,,Normalność".

1. Data: 2019-06-09 00:55:11

Temat: ,,Normalność".
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=17210494
7132657&id=100029994592273

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

2. Data: 2019-06-09 01:17:50

Temat: Re: ,,Normalność".
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=17210494
7132657&id=100029994592273

To dziecko (A CZY TO JESZCZE JEST DZIECKO? - ten mały zseksualizowany do
absurdu człowiek?) zostało poddane ,,edukacji seksualnej", ktorej zaczątki
chciano wprowadzić i w Polsce.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

3. Data: 2019-06-09 11:52:03

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.06.2019 o 01:17, XL pisze:
7132657&id=100029994592273

> To dziecko (A CZY TO JESZCZE JEST DZIECKO? - ten mały zseksualizowany do
> absurdu człowiek?)

Gdzie ty tam seks widziałaś?
Znowu masz urojenia?

>zostało poddane ,,edukacji seksualnej",

Skąd wiesz? To po pierwsze.
Po drugie, tylko zbokom edukacja seksualna kojarzy się z
"seksualizowaniem" (cokolwiek to dla was znaczy).

https://cdn.natemat.pl/e5ed27289836a7099cf089b172229
bd4,780,0,0,0.jpg

> ktorej zaczątki
> chciano wprowadzić i w Polsce.

Dziecko powinno wiedzieć kiedy klecha ma trzymać łapy przy sobie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

4. Data: 2019-06-09 12:38:20

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:
7132657&id=100029994592273

> Gdzie ty tam seks widziałaś?

W obleśnych starych babiszonach śliniących się na widok oraz w spodniach
oblecha krążącego wokoł tego dziecka tylko z nazwy.

> Znowu masz urojenia?

> Skąd wiesz?

Z jego ruchów frykcyjnych i z jego ,,towarzystwa".

> To po pierwsze.
> Po drugie, tylko zbokom edukacja seksualna kojarzy się z
> "seksualizowaniem" (cokolwiek to dla was znaczy).

Nie no, oczywiście - zbok dla zboka nigdy nie jest zbokiem.
HE HE

> https://cdn.natemat.pl/e5ed27289836a7099cf089b172229
bd4,780,0,0,0.jpg

> Dziecko powinno wiedzieć kiedy klecha ma trzymać łapy przy sobie.

Nie widzę tam księży, tylko napalonych obleśnych ŚWIECKICH ZBOKÓW.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

5. Data: 2019-06-09 13:22:12

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.06.2019 o 12:38, XL pisze:
7132657&id=100029994592273

> W obleśnych starych babiszonach śliniących się na widok oraz w spodniach
> oblecha krążącego wokoł tego dziecka tylko z nazwy.

Masz urojenia :)
Bo wiesz, to nie działa tak, że skoro ty byś się śliniła, to inni też.

> Z jego ruchów frykcyjnych i z jego ,,towarzystwa".

Normalnie jesteś zboczona. Dzieciak naśladuje ruchy dorosłych i nie jego
wina, że prawactwo ma takie skojarzenia.
https://www.youtube.com/watch?v=i8Bsae1JNLI

> Nie no, oczywiście - zbok dla zboka nigdy nie jest zbokiem.
> HE HE

Dla mnie to ty jesteś zbokiem, skoro wygibasy dziecka w rytm muzyki ci
się z seksem kojarzą. Fuj.

bd4,780,0,0,0.jpg

> Nie widzę tam księży, tylko napalonych obleśnych ŚWIECKICH ZBOKÓW.

Czyli dziecko nie powinno wiedzieć kiedy klecha ma trzymać łapy przy sobie?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

6. Data: 2019-06-09 17:22:12

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:
7132657&id=100029994592273

> Masz urojenia :)

Jesteś nudny.

> Bo wiesz, to nie działa tak, że skoro ty byś się śliniła, to inni też.

Ale ja się nie ślinię, tylko inni.
Odwracasz kota ogonem, panie zbok.

> Normalnie jesteś zboczona.

Nie istnieją normalne zboczenia. Masz schizę?

> Dzieciak naśladuje ruchy dorosłych i nie jego
> wina, że prawactwo ma takie skojarzenia.
> https://www.youtube.com/watch?v=i8Bsae1JNLI

Dziecko naśladuje ruchy takie, jakich się je w określonym celu UCZY. Ten
chłopczyk jest WYUCZONY. W jakim celu akurat TYCH?//ret.

> Dla mnie to ty jesteś zbokiem, skoro wygibasy dziecka w rytm muzyki ci
> się z seksem kojarzą. Fuj.

Wygibasy dziecka? - zależy, jakie i z kim.
Dla zboków rychy frykcyjne dziecka to ,,tylko" wygibasy przy muzyce -
eufemizmy to wasza specjalność. To ucz swoje dziecko tych ,,wygibasów" i
poślij do ,,wujka instruktora" czy innego majkela na noc. To tylko wygibasy
przecież.

bd4,780,0,0,0.jpg

> Czyli dziecko nie powinno wiedzieć kiedy klecha ma trzymać łapy przy sobie?

DZIECKO to instynktownie wie (mogę to stwierdzić z własnego doświadczenia w
wieku 9 lat). Wie to na podstawie prostych zasad wychowania w RODZINIE,
dotyczącej KAŻDEGO KONTAKTU Z OBCYM. Przestaje to wiedzieć wtedy, kiedy
nauczy się je ruchów frykcyjnych jako ,,tańca".

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

Ziemkiewicz forever ?
Refleksja ich nie dopadła