Re: OPIS ZABIEGU...

Data: 2002-05-21 05:41:34
Temat: Re: OPIS ZABIEGU...
Od: "Miles Davis" <m...@w...pl>

To pesymistyczny wariant. Optymistyczny jest taki, ze nie sa to komorki
rakowe, a wyciecie tego na cm glebokosci mogloby calokowicie lub w czesci
zparalizowac mi reke jak mojej kolezance ktrej zrobil to chirurg a teraz ma
reke na po wladna - na dodatek badanie wykazalo ze nie bylo zmian
nowotworowych.

Bywa roznie, trzeba wierzyc ze bedzie dobrze! Wiara czyni cuda.

--

Miles Davis
e-mail: m...@w...pl