Nowa

1. Data: 2003-08-20 15:46:42

Temat: Nowa
Od: "AniaR" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc jestem tu nowa, od niedawna sledze wasze wypowiedzi bardzo podoba mi sie
tu :),mam pytanie w jaki sposob mozna odczytywac grupy dyskusyjne z outluooka
express???
czy macie jakies fajne obrazki jednokolorowe?????????
pozdrowiena Ania

1. Data: 2003-08-20 16:36:33

Temat: Re: Nowa
Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj cieplutko i rozgosc sie na zawsze :)))

,mam pytanie w jaki sposob mozna odczytywac grupy dyskusyjne z outluooka
> express???

Narzedzia->Konta->Grupy Dyskusyjne->Dodaj->.....wpisujesz nazwe serwera
np.ja mam news.onet.pl..........pobierasz jednorazowo wszystkie grupy z tego
serwera i konfigurujesz te ktore chcesz :))

> czy macie jakies fajne obrazki jednokolorowe?

...pare Siluette znajdziesz w moim albumiku na 7ya:

http://www.7ya.ru/photos/private.asp?login=Beata&Rub
rID=15427

Pozdrawiam
Pusia(z zielonego jak palma w Maroku Białymstoku)

1. Data: 2003-08-20 17:11:35

Od: beazuku <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik AniaR napisał:

> czesc jestem tu nowa,
> pozdrowiena Ania

/ciach?

Witam.

Pozdrawiam Beazuku Zielona Góra
B...@p...onet.pl
http://www.republika.pl/beazuku
GG 5470466

"Aby do czegoś dojść trzeba wyruszyć w drogę"

1. Data: 2003-08-20 18:51:02

Od: "Connie" <c...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

"AniaR" napisała:
> [...]
outluooka
> express???
> czy macie jakies fajne obrazki jednokolorowe?????????

Aniu,

witam serdecznie! Wyślę Ci dziś to, co mam jednokolorowych, a co do
outlooka, to daj znać na priv - zadam Ci pare pytan odnosnie Twojego lacza i
napisze szczegolowa instrukcje, co i jak masz zrobić.

Pozdrawiam i przepraszam za niekonsekwencje z polskimi literkami,
jakos dzis rozkojarzona Connie (W-wa)

1. Data: 2003-08-20 19:24:57

Od: k...@g...pl (Kuleczka) szukaj wiadomości tego autora

Salve!

> czy macie jakies fajne obrazki jednokolorowe?????????
Zajrzyj na edysk (www.edysk.pl) i zaloguj sie:
Login: kulkam
Haslo: robotki

Tam znajdziesz sporo jednokolorowych.

Milego sciagania i witaj wsrod maniaczek ;)
Magda (Katowice)

1. Data: 2003-08-20 20:29:43

Od: "misia31" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czesc jestem tu nowa, od niedawna sledze wasze wypowiedzi bardzo podoba mi
sie

Witaj i czuj się jak u siebie w domu:)!
misia31(Lublin)

(xxx) Lanarte