Re: ZDRAJCOM

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Sat, 18 May 2019 15:54:58 -0700 (PDT)
Subject: Re: ZDRAJCOM
From: j...@o...pl

W dniu sobota, 18 maja 2019 14:05:14 UTC+2 użytkownik sylvio napisał:

> Polemizowalbym z tym dojeniem wzglednie z okreslaniem tych dojacych. Czy te
"nalezalo sie", 50T+, SKOKi, spolki skarbu panstwa, Misiewicze nie pokazuja, ze
dojacymi was podatnikow sa nie nauczyciele, niepelnosprawni, pielegniarki, lekarze
itd. Np. nauczyciel w Zgorzelcu zarabia nominalnie mniej wiecej tyle co jego kolega
po drugiej stronie rzeki, jeden w zlotowkach, a drugi w euro.

Dojącymi nas, czyli Naród Polski, są wszelkie maści poprzedników i następczyków
obecnej PO i SLD. PO doiło i cały czas chce doić nas do wiadra niemieckiego,
natomiast SLD do rosyjskiego.

Teraz się połączyli i naprawdę nie ważne dla nich gdzie zysk
pójdzie, ale ważne, aby nie poszedł do Narodu Polskiego.

Proszę zrozumieć, że dla osób które udają Polaków nie jest nawet aż tak ważne,
że coś sami zyskają, ale najważniejsze, żeby Naród Polski pogrążyć. I tak jest,
było i Będzie, oczywiście do Czasu.

O Misiewiczu proszę mi nie pisz, bo od początku mówiłem, że Pan
Antoni Macierewicz, najświetlejsza chyba świecka osoba naszych czasów,
powinien go od razu usunąć z wielu względów.
A przynajmniej z takiego, że Wojskowi mu salutują, bo znają poczucie obowiązków
i że wypadałoby, mimo że nie za bardzo wypada, a on to łykał jako część
na swoją cześć? Tak to mniej więcej sprawy w ujęciu boskim i ludzkim się mają.

Co do obu stron rzeki, to tamta była pod zwierzchnictwem amerykańskim,
nasza pod rosyjskim, więc resztę sam wy(d)edukuj.

pozdrawiam serdecznie,
jacek