OPIS ZABIEGU...

1. Data: 2002-05-20 19:50:41

Temat: OPIS ZABIEGU...
Od: "Miles Davis" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wycialem sobie narosl pod pacha:

- Umylem dokladnie ostre nozyce do paznokci,
- Zagotowalem wode i trzymalem ostrze w parze ok 1 minuty,
- Wysyszylem ostrza,
- Umylem miejsce pod pacha dokladnie i wytarlem do sucha,
- Naciagnalem narosc, a druga reka wzialem ja miedzy ostrza nozyc
- Szybko bez zastanawinia zacisnolem je.
- Rana poczatkowo biala, bez krwi...
- Wata i alkohol 40 %...

Po chwili zaczela sie saczyc krew z jakiegos naczynka. To co odcialem, ten
zimny juz kawalek miesa, bylo w srodku biale, mimo ze z zewnatrz brazowe.
Nie czulem zuplnie bólu, nawet alkohol nie szczypal. Dopiero za ktoryms
razem poczulem szczypanie. Rana w tej chwili wyglada swietnie, biala, bez
krwi, tylko male naczynko krwawi. Cos jakby mi puchnie pod pacha, ale sadze
ze to alkohol i ucisk powoduja takie odczucia...

Mam nadzieje ze bedzie dobrze, napisze za kilka dni jak to wyglada...
Dziwnie sie czuje, po odcieciu tego czegos co bylo ze mna blisko 30 lat
czuje sie troche nie swoja... Ciesz sie ze nie mialo to nic wspolnego z
nerwami, moja reka pracuje bez zarzutu...

Pozdrawiam Was...

Miles Davis
e-mail: m...@w...pl
tel. 501-943747
icq: 146374758

2. Data: 2002-05-20 19:52:28

Temat: Re: OPIS ZABIEGU...
Od: Kami <K...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

[ciach]

A teraz - jeśli możesz - wytłumacz mi, czemu zrobiłeś to sam, a nie
poszedłeś z tym do lekarza? Tak łopatologicznie, żebym zrozumiała Twoją
motywację.

--
Kami
____________________________

3. Data: 2002-05-20 19:57:00

Od: "Claire" <C...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

OK, zrobiłeś, co chciałeś zrobić, ale niemusiałeś nas raczyć takimi
obrzydliwymi opisami.

5. Data: 2002-05-20 20:03:06

Od: "iza" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miles Davis" wycial:

(.........)

:-)))))))))))))))))))))))))))))) i :-))))))))))))))))))))))))))))))) i
jeszcze raz :-)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

pozdrawiam:-))))))))))))))))

6. Data: 2002-05-20 20:06:34

Od: "Miles Davis" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bylem, ale mila pani powiedziala mi ze musze poczekac 6 m-cu na zabieg, no
chyba ze - i tu wsunela mi ulotke prywatnej przychodni - zaplace 500zl. Ja
nie wiem, ja przepraszam... Ja poprostu chcialem miec to z glowy - i mam
nadzieje bede mial...

--

Miles Davis
e-mail: m...@w...pl

03.jasien.net...

7. Data: 2002-05-20 20:07:16

Od: "Miles Davis" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcialem komus o tym powiedziec! Na poezji mialem?
Dziewczyna mnie zabije jak sie dowie...

--

Miles Davis
e-mail: m...@w...pl

8. Data: 2002-05-20 20:19:18

Od: Kami <K...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

Wiesz, trochę masz racji, ale nie do końca... Autor wątku napisał coś na
jak najbardziej publicznym forum. Więc musi liczyć się z różnymi
reakcjami na temat, który poruszył. Zadał pytanie o narośl i sposób jej
usunięcia, mimo tego, że ileś osób odradziło mu metodę, którą chciał
zastosować - w końcu ją zastosował i to opisał - ja bym chciała
wiedzieć, co go do tego skłoniło. I uważam, że to akurat publiczne
forum, fakt że to Miles poruszył ten temat i sposób w jaki to zrobił -
jak najbardziej usprawiedliwia moje pytanie.

--
Kami
____________________________

9. Data: 2002-05-20 20:20:41

Od: Kami <K...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

Jaka pani? Pani w recepcji? Czy pani doktor? Byłeś u lekarza pierwszego
kontaktu. Warknąłeś (w razie potrzeby), że życzysz sobie skierowania
dalej? Czy machnąłeś ręką?
Wiesz - szczerze Ci życzę, żebyś naprawdę miał to z głowy. Bardzo
szczerze.

--
Kami
____________________________

10. Data: 2002-05-20 20:46:29

Od: "I.Tichy" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

albo ja nie wiem o co chodzi albo to kolejna ze tak powiem "prowokacja"
albo lja zyje nie w europie tylko w afryce i nie w XXI wieku tylko gdzies
ze trzysta lat do tylu
nic wiecej nie powiem to co zrobiles to ryzykowna rzecz
1 znamiona wycina sie sterylnymi narzedziami, w jalowych
rekawiczkach,zaklada sie pozniej jhalowe opatrunki
2 WYCINA SIE JE SKALPELEM Z MIN 1 cm MARGINESEM!!!!!
3 stosuje sie hemostaze - np podwiazanie takiego krawiacego naczynia
krwionosnego...
4 zmiane oddaje sie do badania histopatologicznego w celu oceny ewntualnej
jej zlosliwosci...
czlowieku czemu lekarzom chleb odbierasz? jak mi sie psuje samochod to
oddaje do serwisu...wyciagam kase i palce , a nie majstruje cóśtam bo sie na
tym nie znam! w warszawie wyciecie prywatnie znamienia ok 100 , 150 pln!

niezastosowanie sie do powyzszych punktow grozi
1 ad jeden zakazeniem i jego konsekwencjami
2 wycieciem ew. zmiany i pozostawienie jej fragmentu - odrosnieniecie zmiany
3 pozostawieniem zlosliwej zmiany nieleczonej - w przypadku braku badania
hispat
dalej mam jednak nadzieje ze to wyglupy li tylko...
pozdrawiam
Tichy

sorry nei ta grupa
"Oberon" - czy ktos sie juz z tym spotkal
Nieco [OT] Makabryczna Hestia.
zespół barku łacina
oczy