Nosz qrfa mać...

21. Data: 2005-11-17 21:52:29

Temat: Re: Nosz qrfa mać...
Od: "sq1euo" <s...@s...pam.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysiek" <n...@n...nieto.pl> napisał w wiadomości
news:dlin7a$b5c$1@atlantis.news.tpi.pl...

> one nie cierpia, daj spokoj.Moze bardziej zal ci jakis kilku komoreczek od
> zwierzat hodowanych tylko dla futerka (przykladowo)?

Oczywiscie ze tak. To jest istota ludzka,czy tego chcesz czy nie,...zawsze
mnie rozwalaja obroncy zwierzatek itd. wiecy zieloni ekolodzy,co to krecika
biednego uratuja a na nastepny dzien 5 dzieci aborcjonuja. Paranoia i
schiza...

> Antykoncepcyjne to racja, jak chcesz stosowac to plac. Nie znam sie dobrze
> ale jakies antykoncepcyjne pomagaja regulowac cykl kobietom i pomagaja w
> menopauzie, w takich wypadkach powinny byc refundowane choc troche.

To jest inna sprawa do rozwiazania,....co innego jako srodek terapeutyczny,a
co innego jako antykoncepcja,...czemu mialaby byc refundowana?

--
Jarek (SQ1EUO)
s...@w...pl

22. Data: 2005-11-17 21:55:02

Od: "sq1euo" <s...@s...pam.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Olga" <ola@bla-bla_.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "sq1euo" <s...@s...pam.szczecin.pl> napisał w wiadomości

> Ale trudno, zeby ten sam lek raz był a raz nie był refundowany. Nagle by
> się okazało, ze 50% populacji ma zaburzenia hormonalne....po co tworzyc
> fikcję?

Rozwiazania by sie znalazly,...jakos nikt nie wyludza np. recepty na
fentanyl, ze niby ma przewlekle bole,..a najnormalniej w swiecie chce sie
nacpac. I nie chodzi o fikcje,tylko o zasady,..z jakiego powodu wszyscy mamy
sie zrzucac,zeby ktos mogl sobie bez ograniczen spolkowac?? Ja sie na to nie
zgadzam. Jesli juz ta kasa jest wyludzana,to niech idzie na ratowanie zycia
itd.

--
Jarek (SQ1EUO)
s...@w...pl

23. Data: 2005-11-17 21:58:07

Od: "sq1euo" <s...@s...pam.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "HaNkA_ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO)interia.pl> napisał
w wiadomości news:dlip0e$hsv$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "sq1euo" <s...@s...pam.szczecin.pl> napisał w wiadomości

> A sprzedawane są na receptę bo....?

> Mnie stać, ale są zapewne rzesze kobiet, których na nie nie stac. Jestem w
> stanie wyobrazic sobie, ze rodzina utrzymujaca siebie i 6 dzieci za 600zl
> czy zasiłek z opieki będzie miala inne wydatki niz ok 40zl mc na tabletki.

No to niech nie wspolzyje,..ma 6 dzieci i wystarczy,...czy kazdy ma
obowiazek i przymus wspolzycia???

> Swietna rada, dla jakies kobiety, zahukanej przez meza, który egzekwuje
> swoje prawa małzenskie. Na pewno takiemu pijanemu neanderczykowi mozna
> powiedzieć "nie dzis bo mam dzien płodny", albo "stasiu ubierz gumkę" :-/

popadasz w paranoie i chcesz mnie przekonac skrajnymi przypadkami

> Bo na coś do cholery idą moje skladki zdrowotnej

no ida na zdrowie,....pigulki antykonc. na zdrowie Ci napewno nie wyjda

> Nie o moralność pytalam. Nienawidzę "obrońców" życia poczętego, bo
> najcześciej nic ich nie obchodzi życie "urodzone" - warunki w jakich zyją
> dzieci zrodzone z małzenskich gwałtów, w biednych, patologicznych
> rodzinach, gdzie wlasnie tabletki antykoncepcyjne refundowane mogłby byc
> pewnym remedium na takie zjawisko.

Widze,ze nienawiscia straszna palasz,...pewnie do wszystkiego co sie rusza.
Zrozum,ze to takie same zycie jak Twoje. Znow wyciagasz jakies paranoiczne
skrajne przypadki.

--
Jarek (SQ1EUO)
s...@w...pl

24. Data: 2005-11-17 22:00:04

Od: "sq1euo" <s...@s...pam.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "TOmasz" <t...@w...lub.usun.to.wp.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "sq1euo" <s...@s...pam.szczecin.pl> napisał w wiadomości

> No to moze wogole zakazac jak to "ladnie" ujales "spolkowania"?
> Wiesz jaki procent ciaz konczy sie samostnym poronieniem?

Co innego samoistne poronienie, a co innego aborcja, czy zabicie zarodkow
"niewykorzystanych" w in vitro. Cos jak roznica miedzy morderstwem, a
smiercia naturalna,...czy nawet np. smierci w wypadku. Widzisz roznice??

