OPIS ZABIEGU...

następny post »
From: "Miles Davis" <m...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: OPIS ZABIEGU...
Date: Mon, 20 May 2002 21:50:41 +0200

Wycialem sobie narosl pod pacha:

- Umylem dokladnie ostre nozyce do paznokci,
- Zagotowalem wode i trzymalem ostrze w parze ok 1 minuty,
- Wysyszylem ostrza,
- Umylem miejsce pod pacha dokladnie i wytarlem do sucha,
- Naciagnalem narosc, a druga reka wzialem ja miedzy ostrza nozyc
- Szybko bez zastanawinia zacisnolem je.
- Rana poczatkowo biala, bez krwi...
- Wata i alkohol 40 %...

Po chwili zaczela sie saczyc krew z jakiegos naczynka. To co odcialem, ten
zimny juz kawalek miesa, bylo w srodku biale, mimo ze z zewnatrz brazowe.
Nie czulem zuplnie bólu, nawet alkohol nie szczypal. Dopiero za ktoryms
razem poczulem szczypanie. Rana w tej chwili wyglada swietnie, biala, bez
krwi, tylko male naczynko krwawi. Cos jakby mi puchnie pod pacha, ale sadze
ze to alkohol i ucisk powoduja takie odczucia...

Mam nadzieje ze bedzie dobrze, napisze za kilka dni jak to wyglada...
Dziwnie sie czuje, po odcieciu tego czegos co bylo ze mna blisko 30 lat
czuje sie troche nie swoja... Ciesz sie ze nie mialo to nic wspolnego z
nerwami, moja reka pracuje bez zarzutu...

Pozdrawiam Was...

Miles Davis
e-mail: m...@w...pl
tel. 501-943747