ZDRAJCOM

1. Data: 2019-05-12 02:47:40

Temat: ZDRAJCOM
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Wszyscy, dokładnie wszyscy, którzy atrajkowaliście przeciwko Ojczyźnie,
jesteście zdrajcami.
owszem, sporo z was bało się przeciwstawić zdrajcom, i tych rozumiem
(to tylko my sami dzielimy zyski i wpływy na konta i tylko my kontaktujemy!)

doprawdy wstyd mi, gdy "nauczyciele", którzy powinni nauczać, i którzy
dostali w ostatnich 2 latach więcej niż którakolwiek budżetówka,
postępują jakby świniami byli i przebierają się nawet za nie.

dojna zmiana? to wy głupki "myśleliście", że MOŻNA TYLKO pOLSKĘ DOIĆ?

A TAMM, każde skurwysyństwo ma swoje granice, a jeśli inaczej uważaliście,
to sobie zamrzyjcie na wszelkie czasy, chyba że inaczej postanowię,
jednak nie wiem, czy coś z tego zrozumieliście?

zrozumieliśmyp!
zrozunmnielis43ny
zrozumni45lismy!

2. Data: 2019-05-12 03:04:14

Temat: Re: ZDRAJCOM
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 12 maja 2019 02:47:41 UTC+2 użytkownik j...@o...pl napisał:
> [...]
> to sobie zamrzyjcie na wszelkie czasy, chyba że inaczej postanowię,
> jednak nie wiem, czy coś z tego zrozumieliście?

bo z Bogiem to jest tak: a po ki huj mam dbać o tych, którzy tylko o sobie myślĄ?
bo z Bogiem to jest tak: a za cóż mam niby ich winić>?

i naprawdę wszystko jest normalne, tylko że istnieją granice,
niewyczuwalne i wszystko rozróżniające.

jacek

3. Data: 2019-05-18 14:05:12

Od: sylvio <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Am Sonntag, 12. Mai 2019 03:04:15 UTC+2 schrieb j...@o...pl:

> [...]
> bo z Bogiem to jest tak: a za cóż mam niby ich winić>?
>
> i naprawdę wszystko jest normalne, tylko że istnieją granice,

Polemizowalbym z tym dojeniem wzglednie z okreslaniem tych dojacych. Czy te "nalezalo
sie", 50T+, SKOKi, spolki skarbu panstwa, Misiewicze nie pokazuja, ze dojacymi was
podatnikow sa nie nauczyciele, niepelnosprawni, pielegniarki, lekarze itd. Np.
nauczyciel w Zgorzelcu zarabia nominalnie mniej wiecej tyle co jego kolega po drugiej
stronie rzeki, jeden w zlotowkach, a drugi w euro.

Btw. Sasiad aptekarz idzie w polowie czerwca na emeryture, wiec ma rozne znizki. Moze
jakies lekarstwa wielomozny pan potrzebuje?

4. Data: 2019-05-18 21:10:00

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-18 14:05, sylvio wrote:
> Np. nauczyciel w Zgorzelcu zarabia nominalnie mniej wiecej tyle co jego kolega po
drugiej stronie rzeki, jeden w zlotowkach, a drugi w euro.

Chcesz przez to powiedzieć, że Niemcy w znacznie mniejszym stopniu
drenują ten biedny i nieszczęśliwy kraj?

//w PRL średnio zarabiało się 2000 zł, jednak było to około 20 dolarów
amerykańskich.

5. Data: 2019-05-19 00:54:58

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 18 maja 2019 14:05:14 UTC+2 użytkownik sylvio napisał:

> [...]
itd. Np. nauczyciel w Zgorzelcu zarabia nominalnie mniej wiecej tyle co jego kolega
po drugiej stronie rzeki, jeden w zlotowkach, a drugi w euro.

Dojącymi nas, czyli Naród Polski, są wszelkie maści poprzedników i następczyków
obecnej PO i SLD. PO doiło i cały czas chce doić nas do wiadra niemieckiego,
natomiast SLD do rosyjskiego.

Teraz się połączyli i naprawdę nie ważne dla nich gdzie zysk
pójdzie, ale ważne, aby nie poszedł do Narodu Polskiego.

Proszę zrozumieć, że dla osób które udają Polaków nie jest nawet aż tak ważne,
że coś sami zyskają, ale najważniejsze, żeby Naród Polski pogrążyć. I tak jest,
było i Będzie, oczywiście do Czasu.

O Misiewiczu proszę mi nie pisz, bo od początku mówiłem, że Pan
Antoni Macierewicz, najświetlejsza chyba świecka osoba naszych czasów,
powinien go od razu usunąć z wielu względów.
A przynajmniej z takiego, że Wojskowi mu salutują, bo znają poczucie obowiązków
i że wypadałoby, mimo że nie za bardzo wypada, a on to łykał jako część
na swoją cześć? Tak to mniej więcej sprawy w ujęciu boskim i ludzkim się mają.

