wiersz lubny

1. Data: 2019-05-12 04:20:33

Temat: wiersz lubny
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

tak wychodząc znikąd wstaje jakaś waśń
jakby twym strumykom odbierała jaźń
choć nie wiedzą ludzie przecież jaki los
postawił sam sobie sztos na sztos na sztos
\
odprawiać to można modły, posłów greckich,
ale już tak siebie nie za bardzo przecież,
bom skoro najlepszy i najrozumniejszy
umysłem, co wszak cieknie lecz nie przeciekł
do Dobroci choćby i tych dyrdymałów
od których rozumni dostają za(3wałów:)

jacek

2. Data: 2019-05-13 05:16:42

Temat: Re: wiersz lubny
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 12 maja 2019 04:20:34 UTC+2 użytkownik j...@o...pl napisał:
> [...]
> ale już tak siebie nie za bardzo przecież,
> bom skoro najlepszy i najrozumniejszy
> umysłem, co wszak cieknie lecz nie przeciekł

Że jeszcze w tych czasach trafił Ci się rym
Chciałbym go zestawić ale nie mam z czym
W Wschodzącego Słońca zapatrzony krąg
czarkę ciepłej sake podam Ci do rąk

Na bok idzie zbroja zawieszony miecz
Śpiewnie koto gra to wszelkie smutki precz
Zaraz i shamisen przez wisterii las
z śpiewem młodej gejszy zapraszają nas

??
?????????
?????

Karasu karasu
dochira-ni tondeiru
atsui-no kuni-e

Kruku kruku
dokąd odlatujesz
do ciepłych krajów

3. Data: 2019-05-16 02:49:36

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 13 maja 2019 05:16:43 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki
napisał:

> [...]
> czarkę ciepłej sake podam Ci do rąk
>
> Na bok idzie zbroja zawieszony miecz
> Śpiewnie koto gra to wszelkie smutki precz

no pięknie, pięknie Jakubie:)
Bardzo dzięki za piękny wiersz i Wy(z)rozumiałość.

Ot tak, chciałem napisać po prostu półsatyrkę,
w tym także na siebie:)

pozdrawiam,
jacek

wiersz lubny