Na temat.....:ODLICZANIE

1. Data: 2003-08-20 11:57:57

Temat: Na temat.....:ODLICZANIE
Od: "Bos" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny czy to całe odlicznie ma jakiś sens??........przecież nie po
to grupa działa żeby bawić sie w statystyki, zeby te które działaja na
modemach ściągały furę informacji w sumie z robótkami niewiele mających
wspólnego.
Pewnie wielu się naraziłam ale czasem chyba mam prawo wypowiedzieć się
chociaz ten pomysł odliczania mnie akurat nie dotknie bo mam stałe łacze.

pozdrawiam z Krakowa

1. Data: 2003-08-20 12:03:21

Temat: Re: Na temat.....:ODLICZANIE
Od: "Kayra" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bos" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
> Dziewczyny czy to całe odlicznie ma jakiś sens??........

<ciach>
Nareszcie jakieś mądre słowa ;-)))

Krysia (Gliwice)

1. Data: 2003-08-20 12:11:18

Od: "mruwa" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to grupa działa żeby bawić sie w statystyki, zeby te które działaja na
> modemach ściągały furę informacji w sumie z robótkami niewiele mających

Heja!
To i ja dorzucę swoje 3 grosze..
skoro chcecie robić listę osób, które są na grupce.. to może by ktoś się
zlitował i w końcu zaczął dalej robić tą stronkę. której zaczątki kiedyś tam
były.?..
Wtedy można sobie tam taka listę umieścić..

pozdrówki..

mruwa..

1. Data: 2003-08-20 12:19:52

Od: J...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to grupa działa żeby bawić sie w statystyki, zeby te które działaja na
> modemach ściągały furę informacji w sumie z robótkami niewiele mających
***
Nie ma sensu. Po co w ogóle taka lista? Przy okazji ogólnie: Dziewczyny,
masa jest na grupie typowo prywatnej wymiany zdań na temat niezrozumiały i
nieinteresujący dla wszystkich poza dwiema-trzema osobami, które to ciągną.
Polecam gg.

Jandulka (Warszawa)

1. Data: 2003-08-20 12:34:00

Od: "Zosia" <m...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

To i ja wtrącę swoje trzy grosze:) mam modem i problem niechcianych wiadomości
mnie teoretycznie dotyczy. Przeciez po to są tytuły wiadomości, zeby sie
zorientować o co chodzi w treści. Jeśli widzę post pod tytułem Zielona Góra to
go po prostu nie otwieram. Osobiście bardziej meczy mnie wieczna nagonka co
wolno i co nie wolno, nie wprowadzajmy żandarmerii na grupę, w końcu to ma być
przyjemność. Takie przynajmniej mam wrażenie i takie są moje ciche marzenia.
Przepisy są dla ludzi a nie ludzie dla przepisów. Jako zawodowy statystyk nie
mam nic przeciwko odliczaniu, choćby z ciekawości ile nas tu jest
takich "uzależnionych inaczej" :))

1. Data: 2003-08-20 12:42:04

Od: Monga <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

"Zosia" <m...@W...onet.pl> :

> [...]
> wprowadzajmy żandarmerii na grupę, w końcu to ma być przyjemność. Takie
> przynajmniej mam wrażenie i takie są moje ciche marzenia.

No widzisz, każdy ma inne marzenia, mnie na przykład (między innymi) męczą
wątki w których 15 osób pisze ja też, mi też przyślij, ja też poproszę -
zamiast zrobić to samo na priva, o co wiele osób od dawna prosi. Moim
cichym marzeniem jest taka sytuacja w której się to skończy, nawet jeżeli
wcześniej trzeba będzie wysłać 100 postów nie wolno, nie wolno, nie wolno
:)

Pozdrawiam,
Monika (Wrocław)

--
m...@p...fm
GG 86099 ** ICQ 23487118

1. Data: 2003-08-20 12:43:45

Od: "Bos" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
nie
> mam nic przeciwko odliczaniu, choćby z ciekawości ile nas tu jest

Zosiu to nie nagonka bo daleka jestem od tego ale jak tak dalej
pójdzie to dojdziemy do podpisywania listy obecności na grupie a przecież
nie takie sa załozenia tej grupy..........chyba chodzi o pomoc , wymiane
informacji i wzorów a nie o odliczanie.
A co do zawodowych przedyspozycji to jestem z zawodu fryzjerka(męska) i
wychodzi na to że nie jestem w temacie

pozdrawiam z Krakowa

1. Data: 2003-08-20 12:58:51

Od: "J...@o...pl" <j...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> przyjemność. Takie przynajmniej mam wrażenie i takie są moje ciche marzenia.
> Przepisy są dla ludzi a nie ludzie dla przepisów.

Zosiu (i nie tylko). A może byś założyła, że nie mam złych intencji, nie chcę
nikogo blokować, ale wręcz przeciwnie - widzę, że warto coś zmienić, żeby nam
wszystkim było łatwiej?
Jandulka (Warszawa)

1. Data: 2003-08-20 13:38:03

Od: "Kuleczka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to grupa działa żeby bawić sie w statystyki, zeby te które działaja na
> modemach ściągały furę informacji w sumie z robótkami niewiele mających

Moze ja sie wypowiem jako autorka jednego z watkow: moim glownym celem bylo
stworzenie listy osob przede wszystkim po to, zeby mozna sie bylo
zorientowac kto skad jest i zeby np. wiedziec, kto sie miga od spotkan
lokalnych ;) Jak dla mnie takie informacje sa dosc cenne, bo moja pamiec
jest krotka, a posiadanie takiej listy w jednym miejscu bardzo mi sie przyda
i latwiej mi bedzie rozrozniac osoby.

Pozdrowionka
Magda (Katowice)

1. Data: 2003-08-20 13:51:17

Od: "annaweronika" <a...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

A może po prostu zróbmy tak: kto chce niech się wpisuje w statystyki, kto nie
chce, niech w ogóle tego nie czyta... Jest nas za dużo na ustalanie jakiś tam
reguł, każda z nas ma inne oczekiwania od grupy, nie trujmy się wzajemnie
pouczeniami...
pozdr
annaweronika

Re: FAQ pl.rec.robotki-reczne