ZDRAJCOM

31. Data: 2019-05-23 04:04:00

Temat: Re: ZDRAJCOM
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 23 maja 2019 03:50:07 UTC+2 użytkownik Ilona napisał:
> [...]
Polski,

> Zakładam, że te relacje ekonomiczne, to element szeroko rozumianej
> deindustrializacji gospodarki norweskiej, podobnie jak i w pozostałej
> części UE.
>
> --

Ona jest industrialna, choćby przez ropociągi i tunele, zresztą bardzo piękne
pod górami, ale tam własne państwo po prostu okrada swych obywateli niemiłosiernie.

jacek

32. Data: 2019-05-23 04:11:30

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 23 maja 2019 04:02:56 UTC+2 użytkownik Ilona napisał:
> [...]
milionów młodych ludzi wyszkolonych do tego, żeby nic nie potrafili poza _krytycznym_
myśleniem, demonstrowaniem na ulicach i i nawijaniem makaronu na uszy."

podkreślony wyraz powinien zastąpiony być przez "bezkrytycznym i krytykanckim", aby
odpowiednio oddać sytuację.

zagraniczne i związane z tym przedsięwzięcia (...) Nie wiem, jaka jest rola(...)"

żydowsko-amerykańskiej, ale bynajmniej nie tylko, finansjerze.

> Własnie jest tam o tym mowa, że 'Dobra_Zmiana', JP_Morgan'a sprowadza do
> Polski.
>
> --

Właśnie chciałem wam wytłumaczyć, że JP Morgan to tylko fragmencik i powiedzieć,
jak wygląda sprawa pożyczkowego wyzyskiwania wszystkich krajów na świecie,
oczywiście w tym krajów własnych.

jacek

33. Data: 2019-05-23 04:12:28

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-23 04:04, j...@o...pl wrote:

Polski,

> Ona jest industrialna, choćby przez ropociągi i tunele, zresztą bardzo piękne
> pod górami, ale tam własne państwo po prostu okrada swych obywateli niemiłosiernie.

Wydobycie, prowadzi się także w koloniach. A ja chciał bym wiedzieć czy
są tam malutkie, (rzemieślnicze), firmy, które produkują butki na zime i
czapeczki?

34. Data: 2019-06-16 02:47:20

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 19 maja 2019 19:23:40 UTC+2 użytkownik Silvio Balconetti napisał:

> [...]
> (dr angelologii i demonologii apokryficznej)
> 'Tu nawet jak mnie kopią, to kopią mnie swoi, a jak swoi kopią, to

Sylvio, czego nie rozumiesz?
Że Merkel, Tusk i Putin oraz ich poplecznicy to zwykłe ścierwa?
Że Bandera to jeszcze bardziej wynaturzony przestępca?
Że Hiroszima i Nagasaki były s-syństwem przekraczającym granice,
których przekraczać nie można? i które na szczęście już się nie powtórzy.

I choć nie jestem w stanie ręczyć, że dewiantów u władzy mieć już nie będziemy,
to mogę zapewnić, że państwo, które pierwsze w przyszłości użyje broni atomowej,
będzie co najmniej zniewolone.
przez resztę Narodów Świata.

Choćby było tak potężne jak USA, Chiny, Rosja i Niemcy razem wzięte.

jacek

35. Data: 2019-06-16 03:11:09

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> >

> Zakładam, że te relacje ekonomiczne, to element szeroko rozumianej
> deindustrializacji gospodarki norweskiej, podobnie jak i w pozostałej

Nie, myślę że ni o to.
Z jednej strony półascetyzm, na który społeczeństwo się godzi,
i to byłoby nawet dobre, gdyby ich ktoś w konia nie robił.
Można stawiać zamki, chyba najcudowniejsze, a na pewno najbardziej tajemnicze
budowle, które ziemianie stworzyli.
Można i trzeba dać ludziom możliwość budowy rzeczy pięknych.

Też chyba wiadomo, że przyroda piękniejsza, niesamowitsza i doskonalsza,
aniżeli jakiekolwiek ludzkie przedsięwzięcia.
Osobiście uważam, że tylko dlatego, iż jest dziełem boskim.

jacek

Pokemonie trybunie
A kultura tu podobno jest...
Czy jesteś psychopatą?