DOBRA - KOLEJNE PROPSTRZE PYTANIE...

1. Data: 2002-05-20 20:08:49

Temat: DOBRA - KOLEJNE PROPSTRZE PYTANIE...
Od: "Miles Davis" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak zatamowac krew ktora sie z tego leje?
To holerne naczynko, nie poddaje sie. Sa jakies sposoby?
Jakby zaschlo byloby ok... Jak to zasuszyc?

--

Miles Davis
e-mail: m...@w...pl

2. Data: 2002-05-20 21:00:13

Temat: Re: DOBRA - KOLEJNE PROPSTRZE PYTANIE...
Od: "Miles Davis" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Juz nie cieknie, jest sucha, jest coraz lepiej, nie spuchla, taka wyrwa,
dolek w ciele na glebokosc 1-2mm, za wczesnie by oceniac efekty, ale ciesze
sie ze jest jak jest, ze nie bli zupelnie. Mam nadzieje ze ranek nie
przyniesie nic zlego. Dobranoc grupie...

--

Miles Davis
e-mail: m...@w...pl

3. Data: 2002-05-20 21:04:50

Od: MyjkeL <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

-=Miles Davis=- <m...@w...pl> news:acbo65$q0b$1@news.gazeta.pl:

> Juz nie cieknie, jest sucha [...]

slow brak.. :/
oprocz tych: naucz sie w koncu odpowiadac na posty..

--
Pozdor
Myjk

4. Data: 2002-05-20 21:14:35

Od: "Miles Davis" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> naucz sie w koncu odpowiadac na posty..

Poprawie sie - sorry za brak manier...

Miles Davis
e-mail: m...@w...pl
tel. 501-943747
icq: 146374758

5. Data: 2002-05-21 05:38:29

Od: Mała Mi <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miles Davis" napisał ...

> Jak zatamowac krew ktora sie z tego leje?
> To holerne naczynko, nie poddaje sie. Sa jakies sposoby?

No dobra - wystarczy.
Zabawa zapoczątkowana przez Claire przebiega w sposób:
1).robię zadymę,
2).przyznaję się do prowokacji,
3).przepraszam,
4).tłumaczę, po co to było.
Punkt pierwszy masz zaliczony, drugi i trzeci możesz sobie darować.
Powiedz po prostu, o co Ci chodzi.

Pozdrawiam !
Mała Mi

6. Data: 2002-05-21 07:24:32

Od: "Claire" <C...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zabawa zapoczątkowana przez Claire przebiega w sposób:
> 1).robię zadymę,
Oj wybacz, moje pytanie WAM wydało sie prowokacyjne, natomiast nie dla mnie
i moich wszystkich znajomych, którzy absolutnie nie wzięliby tego za
robiebie zadymy!!

> 2).przyznaję się do prowokacji,
Bo jednak WAM wydało się prowokacyjne
> 3).przepraszam,
Nigdy nie zaszkodzi, zwłaszcza, że sama dałam sie poniesć i niektórym
ubliżałam
> 4).tłumaczę, po co to było.
Normalne, przecież za pierwszym razem, nie zrozumieliście

Również pozdrawiam
Claire

7. Data: 2002-05-21 08:16:04

Od: "violeczka" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mała Mi" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> 3).przepraszam,
> 4).tłumaczę, po co to było.
> Punkt pierwszy masz zaliczony, drugi i trzeci możesz sobie darować.

A wszystko skonczy sie tym, ze kiedy ktos bedzie naprawde potrzebowal sie
poradzic to nikt mu juz nie odpowie, bo troszke nas znudza te idiotyczne,
wygdybane posty. Zgadzam sie calkowicie z Mala Mi, powiedz w koncu o co Ci
chodzi.
Wioletta Swiatek-Kwapniewska

8. Data: 2002-05-21 08:52:48

Od: Mała Mi <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Claire" napisała ...

> Oj wybacz, moje pytanie WAM wydało sie prowokacyjne,

Nie mój do mnie jak do pułku wojska. ;-)
Zależy które. Owo "czy mam poczekać
z depilacją, aż będę po skrobance" było.
I doskonale o tym wiesz.
Przeprosiłaś i kwita. Po co znowu się zgrywasz ?

> Bo jednak WAM wydało się prowokacyjne

Łatwo zmieniasz zdanie.
Napisałaś "to była prowokacja".
TY napisałaś, a nie jacyś bliżej nie sprecyzowani ONI.
A jeśli chodzi o Twoich adwersarzy, to większość wzięła to,
co napisałaś, wcale nie za prowokację, tylko za prawdę.
W tym cały problem i o to Ci przecież chodziło.
Zagranie na tyle głupie, że szkoda się nad nim dalej rozwodzić.
Szkoda tylko, że tak szybko znalazłaś naśladowców.

Mała Mi

Wrosniete paznokcie-chirurg poszukiwany-Wroclaw
OPIS ZABIEGU...
sorry nei ta grupa
"Oberon" - czy ktos sie juz z tym spotkal
Nieco [OT] Makabryczna Hestia.