Re: ZDRAJCOM

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Sat, 18 May 2019 05:05:12 -0700 (PDT)
Subject: Re: ZDRAJCOM
From: sylvio <b...@g...com>

Am Sonntag, 12. Mai 2019 03:04:15 UTC+2 schrieb j...@o...pl:

> bo z Bogiem to jest tak: a po ki huj mam dbać o tych, którzy tylko o sobie myślĄ?
> bo z Bogiem to jest tak: a za cóż mam niby ich winić>?
>
> i naprawdę wszystko jest normalne, tylko że istnieją granice,
> niewyczuwalne i wszystko rozróżniające.
>
> jacek

Polemizowalbym z tym dojeniem wzglednie z okreslaniem tych dojacych. Czy te "nalezalo
sie", 50T+, SKOKi, spolki skarbu panstwa, Misiewicze nie pokazuja, ze dojacymi was
podatnikow sa nie nauczyciele, niepelnosprawni, pielegniarki, lekarze itd. Np.
nauczyciel w Zgorzelcu zarabia nominalnie mniej wiecej tyle co jego kolega po drugiej
stronie rzeki, jeden w zlotowkach, a drugi w euro.

Btw. Sasiad aptekarz idzie w polowie czerwca na emeryture, wiec ma rozne znizki. Moze
jakies lekarstwa wielomozny pan potrzebuje?