Normy na swiatlo laserowe

1. Data: 2002-05-21 07:51:27

Temat: Normy na swiatlo laserowe
Od: Jaroslaw Sakowski <j...@p...bojanowo.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Interesuja mnie Polskie Normy na promieniowanie laserowe i zwiazane z
nimi zalecenia czy tez ograniczenia w mozliwosci uzywania (pozwolenia,
zakaz transmisji na otwartej przestrzeni itp.). Gdzie tego i jak szukac bo
jakos nie mam pomyslu (moze to jest np. w LeXie ?).

Jak jest praktycznie z laserami o normie 3A i 3B ?

--
Jarek

2. Data: 2002-05-21 16:25:31

Temat: Re: Normy na swiatlo laserowe
Od: "DanielR" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem na Politechnice Lubelskiej, mamu cos takiego na jednym z wydzialów
jak czytelnie takich norm. Niektóre normy mozna tez na miejscu skserowac.
Nie wiem, skad jestes, ale poszukaj czegos takiego na Politechnice w swoim
miescie.

3. Data: 2002-05-21 18:05:49

Od: Jaroslaw Sakowski <j...@p...bojanowo.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Dzieki za wskazowke, w Lesznie nie ma Politechniki ale poszukam, dosc
czesto bywam we Wroclawiu.
Te czytelnie norm maja jakas nazwe ?
O co sie ewentualnie sie pytac ?

--
Jarek

zabek - 1+ - leczenie kanalowe
Jak wygląda badanie ...
egzamin z farmy :(
DRYSOL!
Hipoglikiemia nocna w cukrzycy insulinozależnej