Re: Nowa moda ?

1. Data: 2004-04-21 18:21:31

Temat: Re: Nowa moda ?
Od: "Bluzgacz" <b...@p...zigzag.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nicki" <m...@m...pl> wrote in message news:c66agc$37a$1@news.onet.pl...

> maz jak zima jest mu za zimno w samych spoadniach nosi pod spod bielizne
> (cos jak legginsy) alpinusa taka dla alpinistow :)

No a przepuszcza to powietrze? Bo skoro to dla alpinistow to musi byc
cholernie cieple.
Cos wiecej prosze.
Pytam, bo zima w spodniach od garnituru chodzic to ciezko i zimno jak
cholera......
--

Bluzgacz

GG: 5015
http://www.poznan4u.com.pl/pyrypy/images/pic69029.jp
eg

1. Data: 2004-04-21 21:05:31

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bluzgacz" <b...@p...zigzag.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> cholernie cieple.
> Cos wiecej prosze.
> Pytam, bo zima w spodniach od garnituru chodzic to ciezko i zimno jak

to jest tzw bielizna oddychajaca, przepuszcza powietrze w jedna strone,
wilgoc w druga wiec jak sie zgrzejsz nie czujesz ze masz na sobie cokolwiek
mokrego. bardzo sie to dobrze sprawdzalo na motorze, wiec zaczelismy nosic i
na codzien w zimie. Tkanina jest ciepla, ale tez dosc delikatna, nie gruba
wiec nie czujesz za masz pod psodem cokolwiek niewygodnego ;)
Nie wiem czy alpinus jeszcze je produkuje bo nasze galotki maja juz pare
latek, ale moze wymyslili cos lepszego :)
ale pewnie na stronie tejze firmy bedzie cos wiecej o oddychajacej bieliznie
dla alipinistow

pozdr

Re: Olay na razie tylko w Warszawie
Re: Nowa moda ?