Żółtek na Prezydenta!

1. Data: 2019-05-12 20:48:23

Temat: Żółtek na Prezydenta!
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

Pan Stanisław niezwykle celnie i to we wszystkich kwestiach!
łza się w oku kręci
https://www.youtube.com/watch?v=O_UQBn1EErM

2. Data: 2019-05-12 20:50:30

Temat: Re: Żółtek na Prezydenta!
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-12 20:48, Ilona wrote:
> Pan Stanisław niezwykle celnie i to we wszystkich kwestiach!
> łza się w oku kręci
> https://www.youtube.com/watch?v=O_UQBn1EErM

"Program "Z pierwszej reki", w którym Stanisław Żółtek - europoseł
przedstawia sytuację Polski w Unii Europejskiej. Dotyka również
istotnych spraw związanych z gospodarką i ograniczaniem wolności
obywateli przez struktury unijne, a także systematycznego ograniczania
suwerenności państw zrzeszonych. Tematy, o których mówi Stanisław Żółtek
są nieobecne w mainstreemowych mediach."

https://www.youtube.com/watch?v=O_UQBn1EErM

// słuchać, dakąd ACTA nie wycieła.

3. Data: 2019-05-16 14:20:22

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 12.05.19 um 20:48 schrieb Ilona:
> Pan Stanisław niezwykle celnie i to we wszystkich kwestiach!
> łza się w oku kręci
> https://www.youtube.com/watch?v=O_UQBn1EErM

Nie ma innych kandydatow, to mogly byc i on. Adrian sie kompromituje na
kazdym kroku i bez dyrektyw z centrali nic nie zrobi. Krzysztof
Kononowicz-Piłsudski chyba nie bedzie startowal, Tyminski zniknal, wiec
Zoltek moglby dobrze bawic towarzystwo europejskie. A wujek Wowa na
pewno by sie ucieszyl. Bardziej niz z wyboru ukrainskiego komika.
O polexicie, a wlasciwie jego skutkach mam okreslone zdanie. Jest
jeszcze inna rzecz - Szwajcaria jest bogata i dobrze ustawiona, podobnie
Norwegia. Australia i Nowa Zelandia leza daleko, ale tez nie lubia
samotnosci. W Europie alternatywa jest tylko unia euroazjatycka. Nie
podoba sie europejska, to tamta moze przyjmie? Tam tez nie bedzie latwo,
bo czlonkowie (szczegolnie ci silniejsi i mocniejsi) narzuca reguly.
UE jaka jest to jednak ksztaltowana jest przez swoich czlonkow, ta inna
przez tego silniejszego.

--
saluto
Silvio Balconetti

4. Data: 2019-05-16 23:24:36

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-16 14:20, Silvio Balconetti wrote:

> [...]
> bo czlonkowie (szczegolnie ci silniejsi i mocniejsi) narzuca reguly.
> UE jaka jest to jednak ksztaltowana jest przez swoich czlonkow, ta inna

Ale zdałeś sobie już sprawę z tego, że jedyną alternatywą jest AfD?

5. Data: 2019-05-17 09:45:59

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 16.05.19 um 23:24 schrieb Ilona:

> Ale zdałeś sobie już sprawę z tego, że jedyną alternatywą jest AfD?

Maja spora konkurencje: NPD, Demokracja poprzez Referenda, DKP, MLPD,
SGP, Chrzescijanie dla Niemiec, 3 Droga, Prawi. Jest wiec wybor miedzy
naziolami a komunistami, leninistami, trockistami. Dlaczego wiec tylko
AfD? Moze z powodu slynnego porownania wielkiej i chwalebnej historii
Niemiec, w ktorej epizod nacjonalsocjalizmu to takie "ptasie gowienko"?
Ale w UK przybysze ze Wschodniej Europy rowniez glosowali za brexitem i
obudzili sie z reka w nocniku.

6. Data: 2019-05-17 20:13:49

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-05-17 09:45, Silvio Balconetti wrote:

> [...]
> Niemiec, w ktorej epizod nacjonalsocjalizmu to takie "ptasie gowienko"?
> Ale w UK przybysze ze Wschodniej Europy rowniez glosowali za brexitem i

Zrozum, że nie obudzili się z reka w nocniku, zrobili to świadomie i z
pełna premedytacją. Poprostu wcześniej zrozumieli. Gdyby mieszkali w
Niemczech, głosowali by na AfD.
//pomyśl czasem w ten sposób.

i to 'ptasie gówienko' to nie było 'ptasie gówienko'.
//i o tym też, pomyśl czasem.

Dzieje się! 11 maja 2019 14:00 Warszawa
wiersz lubny
wiersz lubny