Nowa :)

21. Data: 2005-01-22 17:30:49

Temat: Re: Nowa :)
Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:

> Ale BEZ galaretki? To straszne!
> a poza tym podoba mi sie creme anglaise (cz anglais) ...czyli
> budyn...

To moze podaj swoj przepis (chociaz w przyblizeniu ;PP), bedziem
porownywac ;) A poza tym nie taki do konca budyn, bo na zoltkach, nie
standardowo, na mace ziemniaczanej ;)

> aaa, Kocie cos mi po glowie chodzilo i sie przypomnialo wlasnie
> apropo kremu angielskiego...pamietasz moj deser w wyjatkowej
> knajpie, ktora opisalam po moich urodzinach? ten creme caremel to
> z nazwy, nazwy, hehehe

Aaaa, a ja myslalam, ze prawdziwy, w konia mnie zrobilas ;) Ale dzieki
temu wyjasniona zostala sprawa, czemu wmawialas swiatu, ze to byla
knajpa z ANGIELSKIM zarciem ;PP

Kot, wylizujac miske po bitej smietanie

--
Kot
m...@p...onet.pl

22. Data: 2005-01-22 17:38:44

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <4...@p...onet.pl>,
m...@p...onet.pl (Kot) wrote:

> Ale nadal sherry ;)

Jakim cudem?

Władysław

23. Data: 2005-01-22 18:14:02

Od: "Agata" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:4...@4...com..
.

> a szwarcwald to tez i Skrzata o ile mnie cos nie myli

Z mojego zeszytu ciekawostki

Ciasto Joli L-l
Piersi wedlug Waldemara Krzaka
Pizza di patate Wladyslawa Losia
Zupa z cukinii Paula
makaron chiński według Krysi
Sałatka ze śledzi według Jerzego
Krokiety Ramzesowej
Tort Schwarcwaldzki Anety
Chałka Doruni
....itd itd itd........wszyscy tu jesteście

> jak palce? OBLALAS lawenda?????

....no jasne....phi ;)

> Pierz
> K.T. - starannie opakowana
agataw - starannie zabandazowana ale tak zeby oddychało...

24. Data: 2005-01-22 18:15:32

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Jan 2005 18:30:49 +0100, m...@p...onet.pl (Kot)
wrote:

>To moze podaj swoj przepis (chociaz w przyblizeniu ;PP), bedziem
>porownywac ;) A poza tym nie taki do konca budyn, bo na zoltkach, nie
>standardowo, na mace ziemniaczanej ;)

Na dno naczynia biszkopty, na to owoce dowolne, na to galaretka.
aaa, te biszkopty nasaczyc sherry czyli jerez czyli xeres.
na owoce budyn czyli custard, a w eleganckiej wersji (Twojej) -
real custard (hehehe) czyli na parze , z zlotek etc.. na to (jak
juz ta galaretka, panie dzieju, stezeje nieco) i na wszystko na
wierzch bita smietana. frywolna wersja dziecieca zaleca rowniez
posypanie hundreds and thousands - taki kolorowy maczek ;)))

>Aaaa, a ja myslalam, ze prawdziwy, w konia mnie zrobilas ;) Ale dzieki
>temu wyjasniona zostala sprawa, czemu wmawialas swiatu, ze to byla
> [...]

hehehe, bo to wszystko jednajednosc - w sumie u was snobistycznie
nazywaja cos kremem angielskim, a unas, ten krem angielski,
pieczony, z karmelem, nazywaja snobistycznie z francuska ;)))

Pierz
K.T. - starannie opakowana

25. Data: 2005-01-22 18:17:19

Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk>
[...]
> odkrylam i znalazlam krokiety z orzechami wedle Ramzesa.
> No? KTO Ramzesa pamieta?? :)))
[...]

Do dziś nie rozumiem, dlaczego "facet" był w rzeczywistości kobietą.
;-)
Ale skoro Skłodowska-Curie też była kobietą.
:-)))
--
Pozdrawiam, Jerzy

26. Data: 2005-01-22 18:23:17

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <csu54t$s4p$1@mamut1.aster.pl>, "Agata" <a...@g...com.pl>
wrote:

> Użytkownik Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> w wiadomości do
> [...]

W żadnym przypadku moja. W końcu nie jestem Włochem. Wyciągnąłem ten
przepis kiedyś w odpowiedzi na tysięczne nudne pytanie o przepis na
pizzę. ;-)

Władysław

27. Data: 2005-01-22 18:24:33

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>Chałka Doruni
>....itd itd itd........wszyscy tu jesteście
>

>agataw - starannie zabandazowana ale tak zeby oddychało...

a ja mam anonimowe wafle z nadzieniem czekoladowym
potem jest "kapucha - Maria", , pierniko-murzyn WKN, caluski wg
Moniki,, ciasteczka cynamonowe WKN, marynowane czeresnie Krychy,,
sypana szarlotka Kamasa, placek biszk. z jab. Joanny Dusz.,
kalafior wg - AgatyW, Beaty, Asi,, Wkn, , sernik Rarzony,
piernikomurzyn Castle, ciasto bananowe Magdy, , ciasto wlsokie
Deutera, murzynek Mechci,

Pierz
K.T. - starannie opakowana

28. Data: 2005-01-22 18:26:48

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:

> [...]
> wierzch bita smietana. frywolna wersja dziecieca zaleca rowniez
> posypanie hundreds and thousands - taki kolorowy maczek ;)))

No to czyli mam dokladnie to samo, tylko bez gararetki. Moze troche
szkoda, podobno dobrze na paznokcie i wlosy robi, na moje nie trzeba,
ale menrzoskie sypia sie, oj sypia...

> hehehe, bo to wszystko jednajednosc - w sumie u was snobistycznie
> nazywaja cos kremem angielskim, a unas, ten krem angielski,
> pieczony, z karmelem, nazywaja snobistycznie z francuska ;)))

Nie jestem pewna, czy ten krem angielski to tak bardzo snobistycznie,
wiesz co monrz mowi o angielskiej kuchni, a jak nie wiesz, to zapytaj
dziecka mlodszego, ono wie na pewno ;)

--
Kot
m...@p...onet.pl

29. Data: 2005-01-22 18:35:14

Od: "Agata" <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wladyslaw Los <w...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:w...@n...onet.p
l...
> [...]

> W żadnym przypadku moja. W końcu nie jestem Włochem. Wyciągnąłem ten
> przepis kiedyś w odpowiedzi na tysięczne nudne pytanie o przepis na

...wiem ;)

agataw

30. Data: 2005-01-22 18:37:50

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Los wrote:

> Jakim cudem?

A bo z wisniami.

--
Kot
m...@p...onet.pl

chleb z marmolada...
Kiszone pomidory
czy zna ktoś dobre potrawy Hinduskie, będę bardzo wdzięczna
ciasto z gruszek
Szynka wieprzowa