Co do obu stron rzeki, to tamta była pod zwierzchnictwem amerykańskim,
nasza pod rosyjskim, więc resztę sam wy(d)edukuj.

pozdrawiam serdecznie,
jacek

6. Data: 2019-05-19 01:20:35

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 18 maja 2019 21:10:40 UTC+2 użytkownik Ilona napisał:
> [...]
> drenują ten biedny i nieszczęśliwy kraj?
>
> //w PRL średnio zarabiało się 2000 zł, jednak było to około 20 dolarów

Abstrahując troszeczkę powiem, że w 89-tym i 90-tym dość dobra wypłata
wynosiła 27 dolarów. Przez październik'89 zarobiłem w kantorze 80 dolarów
mimo 15 koni przed drzwiami klientów za rękę chwytających i sam się zastanawiałem,
co ja z taką zarobioną gotówką pocznę, skoro to aż 3 razy więcej,
aniżeli normalnie bym się spodziewał; po prostu tylko pilnując interesu
to było dziwne, że zarobiłem 3-krotnie więcej nic prawie nie robiąc.

Oczywiście miałem pożyczone 1000 dolarów na 10% rocznie, to też właśnie
o to chodzi, że ten procent roczny prawie odrobiłem już w pierwszym miesiącu.

Ja wiem, że teraz trudno to pojąć dla was i mi trudno wytłumaczyć,
że pracownik dobrze opłacany, szwagier wówczas zresztą, zarabiał
27 dolarów i że cieszyłem się jak głupi, że zarobiłem 80 dolarów miesięcznie.

Jednak jest to naprawdę prawda, taka sama jak ta, w którą nie chcecie wierzyć,
gdy piszę wam o tym, jak się sprawy mają i jak jest naprawdę.

jacek

7. Data: 2019-05-19 19:13:30

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 18.05.19 um 21:10 schrieb Ilona:

> Chcesz przez to powiedzieć, że Niemcy w znacznie mniejszym stopniu
> drenują ten biedny i nieszczęśliwy kraj?
>
> //w PRL średnio zarabiało się 2000 zł, jednak było to około 20 dolarów
> amerykańskich.

Polska sie troche rozwinela, wiec roznice sa mniejsze no i mniejszy
drenaz. Teraz jest kolej na Polske, ktora drenuje Ukraincow i
Bialorusinow, a caly swiat uwzial sie na Wenezuele i stamtad wszystko
(wraz z ludzmi) wydrenowal.

--
saluto
Silvio Balconetti

8. Data: 2019-05-19 19:23:38

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Co do obu stron rzeki, to tamta była pod zwierzchnictwem amerykańskim,
> nasza pod rosyjskim, więc resztę sam wy(d)edukuj.

Pan Antoni jest rowniez moim idolem. Sledzilem dlugo rozne teorie
dotyczace katastrofy smolenskiej, ale niestety zagubilem sie. Byla tam
bomba baryczna, elektromagnetyczna czy trotyl? Osobiscie zglaszalem
jakos zaniedbany slad, ze pasazerowie zostali wymienieni i przezyli. A
znajduja sie obecnie na Pacyfiku, na wyspie Bozego Narodzenia -
Kiritimati, w miejscowosci Poland, lezacej nad zatoka sw. Stanislawa
(tamze kosciol sw. Stanislawa).
Niestety nie bedzie mi chyba dane pojechac tam i zdac relacje.

https://pl.wikipedia.org/wiki/Poland_(Kiribati)

9. Data: 2019-05-19 20:18:36

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.05.2019 o 00:54, j...@o...pl pisze:

> Antoni Macierewicz, najświetlejsza chyba świecka osoba naszych czasów,

To najświetlejszy dowód na to, że jesteś chory na umyśle.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

10. Data: 2019-05-19 23:07:26

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-19 01:20, j...@o...pl wrote:
> [...]
>
> Jednak jest to naprawdę prawda, taka sama jak ta, w którą nie chcecie wierzyć,
> gdy piszę wam o tym, jak się sprawy mają i jak jest naprawdę.

To było dziejowe 'zderzenie' kapitalizmu produkcyjnego z kapitalizmem
finansowym.

Jednak zanim miedzynarodowi grandziaże zdecydowali się na inwestycje w
PRL, przeprowadzili wnikliwy test punktu oporu rynku dolara.
//gdzieś tak końcem lata, wczesną jesienią 89.

Pokemonie trybunie
A kultura tu podobno jest...
Czy jesteś psychopatą?
Z neostrady