Hipoglikiemia nocna w cukrzycy insulinozależnej

1. Data: 2002-05-20 21:19:14

Temat: Hipoglikiemia nocna w cukrzycy insulinozależnej
Od: b...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Mój ojciec mial dwa dni temu hipoglikemię 30 mg w nocy, byl
nieprzytomny, wylądował w szpitalu, ale nic mu nie jest. Chciałbym w
związku z tym się dowiedzieć, czy:

* są jakieś szanse, żeby taki człowiek sam się obudził (trzustka troszkę
pracuje) i przeżył.
* ile czasu można przeżyć w nieprzytomności bez podania glukozy i jakie
ma to skutki (uszkodzenia mózg itp). Chodzi mi o atak w nocy.

Pozdrawiam,
Piotr Kamiński

2. Data: 2002-05-21 20:55:43

Od: "Rennie" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Pozdrawiam,
> Piotr Kamiński
> Twój ojciec ma nieprawidłową terapię insuliną. Przyczyną tego stanu
może być lekarz (nieprzawidłowe prowadzenie chorego) lub twój tata
(nieprzestrzeganie diety, za duże dawki).
Koniecznie musi Twój tata udać się do diabetologa. Należałoby znaleść
przyczyną tego stanu.W prawidłowej terapi insuliną glukoza nigdy nie
wyniesie 30. Taki poziom napewno szkodzi - tkanka nerwowa jest najbardziej
wrażliwa na niedocukrzenie.

3. Data: 2002-05-22 06:05:31

Od: b...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

Dnia 02-05-21 22:55, Rennie napisał(a):

> [...]
> przyczyną tego stanu.W prawidłowej terapi insuliną glukoza nigdy nie
> wyniesie 30. Taki poziom napewno szkodzi - tkanka nerwowa jest najbardziej

Wiem, był w trakcie regulowania poziomu, brał oprócz tego dodatkowe
tabletki
oprócz zastrzyków. Lekarz zapisał 3 dziennie, ale on przy jednej miał
już lekkie niedocukrzenia. Wiec brał jedną, a tego dnia wział na noc
drugą, troche bez sensu, nigdy nie zaczyna sie nowego leku/wiekszej
dawki na noc. Jednak pytalem bardziej o cos innego, o samą hipoglikemię,
jak długo można przeżyć (chodzi o to, co by się stało, gdyby nikogo
innego nie było w domu)

DOBRA - KOLEJNE PROPSTRZE PYTANIE...
Wrosniete paznokcie-chirurg poszukiwany-Wroclaw
OPIS ZABIEGU...
sorry nei ta grupa
"Oberon" - czy ktos sie juz z tym spotkal