Przeciwnikiem spolkowania nie jestem. Wrecz przeciwnie :)) Tylko niech kazdy
placi za siebie i bedzie ok.

--
Jarek (SQ1EUO)
s...@w...pl

25. Data: 2005-11-17 22:00:33

Od: "sq1euo" <s...@s...pam.szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Norbert" <a...@w...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:dlisqc$jml$1@inews.gazeta.pl...

> Okolo 60% zeby bylo dobrze, nie 50% jak to sie mowi.

Moze nawet i wiecej,...ale co to za roznica?

--
Jarek (SQ1EUO)
s...@w...pl

26. Data: 2005-11-17 22:04:52

Od: Jaroslaw Ro <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

HaNkA_ReDhUnTeR wrote:

> Własnie obejrzałam wypowiedz naszego &**% ministra zdrowia. "nie będzie
> refundowania środków antykoncyjnych, które moim zdaniem nie są lekami". Grr.
> To czemu nie mozna ich kupic w supermarkecie i czemu muszę mieć na nie
> receptę? Oszołomstwo. O odmowie finansowania zapłodnien in vitro już nie
> powiem. Grr
>
> Sorrki za temat, ale zagotowałam się jak rzadko kiedy
>
> HaNkA

Zupelnie sie niektorym w lebach poprzewracalo.
Sluzba zdrowia ma tyle potrzeb, ze sie w glowie nie miesci.
Jest olbrzymia liczba schorowanych ludzi, ktorych nie stac na niezbedne do zycia
lekarstwa. W takiej sytuacji domaganie sie od spoleczenstwa, zeby placilo za to,
zeby sie ktos mogl spokojnie bez obawy zajscia w ciaze pier...c, to juz nic
innego jak szczyt wszelakiego zboczenia.

27. Data: 2005-11-17 22:17:17

Od: "HaNkA_ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sq1euo" <s...@s...pam.szczecin.pl> napisał w wiadomości

> Myslisz,ze tej co rozpoczela ten watek chodzi o ich wlasciwosci
> terapeutyczne?? :))))

Tak sie składa, ze tą, która rozpoczęla ten wątek jestem ja.

>Chodzi o ich standartowe zastosowanie. A w takim wypadku nie powinny byc
>refundowane,..bo niby dlaczego?

Bo taniej wyjdzie refundować tebletki antykoncepcyjne niz np utrzymywać
niechciane dziecko w domu dziecka, utrzymywac rodziców-dzieciobójcow w
wiezieniu, wypłacać zasiłki dla rodzin wielodzietnych, gdzie to dzieciaków
juz jest 8 i 9w drodze? Na to wszystko też idą Twoje tak ciezko zarobione
pieniądze. A tu mowa tylko o stronie finansowej. A jest jeszcze strona
społeczna, której koszty sa ciezkie do oszacowania

HaNkA

28. Data: 2005-11-17 22:19:43

Od: "HaNkA_ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to niech nie wspolzyje,..ma 6 dzieci i wystarczy,...czy kazdy ma
> obowiazek i przymus wspolzycia???

Niestety nie kazda kobieta ma luksus wyboru.

> popadasz w paranoie i chcesz mnie przekonac skrajnymi przypadkami

Za to ty żyjesz w idealnym swiecie fikcji. Myślisz ze nie dostrzeganie
problemu sprawia, ze go nie ma?

> Widze,ze nienawiscia straszna palasz,...pewnie do wszystkiego co sie
> rusza.

Nie, to raczej ty masz problemy z empatią. Porozmawiaj o tym, najlepiej z
księdzem :P

HaNkA

29. Data: 2005-11-17 22:23:49

Od: "HaNkA_ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pewnie w Twoim pojęciu facet musi, a baba po prostu ma zachciankę. :-/

No dokładnie. Wystarczy spojrzeć na ten watek - prawie wszyscy panowie tu
wypowiadajacy się mają inne zdanie niż kobiety. Ciekawe czemu. Same chodzące
ideały, co to zawsze tylko przez gumkę. No chyba, ze przez przypadek to oni
fundują swoim partnerkom owe tabletki anty - to wtedy zwracam honor:-))

HaNkA

30. Data: 2005-11-17 22:26:37

Od: "HaNkA_ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jaroslaw Ro" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

> zeby sie ktos mogl spokojnie bez obawy zajscia w ciaze pier...c,

A domaganie się od spoleczeństwa, zeby ponosilo koszty utrzymania gromadki
dzieci wg hasła nie wazne ze oboje nie mamy pracy, Bog dal dziecko, MOPS da
pieniądze jest ok? A instytucja becikowego nie klóci sie z Twoimi
wyliczeniami ekonomicznymi?:)) Parafrazujac Twoją wypowiedz - to samo
społeczenstwo, ktorego nie stać na leki dla schorowanych, będzie płacilo
kobiecie, za to ze zaszła w ciąze i urodzila:-) To nie jest chore?:-))

HaNkA

rutinoskorbin
Zapalenie skory/luszczyca
PREDISOLONUM