Pokemonie trybunie

1. Data: 2019-05-11 16:40:53

Temat: Pokemonie trybunie
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

Napisz jeszcze raz jak bardzo nie wiesz, że kościół chroni pedofilów:
https://www.youtube.com/watch?v=BrUvQ3W3nV4

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

2. Data: 2019-05-11 23:53:00

Temat: Re: Pokemonie trybunie
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 11 maja 2019 16:40:54 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:
> Napisz jeszcze raz jak bardzo nie wiesz, że kościół chroni pedofilów:
> https://www.youtube.com/watch?v=BrUvQ3W3nV4
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

napisz jeszcze raz, że:
1. procentowo (liczbowo też) jest więcej pedofilów wśród nauczycieli niż księży
2. procentowo (liczbowo też) jest więcej pedofilów wśród budowlańców niż nauczycieli
3. procentowo (liczbowo też) wielokrotnie częściej mass media wpuszczają na łamy
temat pedofilii wśród księży, niż wśród nauczycieli.
4. księża, choć są, procentowo i liczbowo bardziej moralni od nauczycieli,
to trzeba ich pogrążać, a wymagać moralności od nauczycieli, jako osób świeckich,
to już "??? ?? ????? ???????? ??? ???".

3. Data: 2019-05-12 12:44:55

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.05.2019 o 16:40, Kviat pisze:
> Napisz jeszcze raz jak bardzo nie wiesz, że kościół chroni pedofilów:
> https://www.youtube.com/watch?v=BrUvQ3W3nV4
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Podtrzymuję swoje zdanie, ludzi kościoła nie chroni immunitet.

4. Data: 2019-05-12 20:54:45

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-11 16:40, Kviat wrote:
> Napisz jeszcze raz jak bardzo nie wiesz, że kościół chroni pedofilów:
> https://www.youtube.com/watch?v=BrUvQ3W3nV4

Nie nastawaj tym kieckowym na te sutanny, bo wielu z nich ma nadal
teczki w IPN w dziale zastrzezonym.

//poza tym, Kościół, to nie jest ten domek z krzyżykiem na czubku.

5. Data: 2019-05-16 03:32:49

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 12 maja 2019 20:55:20 UTC+2 użytkownik Ilona napisał:

> Nie nastawaj tym kieckowym na te sutanny, bo wielu z nich ma nadal
> teczki w IPN w dziale zastrzezonym.
>

> //poza tym, Kościół, to nie jest ten domek z krzyżykiem na czubku.
>
> --

zapewne ma Ilonko; z tego co wiem, od księży właśnie,
to ponoć 40% z nich donosiło, w czasach sowieckiej dominacji
i wprowadzania do Kościoła agentów mających rozbić organizację od środka,
więc nawet wysoki odsetek homosiów czy pedofilów wśród ogółu dziwić nie może.
jednak najwyższy już czas aby zrobili wreszcie porządek w swojej hierarchii,
co zresztą chyba wszyscy rozumni od lat już im mówimy.

i też masz rację w tym, iż Lud Boży nie jest domkiem z krzyżykiem,
co jednak hierarchom chyba umyka i jakoś nie chcą zauważyć,
że przez swą opieszałość tylko szkodzą nam wszystkim
i wierze w szczególności.

jacek

6. Data: 2019-05-16 03:42:36

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 11 maja 2019 23:53:01 UTC+2 użytkownik j...@o...pl napisał:

> [...]
> to trzeba ich pogrążać, a wymagać moralności od nauczycieli, jako osób świeckich,

z tym liczbowym ujęciem moralności w punkcie 4, to trochę przesadziłem,
ale nie chciało mi się po wysłaniu posta od razu korygować, co jednak
teraz czynię. dziwi mnie tylko, że jak dotąd paru jobów za to stwierdzenie
nie dostałem, a bardzo martwiłem się o reakcję przez te dni kilka.
widać jestem na wspaniałomyślnej grupie, za co serdecznie dziękuję:)

i przepraszam za opieszałość,
jacek

7. Data: 2019-05-16 04:26:37

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-16 03:32, j...@o...pl wrote:

> [...]
> co jednak hierarchom chyba umyka i jakoś nie chcą zauważyć,
> że przez swą opieszałość tylko szkodzą nam wszystkim

Może to ten kij w mrowisko wsadziła sama Jego Świątobliwość?

8. Data: 2019-05-19 11:33:12

Temat: Re: Pokemonie trybunie, Film Sekielskiego: Tylko nie mów nikomu
Od: "jedrek" <w...@...on> szukaj wiadomości tego autora

Film Sekielskiego ocena rzetelna:
http://jacekmiedlar.pl/2019/05/13/recenzuje-film-tyl
ko-nie-mow-nikomu/
https://www.cda.pl/video/346886216

9. Data: 2019-05-19 12:28:46

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.05.2019 o 11:33, jedrek pisze:
> Film Sekielskiego ocena rzetelna:
> http://jacekmiedlar.pl/.../recenzuje-film-tylko-nie-
mow-nikomu/

Międlar i rzetelna ocena? To się wyklucza.
Pewnie próbuje się mścić na instytucji, bo jego za naziolstwo wywalili,
a innych jemu podobnych nie ruszyli, więc ma żal.
https://natemat.pl/177863,nie-tylko-miedlar-czyli-ka
plani-nienawisci

Tak to już jest, gdy mafia odcina kogoś od koryta, to "poszkodowany"
zwykle zaczyna sypać. Z rzetelnością to nie ma nic wspólnego, o czym
możesz samodzielnie się przekonać czytając tę jego "rzetelną ocenę".

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

A kultura tu podobno jest...
Czy jesteś psychopatą?