Re: ZDRAJCOM

Data: 2019-05-22 22:52:29
Temat: Re: ZDRAJCOM
Od: j...@o...pl

W dniu niedziela, 19 maja 2019 20:18:40 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

> To najświetlejszy dowód na to, że jesteś chory na umyśle.

Ty natomiast zdrowy; Polska po usunięciu Macierewicza podpisała nader zawyżony
kontrakt na rakiety Patriot. Oczywiście dla ciebie to zwisa, bo czym Nasz Naród
więcej płaci, tym dla was lepiej.

Jeśli chcesz też sobie pogadać o morderstwie w Jedwabnym lub w Smoleńsku,
to oczywiście też jestem aż tak bardzo otwarty, że parę fiutów wam chętnie obetnę.

jacek