Re: ZDRAJCOM

From: Silvio Balconetti <s...@i...invalid>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: ZDRAJCOM
Date: Sun, 19 May 2019 19:23:38 +0200

> O Misiewiczu proszę mi nie pisz, bo od początku mówiłem, że Pan
> Antoni Macierewicz, najświetlejsza chyba świecka osoba naszych czasów,
> powinien go od razu usunąć z wielu względów.
> A przynajmniej z takiego, że Wojskowi mu salutują, bo znają poczucie obowiązków
> i że wypadałoby, mimo że nie za bardzo wypada, a on to łykał jako część
> na swoją cześć? Tak to mniej więcej sprawy w ujęciu boskim i ludzkim się mają.
>
> Co do obu stron rzeki, to tamta była pod zwierzchnictwem amerykańskim,
> nasza pod rosyjskim, więc resztę sam wy(d)edukuj.
>
> pozdrawiam serdecznie,
> [...]

Pan Antoni jest rowniez moim idolem. Sledzilem dlugo rozne teorie
dotyczace katastrofy smolenskiej, ale niestety zagubilem sie. Byla tam
bomba baryczna, elektromagnetyczna czy trotyl? Osobiscie zglaszalem
jakos zaniedbany slad, ze pasazerowie zostali wymienieni i przezyli. A
znajduja sie obecnie na Pacyfiku, na wyspie Bozego Narodzenia -
Kiritimati, w miejscowosci Poland, lezacej nad zatoka sw. Stanislawa
(tamze kosciol sw. Stanislawa).
Niestety nie bedzie mi chyba dane pojechac tam i zdac relacje.

https://pl.wikipedia.org/wiki/Poland_(Kiribati)
--
saluto
Silvio Balconetti