Refleksja ich nie dopadła

1. Data: 2019-06-03 22:33:05

Temat: Refleksja ich nie dopadła
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

"Refleksja ich przypuszczalnie nie dopadła, więc nie ma co przypisywać
im jakichś podłych intencji."

"To, co zrobili polscy ,,antyszczepionkowcy", to nie jest ,,zwykła
głupota". To coś więcej - to szczególny rodzaj skarlenia i
demoralizacji, wywodzący się z głupoty jako forma odrębna i swoista,
lecz pozbawiona nazwy. Nawet etyka nie dopracowała się terminu na
określenie kogoś, kto urąga i gorszy nie z określonego powodu, lecz w
wyniku całego splotu długotrwale oddziałujących czynników ogłupiających
i demoralizujących. Mówimy wtenczas: ,,nie wiedzą, co czynią", ale nie
potrafimy tego ,,co" nazwać. Bo przecież nie jest to działanie, któremu
można przypisać jakieś określone intencje. Jest całkiem bezmyślne,
wyrastając z gleby niepokalanej ignorancji, nawożonej brednią, łgarstwem
i mitami."

https://hartman.blog.polityka.pl/2019/06/03/nie-anty
semityzm-tylko-kretynizm-haniebny-eksces-antyszczepi
onkowcow/

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

2. Data: 2019-06-04 00:21:32

Temat: Re: Refleksja ich nie dopadła
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-03 22:33, Kviat wrote:
> [...]
> i mitami."
>
> https://hartman.blog.polityka.pl/2019/06/03/nie-anty
semityzm-tylko-kretynizm-haniebny-eksces-antyszczepi

No to, po chuju, znalazłeś autorytet, gratulacje.

//i kto to jest i w czyim imieniu zabiera głos?

3. Data: 2019-06-04 13:55:26

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 03.06.19 um 22:33 schrieb Kviat:
> [...]
> i mitami."
>
> https://hartman.blog.polityka.pl/2019/06/03/nie-anty
semityzm-tylko-kretynizm-haniebny-eksces-antyszczepi

Epidemia odry na polnocnym zachodzie USA, szczegolnie w stanach (17), w
ktorych zyje wielu przeciwnikow szczepien i nie ma obowiazku
szczepienia. W stanie Washington wladze zamierzaja zmieniec
ustawodawstwo w tej sprawie.
Wedlug szacunkow WHO rocznie umiera 110 tysiecy osob na odre.

https://www.arte.tv/de/videos/088248-000-A/impfgegne
r-masern-epidemdie-in-den-usa/
https://www.spiegel.de/wissenschaft/medizin/impfgegn
er-toedliche-dummheit-a-1255983.html
https://www.youtube.com/watch?v=ku3V92qTU5A

(nie chcialo mi sie szukac artykulow i filmow w innych jezykach)
--
saluto
Silvio Balconetti

4. Data: 2019-06-04 17:25:06

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 03/06/2019 o 23:21, Ilona pisze:

semityzm-tylko-kretynizm-haniebny-eksces-antyszczepi
onkowcow/

> No to, po chuju, znalazłeś autorytet, gratulacje.
te, wyrazaj sie

--
gazebo

5. Data: 2019-06-05 03:42:06

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-04 13:55, Silvio Balconetti wrote:

> [...]
er-toedliche-dummheit-a-1255983.html

> https://www.youtube.com/watch?v=ku3V92qTU5A
>
> (nie chcialo mi sie szukac artykulow i filmow w innych jezykach)

W Kielcach, niedawno, była epidemia raka szyki macicy u dziewczynek
3-letnich.

6. Data: 2019-06-05 04:13:25

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-04 17:25, gazebo wrote:

semityzm-tylko-kretynizm-haniebny-eksces-antyszczepi
onkowcow/

> te, wyrazaj sie

A kto to jest i o co jemu chodzi?

7. Data: 2019-06-05 04:16:27

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-05 04:13, Ilona wrote:

semityzm-tylko-kretynizm-haniebny-eksces-antyszczepi
onkowcow/

> A kto to jest i o co jemu chodzi?

//czujemu chodzi o tą epidemie raka szyjki macicy u 3-letnich
dziewczynek w Kielcach?

8. Data: 2019-06-05 05:14:41

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ilona" <i...@u...net> wrote in message

> //czujemu chodzi o tą epidemie raka szyjki macicy u 3-letnich dziewczynek
> w Kielcach?

Znowu czegoś nie zrozumiałeś? Nie 3-letnich tylko 12-letnich.
I nie dziewczynek tylko dziewczynek i chłopców, bo wirus
jest roznoszony przez obie płci. Jak nie rozumiesz czegoś to
pytaj zamiast drwić i się kompromitować.

9. Data: 2019-06-05 05:16:01

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> W Kielcach, niedawno, była epidemia raka szyki macicy
> u dziewczynek 3-letnich.

Czy to jest nowe wcielenie XL?
Bo podobnie beznadziejnie głupie to bezczłowiecze...

10. Data: 2019-06-05 08:50:50

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 4 Jun 2019 22:16:01 -0500
doszła do mnie wiadomość <qd7dua$ete$2@dont-email.me>
od "Pszemol" <P...@P...com> :
>"Ilona" <i...@u...net> wrote in message
>
>Czy to jest nowe wcielenie XL?
>Bo podobnie beznadziejnie głupie to bezczłowiecze...

To jest gorsze od Identyfikatora, tamten miał resztki rozumu.

Ludzie maja swoje problemy
To się nazywa brak hamulców
Adamowiczowa do PE :-))
No.