziłam:
http://karol.ghost.pl/old/na_kumanie.html
http://www.pulawy.net.pl/apteka/apteka_odp.html

W "Lekach Współczesnej Terapii" nie ma nic więcej niż na tych stronach.
Z praktyki - znałam jedną osobę, która stosowała przed egzaminami.
Działało. Pytanie tylko, czy samo z siebie czy jako efekt placebo ;)) i
ta osoba się po prostu wzięła do roboty wtedy. Sama nie stosowałam.

--
ika - umop apisdn
[egocentryczka]

1. Data: 2002-02-24 17:46:36

Od: "ika zuzeloth" <i...@i...ciach.pl> szukaj wiadomości tego autora

EvaTM <e...@i...pl> na moim ekranie zjawia się z tekstem:

> A działania uboczne ?

Z serwisu www.esculap.pl

Częstość występowania objawów niepożądanych w badaniach kontrolowanych
jest mniejsza niż 2% i występowała u osób w wieku podeszłym, przy dawkach
większych niż 2,4 g dziennie. W większości przypadków zmniejszenie dawki
powoduje ustąpienie objawów niepożądanych.

W czasie leczenia preparatem NOOTROPIL mogą wystąpić następujące objawy
niepożądane: nerwowość, drażliwość, bezsenność, lęk, drżenie i
pobudzenie. Niektórzy pacjenci skarzą się na zmęczenie i senność.

Objawy niepożądane jak: zaburzenia ze strony przewodu pokarmowego
(nudności, wymioty, biegunka, bóle brzucha), bóle i zawroty głowy, mogą
wystąpić, ale częstość ich występowania - w badaniach klinicznych nie
różni się statystycznie od placebo.

Sporadycznie donosi się o występowaniu: suchości śluzówek jamy ustnej,
podwyższonego libido, przyrostu masy ciała i wysypek.

=====
Tam było najdokładniej.
(Ale za to nic o depresji;>)
=====

--
ika - umop apisdn
[egocentryczka]

1. Data: 2002-02-24 19:57:03

Od: "beata" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Naveed" <n...@w...pl> napisał:
> Hej,
> Czy ktos cos wie na temat tego leku?Czy to prawda ze pomaga w
nauce,poprawia
> koncentracje?
>
> Naveed

Bralam - dostawalam to po wstrzasie mozgu, gdzie zaburzenia pamieci
wystepowaly ot tak sobie jeszcze dosc dlugo. Z tego co pamietam, to
specjalnego wrazenia na mnie nie robil chyba- w kazdym razie nic szczegolnie
zauwazalnego. Aha - wszedzie mowia, ze zaczyna dzialac po paru tygodniach
stosowania- w sensie im dluzej/tym lepiej. Spytaj najlepiej na
pl.sci.medycyna.

I niniejszym witam Was, ktorych juz od jakiegos czasu podczytuje ;-)

beata
m...@o...pl

1. Data: 2002-02-24 22:17:08

Od: "Xena d. Bazyl" <t...@t...iinf.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Naveed" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> Hej,
> Czy ktos cos wie na temat tego leku?Czy to prawda ze pomaga w
nauce,poprawia
> koncentracje?

Pomaga - mniej więcej tak samo, jak umarłemu święcona woda.

Też kiedyś w to wierzyłam, jak masz się czegoś nauczyć to lepiej
przysiądź fałdów a nie wierz w cuda.
--
Pozdrówka
Tatiana

1. Data: 2002-02-24 23:02:08

Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <a5aqj6$4tj$1@news.tpi.pl>, n...@w...pl says...
> Hej,
> Czy ktos cos wie na temat tego leku?Czy to prawda ze pomaga w nauce,poprawia
> koncentracje?

Ciekawy lek. Dlaczego?
1. Dawki stosowane przez wiekszosc sa kilkukrotnie ponizej dawek
minimalnych.
2. Malo kto stosuje odpowiednie dawaki.
3. Nie ma dzailan ubocznyh prawie wogole.
4. Dziala.

Smieszne nie?

A serio: zalecam i dziala. Ale dawki musza byc conajmjiej 4800/dobe.

SNY - CO, KIEDY, JAK?
sposob skupienie
Poznam druga osobe
Dobry humor na dzień dobry, Kochani :o)