Po co sie modlic?

1. Data: 2019-05-24 14:13:58

Temat: Po co sie modlic?
Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> Mateusz Morawiecki: Nauczyłem modlić się o deszcz.

"Rozmawiałem też z rolnikami, w te dni nauczyłem się tak jak oni modlić
się o deszcz, wypatrywałem deszczu..."

https://www.wykop.pl/link/4482673/mateusz-morawiecki
-nauczylem-modlic-sie-o-deszcz/

> - Tak jak na początku maja modliliśmy się o deszcz, teraz módlmy się,
żeby ten deszcz przestał padać, bo widzieliśmy z panią premier (Szydło -
red.) bardzo wiele tragedii ludzkich. Chcemy pomóc wszystkim na miejscu
- mówił Morawiecki. <

https://www.dorzeczy.pl/kraj/103552/morawiecki-w-kra
kowie-modlmy-sie-zeby-ten-deszcz-przestal-padac.html

Premier Morawiecki odwiedził w czwartek Kraków. Południowe regiony
Polski zmagają się z silnymi opadami i podtopieniami. Szef rządu
zaapelował o modlitwę, żeby ,,deszcz przestał padać".

https://wmeritum.pl/morawiecki-modlmy-sie-deszcz/281
827

Studiowalem m.in. teologie i filozofie, i zastanawia mnie religijnosc
Polakow, a w tym wypadku tych creme de la creme. Moze oni sa skrytymi
animistami lub wyznawcami kultu voodoo? Bo przeciez pan Bozia katolicki
to niezmienny i wszechwiedzacy Absolut, a wiec nie moze byc sklaniany
czy zmuszany do zmiany ustanowionego przez siebie porzadku. Kto wierzy,
ze modlitwa lub jakimis czarami cos poruszy w swiecie Pierwszego
Poruszyciela (primus motor) jest heretykiem.

https://pl.wikipedia.org/wiki/Pierwszy_Poruszyciel
--
saluto
Silvio Balconetti

2. Data: 2019-05-24 14:44:02

Temat: Re: Po co sie modlic?
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

https://youtu.be/MKpba0ZGonw

3. Data: 2019-05-24 14:58:25

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 24.05.19 um 14:44 schrieb Jakub A. Krzewicki:

> https://youtu.be/MKpba0ZGonw

Pamietam z kosciolow figurki sw. Franciszka. Wrzuciles mu monete, to
kiwal glowa! :-)

4. Data: 2019-05-24 15:04:40

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> https://youtu.be/MKpba0ZGonw

To nawet lepsze, bo bardziej zyciowe. Mielismy ponad 100 gradusow.

https://www.youtube.com/watch?v=S433z3UREqc

https://www.flickr.com/photos/zabajawa/10800832555/i
n/album-72157637527584715/

5. Data: 2019-05-24 16:49:48

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

https://youtu.be/xu-GSxixuR0

6. Data: 2019-05-24 20:00:10

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> wrote in message
ps.com...

> https://youtu.be/MKpba0ZGonw

No to dałeś teraz popalić! W tylu polskich domach zabrzmiała
ta modlitwa - jestes sprawca pogorszenia plagi powodzi!!!!!

7. Data: 2019-05-24 20:11:01

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Silvio Balconetti" <s...@i...invalid> wrote in message
> [...]
> zmuszany do zmiany ustanowionego przez siebie porzadku. Kto wierzy, ze
> modlitwa lub jakimis czarami cos poruszy w swiecie Pierwszego Poruszyciela

Też mnie zawsze zastanawiało u wiernych że nie są konsekwentni
ani spójni z cechami boga w jakiego sami wierzą...

Pamiętam że jako nastolatek odczuwałem duże bóle mózgu
słuchając tych religijnych "nauk"...

Czy modlitwa ma INFORMOWAĆ o czymś WSZECHWIEDZĄCEGO boga?
Informować o czymś, o czym ten wszechmogący bóg nie jest świadomy?

Czy modlitwa ma wyrażać brak wiary w NIESKOŃCZONĄ MIŁOŚĆ
boga i wątpienie w to, że WSZECHMOGĄCY bóg wie co robi i wybrał
dla nas najlepszą wersję możliwych wydarzeń?

A modlitwy o WSTAWIENNICTWO do boga są już porażająco głupie...
Mamy upraszać się Maryję aby się za nami wstawiła do boga???

Brak logiki w tym wszystkim jest bardziej nieskończony niż
nieskończona miłość boża zsyłającego na niewinnych ludzi
huragany, gradobicia, powodzie, pożary, zarazy, głód lub
choroby wrodzone jak np. nowotwory mózgu u dzieci...

8. Data: 2019-05-24 20:11:38

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 24.05.19 um 20:00 schrieb Pszemol:
> "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> wrote in message
ps.com...

> No to dałeś teraz popalić! W tylu polskich domach zabrzmiała
> ta modlitwa - jestes sprawca pogorszenia plagi powodzi!!!!!

Na szczescie nie planuje w najblizszym czasie wyjazdow do Polski, wiec
moze unikne zemsty?

--
Wodan akbar!

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

?????????
,,Matko Boska Nieustającej Pomocy, to jest moja wielka prośba, wielkie
zawołanie: Miej w opiece naród cały. Również tych, którzy nie kochają
Polski aż tak mocno jeszcze póki co, tak jak my tutaj, tak jak cała
Rodzina Radia Maryja" (MM).

9. Data: 2019-05-24 20:21:47

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 24 maja 2019 20:00:11 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:
> "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> wrote in message
ps.com...

> No to dałeś teraz popalić! W tylu polskich domach zabrzmiała
> ta modlitwa - jestes sprawca pogorszenia plagi powodzi!!!!!

Eeee... Wrocek suchy jak pieprz.

10. Data: 2019-05-25 01:12:40

Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 24 May 2019 13:11:01 -0500
doszła do mnie wiadomość <qc9c3f$1sf$1@dont-email.me>
od "Pszemol" <P...@P...com> :
> [...]
>huragany, gradobicia, powodzie, pożary, zarazy, głód lub
>choroby wrodzone jak np. nowotwory mózgu u dzieci...

Pytanie, czy wszechmocny, mądry Bóg może stworzyć coś tak głupiego?
Stupid design, Neil deGrasse Tyson:
https://www.youtube.com/watch?v=LFE_Thy5bSQ

Na kogo głosować?
Zagrożone bezpieczeństwo pacjenta (moje) na psychiatrii w MCM w Miliczu.
O czym mówiłam...
Buzzing for World Bee Day
Tematy zastępcze