Tematy zastępcze

1. Data: 2019-05-19 02:44:46

Temat: Tematy zastępcze
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

To są takie:

Znajdujemy paru pedofilii wśród księży i postponujemy to na wszystkich księży,
a przez "ekstrapolację" na wszystkie osoby duchowne i wszystkie uduchowione.

Znajdujemy przypadek, że Polański wziął na siłę jakąś jedną małoletnią osobę
i okrzykujemy go pedofilem, choć cała prawda jest taka, że to tylko przypadek,
który nie upoważnia do określania go po 30-tu latach bezprzypadkowości
tym "zaszczytnym", zaszczutym mianem.

Znajdujemy przypadek pedofila artysty Michaela Jacksona, i zastanawiamy się,
czy może to u niego przynależne, jest w jego istocie, więc nie winny,
zamiast przestać słuchać muzyki za życia tej zmiennoskórej (lepiej nie mówić).

Przecież każdy wie co jest obecnie grane na świecie i w ujmijmich mediach.

jacek

2. Data: 2019-05-19 03:14:38

Temat: Re: Tematy zastępcze
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 19 maja 2019 02:44:47 UTC+2 użytkownik j...@o...pl napisał:
> [...]
>
> Przecież każdy wie co jest obecnie grane na świecie i w ujmijmich mediach.

A gdybym tak ci wszystkie nuty
wypisał
i zdradził jakie brzmienie
chciałbyś tak wszystko, ad hoc wiedzieć?
czym jesteś ty i czym sumienie?

A gdybym tak na wiolonczeli
o której nie wiem jak wygląda
zegrał na wszystkiej jej dostępnej
skali poglądy?
czy byś wiedział?

A gdybym tak nic ci nie mówiąc
przez eon lat tu tylko siedział
czy byłbyś wówczas tak szczęśliwy
gdybyś o wszystkim tym nie wiedział

3. Data: 2019-05-19 11:29:15

Od: "jedrek" <w...@...on> szukaj wiadomości tego autora

Ale, że co niby jest grane?
Patologię się pompuje wszędzie i tyle. A potem niby się walczy o normalność,
ale pewnych grup się nie rusza, a innym się dowala - to cała prawda o
dzisiejszym wykolejonym świecie.
Czekam aż to w końcu wszystko pierdyknie apokalipytcznie, bo jest jeden
wielki chlew i niektórym się już w dupskach poprzewracało.

4. Data: 2019-05-19 19:35:39

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 19.05.19 um 02:44 schrieb j...@o...pl:

> [...]
>
> Przecież każdy wie co jest obecnie grane na świecie i w ujmijmich mediach.

Cos ci sie kolego pomieszalo. Nikt chyba nie twierdzi, ze wszyscy ksieza
to pedofile. Chodzi o to, ze ksieza pedofile znajdowali ochrone w swojej
instytucji, byli przenoszeni z parafii do parafii, doniesienia o ich
czynach nie byly kierowane do organow scigania, a jesli wyszly poza mury
koscielne, to byly traktowane jako atak na kosciol i chrzescijanstwo.

Pedofile zdarzaja sie w innych srodowiskach, ale z reguly trafiaja przed
oblicze Temidy. Jeszcze dwie roznice - zadne srodowisko zawodowe
(rezyserzy, piosenkarze, gornicy, nauczyciele, hutnicy, pisarze,
kierowcy wyscigowi, aktorzy itd.) nie tworzy miedzynarodowej organizacji
miedzynarodowych, ktore broniloby i chronilo ich interesow oraz ukrywalo
przed prawem panstwowym. Zadna inna grupa zawodowa nie rosci sobie
pretensji do kierowania ludzkimi sumieniami, oglaszania sie najwyzsza
intancja moralna i wyrocznia co jest dobre i zle.

Amen.
--
saluto
Silvio Balconetti

5. Data: 2019-05-19 20:22:17

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.05.2019 o 19:35, Silvio Balconetti pisze:

> [...]
> pretensji do kierowania ludzkimi sumieniami, oglaszania sie najwyzsza
> intancja moralna i wyrocznia co jest dobre i zle.

Zadziwiające, jak bardzo trzeba mieć zryty beret żeby tego nie rozumieć.

Pozdrawiam
Piotr

6. Data: 2019-05-19 20:34:46

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 19 maja 2019 19:35:41 UTC+2 użytkownik Silvio Balconetti napisał:

> [...]
> kierowcy wyscigowi, aktorzy itd.) nie tworzy miedzynarodowej organizacji
> miedzynarodowych, ktore broniloby i chronilo ich interesow oraz ukrywalo

Jaki to znany reżyser fumfel Dworaka był pedofilem?

cyt.
Jak tłumaczył potem na Twitterze Latkowski, w sprawę był zamieszany znany reżyser
zaprzyjaźniony z ówczesnym prezesem TVP Janem Dworakiem, dlatego go nigdy nie
pokazano.

"Pedofile" - reż. Sylwester Latkowski (cały film)
https://youtu.be/gdHpr3TkaXM

I co? Czemu film leżał w zamrażarce? Tera ło ja Cię nagle się obudzili.

7. Data: 2019-05-19 20:46:09

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> https://youtu.be/gdHpr3TkaXM
>
> I co? Czemu film leżał w zamrażarce? Tera ło ja Cię nagle się obudzili.

Naczelny rezyser rezydujacy w Nowym Jorku i Tel Awivie zakazal
rozpowszechniania filmu, a wczesniej w ONZ przemawial i chwali Latkowskiego.

8. Data: 2019-05-19 23:47:24

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-19 19:35, Silvio Balconetti wrote:
> Zadna inna grupa zawodowa nie rosci sobie pretensji do kierowania
> ludzkimi sumieniami, oglaszania sie najwyzsza intancja moralna i
> wyrocznia co jest dobre i zle.

Ty podobno dorosły chłop jesteś a pierdolisz takie farmazony.
To nie grupa zawodowa kieruje ludzkimi sumieniami.
Pomyśl czasem w ten sposób.

9. Data: 2019-05-19 23:48:45

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-19 20:22, Kviat wrote:

> Zadziwiające, jak bardzo trzeba mieć zryty beret żeby tego nie rozumieć.

Następny, któremu sie pomylił Kościół z kościołem.

10. Data: 2019-05-20 10:30:29

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 19.05.19 um 23:47 schrieb Ilona:

> Ty podobno dorosły chłop jesteś a pierdolisz takie farmazony.
> To nie grupa zawodowa kieruje ludzkimi sumieniami.
> Pomyśl czasem w ten sposób.

Sorry, powinienem chyba napisac, ze zadna inna grupa zawodowa i zadna
inna organizacja nie rosci sobie pretensji do kierowania ludzkimi
sumieniami, oglaszania sie najwyzsza intancja moralna i wyrocznia co
jest dobre i zle poza duchowienstwem katolickim i kosciolem katolickim.
A konkretnie - idziesz do spowiedzi, opowiadasz wielebnemu, co zlego
zrobiles, a ten ocenia to i wyznacza kary. Papiez i jego biskupi z
ambon, mownic, za pomoca listow, oredzi i encyklik tudziez dyplomacji
tlumacza ludowi co jest dobre, a co zle, za co pojdzie sie do nieba, a
za co do piekla.

Nawet najwieksi rezyserzy, pisarze, aktorzy, nauczyciele, politycy itd.
nie maja takich mozliwosci.

--

Żółtek na Prezydenta!
Dzieje się! 11 maja 2019 14:00 Warszawa