OPIS ZABIEGU...

11. Data: 2002-05-20 20:55:56

Temat: Re: OPIS ZABIEGU...
Od: "Miles Davis" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje, przydadza sie zyczenia...
Wierze w Boga, wiesz? Czasem pozwalam Jemu rozdac karty...
Jesli mam po co zyc bede zyl, nie boje sie.

Miles Davis
e-mail: m...@w...pl
tel. 501-943747
icq: 146374758

Użytkownik "Kami" <K...@j...net> napisał w wiadomości
03.jasien.net...

> [...]

Jaka pani? Pani w recepcji? Czy pani doktor? Byłeś u lekarza pierwszego
kontaktu. Warknąłeś (w razie potrzeby), że życzysz sobie skierowania
dalej? Czy machnąłeś ręką?
Wiesz - szczerze Ci życzę, żebyś naprawdę miał to z głowy. Bardzo
szczerze.

--
Kami
____________________________

12. Data: 2002-05-20 20:58:35

Od: "Mamak z Galicji" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miles Davis" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Wycialem sobie narosl pod pacha:

Ja też mam taką narośl, ile weźmiesz za jej usunięcie?

--
Mamak z Galicji
irc: Mamak #prk

13. Data: 2002-05-20 21:03:13

Od: "Miles Davis" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesz, to nie jest tak ze czlowiek ma DUSZE...
Czlowiek JEST dusza a nie ja ma, a to roznica, widzisz jka?
Masz cialo - jest Twoje, rob z nim co chcesz :)

Mi nic do tego.

Miles Davis
e-mail: m...@w...pl
tel. 501-943747
icq: 146374758

14. Data: 2002-05-21 05:32:01

Od: "Ender" <e...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik I.Tichy <t...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:acbnbc$853$...@n...tpi.pl...
> albo ja nie wiem o co chodzi albo to kolejna ze tak powiem "prowokacja"

Najprawdopodobniej wlasnie to ostatnie...

15. Data: 2002-05-21 05:41:34

Od: "Miles Davis" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

To pesymistyczny wariant. Optymistyczny jest taki, ze nie sa to komorki
rakowe, a wyciecie tego na cm glebokosci mogloby calokowicie lub w czesci
zparalizowac mi reke jak mojej kolezance ktrej zrobil to chirurg a teraz ma
reke na po wladna - na dodatek badanie wykazalo ze nie bylo zmian
nowotworowych.

Bywa roznie, trzeba wierzyc ze bedzie dobrze! Wiara czyni cuda.

--

Miles Davis
e-mail: m...@w...pl

16. Data: 2002-05-21 06:05:50

Temat: Re: OPIS ZABIEGU - utnijmy ten watek
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 20 May 2002, Miles Davis wrote:

> Bylem, ale mila pani powiedziala mi ze musze poczekac 6 m-cu na zabieg, no
> chyba ze - i tu wsunela mi ulotke prywatnej przychodni - zaplace 500zl. Ja

Gdzie tak dobrze doktory zarabiaja - daj znac - to zaraz jade...

A propos - proponuje "cut off" ten watek - na prawde - wszystko,
co niezbedne z punktu widzenia zostalo powiedziane a reszta
to mi wyglada na robienie-sobie-jaj.

Dajmy napisac cos komus, kto moze rzeczywiscie potrzebuje jakiejs
rady

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

17. Data: 2002-05-21 06:18:59

Od: "Sotb" <k...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wycialem (...) narosl pod pacha:
> Po chwili zaczela sie saczyc krew z jakiegos naczynka. To co odcialem,
(...)bylo w srodku biale, mimo ze z zewnatrz brazowe.
> Nie czulem zuplnie bólu, (...) Dopiero za ktoryms
> razem poczulem szczypanie.(...), male naczynko krwawi. Cos jakby mi
puchnie pod pacha,(...!)
> Dziwnie sie czuje, (...) czuje sie troche nie swoja(...)
>
> Miles Davis

Po tym wstrząsającym liście zapewne wielu ludzi posiadających różne
dolegliwości będzie chciało leczyć się samodzielnie. Sam mam zamiar (gdy to
przeczytałem) wykonać sobie zabieg podcięcia więzadeł w nadgarstku, ponieważ
od dłuższego czasu mam zespół cieśni nadgarstkowej od pracy przy komputerze.
Dzięki temu będę mógł bez skrupułów i mając jako takie doświadczenie później
wykonać operację wycięcia wyrostka robaczkowego u mojego dziecka. Noszę się
też z zamiarem zlikwidowania żylaka odbytu u mojej małżonki. Myślę, że nie
powinno krwawić (też jest w miarę biały... jak zaglądam).
Zapomniałbym zupełnie o bajpasach u mojego ojca. Już powinien mieć nowe.
Nie wiecie, czy w aptece dostanę skalpele? Gazę wyjałowioną i trochę
spirytusu już mam.

S.O.T.B.

18. Data: 2002-05-21 07:30:09

Od: suzuki nakai <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czekamy niecierpliwie na opis manoamputacji nogi, reki i czegos jeszcze!

--------------
Krzysiek, EBP

19. Data: 2002-05-21 08:19:52

Od: "violeczka" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie wiem, ja przepraszam... Ja poprostu chcialem miec to z glowy - i mam

30 lat Ci to nie przeszkadzalo, a nie mogles poczekac jeszcze 6 miesiecy?
Cos mi sie tu nie zgadza.
Wioletta Swiatek-Kwapniewska

20. Data: 2002-05-21 09:09:41

Od: Marcin F <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

suzuki nakai wrote:

> Czekamy niecierpliwie na opis manoamputacji nogi, reki i czegos jeszcze!

jakby ktos chcial to moge polecic sposob na niewielkie kurzajki jesli
ktos
akurat nie ma pod reka jaskolczego ziela :)

--
Sława, pieniądze i kobiety - Medżik DiscoPolo Mejker
Odwiedź już dziś: http://www.mdpm.bzi.pl !!!

sorry nei ta grupa
"Oberon" - czy ktos sie juz z tym spotkal
Nieco [OT] Makabryczna Hestia.
zespół barku łacina
oczy