Z neostrady

1. Data: 2019-05-07 17:04:37

Temat: Z neostrady
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piszę z neostady, ale nie mogłem odpowiedzieć na posta Trybuna "Re:
usenet Atman? Dość!" bo :
- widzę w nim nagłówki posta w tekscie (czyżby błąd Trybuna?)
- nie daje się na niego odpowiedzieć

A czy ten post jest widoczny przez Was?

2. Data: 2019-05-07 17:17:09

Temat: Re: Z neostrady
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.05.2019 o 17:04, pinokio pisze:
> [...]
> usenet Atman? Dość!" bo :
> - widzę w nim nagłówki posta w tekscie (czyżby błąd Trybuna?)

A przy okazji:
jest jakaś alternatywa dla Thunderbirda do usenetu?
Thunderbird jest dobry do poczty, ale do usenetu jest gorszy niż kiedyś
był Microsoft Outlook Express.
Jak przeglądałem listę do te lepsze są płatne, a i tak za bardzo
skomplikowane w użyciu.

3. Data: 2019-05-07 17:22:15

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 7 maja 2019 17:17:07 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> [...]
> był Microsoft Outlook Express.
> Jak przeglądałem listę do te lepsze są płatne, a i tak za bardzo

Nie możesz odbierać / nadawać z bramki http np. z góglarki?
Mi się już nawet nie chce od paru ładnych lat użerać z konfiguracją klientów.

4. Data: 2019-05-07 18:25:36

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07.05.2019 o 17:22, Jakub A. Krzewicki pisze:
> Nie możesz odbierać / nadawać z bramki http np. z góglarki?
> Mi się już nawet nie chce od paru ładnych lat użerać z konfiguracją klientów.

da się bramkę podczepić do czytnika usenetu, czy trzeba przez stronę WWW
i jak?

5. Data: 2019-05-07 19:20:41

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07/05/2019 o 16:04, pinokio pisze:
> [...]
> usenet Atman? Dość!" bo :
> - widzę w nim nagłówki posta w tekscie (czyżby błąd Trybuna?)

news.eternal-september.org

--
gazebo

6. Data: 2019-05-08 00:28:54

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-07 17:17, pinokio wrote:

> [...]
> był Microsoft Outlook Express.
> Jak przeglądałem listę do te lepsze są płatne, a i tak za bardzo

Kiedyś standardem był Agent Forte.

Moża, któraś starsza wersja, np: Agent 3.3 ?
http://www.forteinc.com/agent/download-all.php

7. Data: 2019-05-08 02:40:16

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 7 maja 2019 18:25:34 UTC+2 użytkownik pinokio napisał:

> da się bramkę podczepić do czytnika usenetu, czy trzeba przez stronę WWW
> i jak?

Przez stronę www https://groups.google.com .
Nie interesowało mnie podczepianie bramki do czytnika, chyba raczej się nie da.
Przez www logujesz się, wprowadzasz ustawienia pod jakim nickiem chcą cię widzieć na
grupie i piszesz...

8. Data: 2019-05-08 06:12:36

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08.05.2019 o 00:28, Ilona pisze:
> Kiedyś standardem był Agent Forte.
>
> Moża, któraś starsza wersja, np: Agent 3.3 ?
> http://www.forteinc.com/agent/download-all.php

Zainstalowałem trial Agent 8
ale po lewej stronie w drzewku nie ma listy serwerów oraz gdy dodałem
jedną grupę dyskusyjną, nie wiem jak dodać inne, nie jest za intuicyjny.

9. Data: 2019-05-08 12:36:33

Od: LeoTar Gnostyk <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio pisze:

> Zainstalowałem trial Agent 8
> ale po lewej stronie w drzewku nie ma listy serwerów oraz gdy dodałem
> jedną grupę dyskusyjną, nie wiem jak dodać inne, nie jest za intuicyjny.

Od wielu lat używam SeaMonkey. Zawiera stabilnego klienta poczty i grup
dyskusyjnych. Ponadto ma wbudowanego edytora stron www i stąd kiedyś
moje zainteresowanie tym programem.

LeoTar Gnostyk

10. Data: 2019-05-10 01:13:20

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:
> [...]
> usenet Atman? Dość!" bo :
> - widzę w nim nagłówki posta w tekscie (czyżby błąd Trybuna?)

Ja widzę.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

usenet Atman? Dość!
447
narodowy dzien czytania pisma swietego
Opiekun psychicznych morderców w PDPS Ostrowina
Na kogo głosować 26 maja 2019 ?