Elita naukowa

1. Data: 2019-05-26 19:03:53

Temat: Elita naukowa
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

kościoła.

https://oko.press/abp-jedraszewski-odkryl-kpinomira-
jak-biskup-profesor-nabral-sie-na-primaaprilisowy-do
wcip/

"Abp Jędraszewski w artykule naukowym powołał się na kronikę Kpinomira -
kronikarza wymyślonego dla żartu przez historyka Philipa Steele'a.
Wszyscy biskupi mają stopnie naukowe, niektórzy są profesorami. Tyle że
dostają je w swoim, zamkniętym obiegu naukowym - i trudno powiedzieć,
ile są warte."

Tak to jest, gdy robi się doktoraty z aniołków, a wiernym wodę z mózgu.
Nic dziwnego, że potem wyznawcy wierzą w chodzenie po wodzie, a
niektórzy nawet w portale z innych wymiarów przez które przechodzą naziści.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

2. Data: 2019-05-26 19:06:19

Temat: Re: Elita naukowa
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.05.2019 o 19:03, Kviat pisze:
> [...]
> Nic dziwnego, że potem wyznawcy wierzą w chodzenie po wodzie, a
> niektórzy nawet w portale z innych wymiarów przez które przechodzą naziści.

",,Mieszko nie żądał córki pana grodu, ale raczej najpiękniejszej młodej
damy w grodzie. >>Uroda, nie urodzenie - podaje Kpinomir - była
najważniejsza dla niego<<. Otrzymał po jednej żonie z Poznania, Kalisza,
Giecza, Grzybowa i Kruszwicy - nawet znamy ich imiona: Całusława,
Biustyna, Błogomina, Udowita i Pieściwoja. Natomiast z Gniezna Mieszko
dostał dwie bliźniaczki: Rębichę i Pępichę"."

Niezłym trzeba być pokemonem, żeby się na coś takiego nabrać :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

3. Data: 2019-05-26 21:13:44

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 26.05.19 um 19:06 schrieb Kviat:

> [...]
> dostał dwie bliźniaczki: Rębichę i Pępichę"."
>

> Niezłym trzeba być pokemonem, żeby się na coś takiego nabrać :)

Moze jestes blizej, wiec poszukaj jakimi to problemami zajmuja sie ci
naukawcy (niedotlenieni, dlatego to "a"), jakie tematy maja ich
doktoraty i habilitacje. W dawnych czasach sluchalem na seminarium
doktoranckim tych aspirantow do stopni naukowych. To bylo nieszczescie,
a niektorzy promotorzy robili na zlecenie episkopatu masowo doktorow.
Niektorzy profesorowie spoza teologii - nb. katolicy - smieli sie z tych
fachowcow, doktorow od łaski uświęcającej, niepokalanego poczęcia,
teologii ciała, charyzmatu prawdy, itp.

http://www.piusx.org.pl/zawsze_wierni/artykul/140

--
saluto
Silvio Balconetti

4. Data: 2019-05-26 21:29:34

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-26 19:03, Kviat wrote:
> [...]
> Nic dziwnego, że potem wyznawcy wierzą w chodzenie po wodzie, a
> niektórzy nawet w portale z innych wymiarów przez które przechodzą naziści.

Czytając to co piszesz, naprawde można dojść do wniosku, żeś wylazł z
portalu na Kaukazie.

5. Data: 2019-05-26 22:27:23

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-26 21:13, Silvio Balconetti wrote:

> [...]
> Niektorzy profesorowie spoza teologii - nb. katolicy - smieli sie z tych
> fachowcow, doktorow od łaski uświęcającej, niepokalanego poczęcia,

zapomniałeś o angelologii i demonologii apokryficznej.

6. Data: 2019-05-26 22:59:46

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.05.2019 o 21:29, Ilona pisze:

jak-biskup-profesor-nabral-sie-na-primaaprilisowy-do
wcip/

> Czytając to co piszesz, naprawde można dojść do wniosku, żeś wylazł z
> portalu na Kaukazie.

To nawet znacie lokalizację tych portali?
No kto by się spodziewał :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

7. Data: 2019-05-26 23:31:37

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 26.05.19 um 22:27 schrieb Ilona:

jak-biskup-profesor-nabral-sie-na-primaaprilisowy-do
wcip/

> zapomniałeś o angelologii i demonologii apokryficznej.

Ale oni tak na powaznie.

8. Data: 2019-05-27 00:08:38

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-26 22:59, Kviat wrote:

jak-biskup-profesor-nabral-sie-na-primaaprilisowy-do
wcip/

> To nawet znacie lokalizację tych portali?
> No kto by się spodziewał :)

Ta, i nawet mape mamy!

https://tiny.pl/t9336

9. Data: 2019-05-27 01:25:02

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-26 23:31, Silvio Balconetti wrote:

jak-biskup-profesor-nabral-sie-na-primaaprilisowy-do
wcip/

> Ale oni tak na powaznie.

A dlaczego tym się martwisz?

Mądrego warto przeczytać
Po co sie modlic?
Na kogo głosować?
Zagrożone bezpieczeństwo pacjenta (moje) na psychiatrii w MCM w Miliczu.
O czym mówiłam...