Nowa strona WWW.

31. Data: 2006-07-31 21:14:08

Temat: Re: Nowa strona WWW.
Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

mosquite wrote:

> [...]
> wczesniej.
> Wkleiłem skład przepisu w google (przepisu na ciasteczka serowe do
> którego się Pani odwołuje) na ciasteczka serowe - i prosze oto wynik
> tylko z 1 strony wyszukiwania
>
> http://www.przepisy.org/przepis1166-21_22.html
>
> http://kuchnia.verus.pl/przepis.php?NUMER=102
>
> http://wizard.ae.krakow.pl/~batko9p/ciasta.htm
>
> http://www.pychotki.pl/przepis/560/Ciasteczka,serowe
>
> czy to nie jest ten sam przepis? nawet w jednym przypadku jest data
> dodania (chyba 2000 albo 2001r) i tylko w jednym przypadku "autor"

Strzal w dziesiatke problemu. Jako odpowiedzialny wlasciciel powaznej,
dobrze zaprojektowanej strony internetowej, moim zdaniem nie powinienes
po prostu przepisywac tekstow z internetu, bo wlasnie takie postepowanie
doprowadza to powyzszych sytuacji. Przepisujac, stajesz sie natychmiast
"jednym z nich", powielajac nie swoje teksty i podpisujac sie pod nimi
swoim Copyright, tym samym zastrzegajac sobie prawa intelektualne do
cudzych tekstow.

Moim zdaniem, powinienes znalezc zrodla i autorow przepisow, ktore
chcesz zamieszczac, a te przepisy, ktore sa nie do odkopania, po prostu
wyeliminowac. Rowniez mozesz zglosic prosbe na te grupe o zglaszanie
przepisow, zapewniajac, ze autorstwo zostanie podanie.

Jest taka wspaniala polska strona wegetarianska,ktora zawiera mnostwo
przepisow z grupy i innych zrodel. Ich format jest bardzo dobry, spojrz
na dole przepisu i zobacz, jak oni podaja zrodla i autorstwo.
Kilkakrotnie pisali do mnie o pozwolenie na zamieszczanie przepisu, a
poniewaz wiem, ze traktuja autorow wedlug praw, wiec z ochota im to
pozwolenie daje.

http://puszkkka.spinacz.pl/przepis.php3?id=2294

Magdalena Bassett

32. Data: 2006-07-31 21:16:34

Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

mosquite wrote:

> Życzę dobrej nocy.

A ja zycze powodzenia, naprawde, bo widac, ze jestes otwarty na uwagi i
sugestie.

MB

33. Data: 2006-08-01 17:34:21

Od: "Janka" <j...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mosquite" <a...@s...net> napisał w wiadomości
s.com...

>Mam sprawdzać kazdy przepis i kazdego uzytkownika czy jest autorem?

Tak. Jako autor, pomysłodawca czy właściciel strony odpowiadasz za jej
wartość merytoryczną.

>Słuszne uwagi prawicie i gwarantuję iż będę się starać
>wyjaśniać tą sytuację , natomiast jest mi przykro, że zrobiłem
>coś dla ludzi a ludzie mnie ukamieniowali...

Raczej pomógł, nim sobie przyspożyłeś kłopotów.
J.

34. Data: 2006-08-03 14:29:47

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artur Nowacki" <a...@l...home.pl> napisał w wiadomości
pl...
> www.ksiazka-kucharska.pl

Ale tam są brednie:

Białko zwierzęce daje około 15-20% kalorii z białka, reszta to tłuszcze w
większości nasycone. Białko roślinne (np.; soja) daje około 50 % kalorii z
białka a reszta to węglowodany złożone.
http://www.ksiazka-kucharska.pl/index.php?p=polecamy
&id=70

Może moznaby to napisac po polsku? Jak białko może dawać 15% kalorii z
białka?

DJD

35. Data: 2006-08-03 14:32:11

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artur Nowacki" <a...@l...home.pl> napisał w wiadomości
pl...

> www.ksiazka-kucharska.pl

Czy na śniadanie najlepiej jest jeść płatki na mleku?

Nie! Nawyku spożywania słodyczy nabiera się, jedząc coraz to słodsze
produkty. Zacząć można od płatków śniadaniowych. Naprawdę niewiele rodzajów
płatków nie zawiera cukru. Producenci żywności pomagają nam w wyrobieniu
smaku na słodycze już we wczesnym dzieciństwie: większość gotowych płatków
śniadaniowych zawiera szybko uwalniające się cukry i jest dodatkowo
słodzona. O wiele lepszym rozwiązaniem jest spożywanie naturalnych płatków
owsianych czy jęczmiennych przygotowanych na wodzie z dodatkiem owoców
takich jak banany, jabłka, gruszki, jagody czy nawet rodzynki.

http://www.ksiazka-kucharska.pl/index.php?p=polecamy
&id=99

Więc dalej - co ma współnego pytanie z odpowiedzią? I mleko z cukrem
dodawanym do płatków? Kto takie brednie w tym serwisie wypisuje?

DJD

36. Data: 2006-08-03 14:38:58

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artur Nowacki" <a...@l...home.pl> napisał w wiadomości
pl...

Jeszcze jedno - sporo przepisów jest z broszurki "Kuchnia pod gorącym
słoncem", z lat bodajże 80 XX wieku. Warto byłoby je oznaczyć.

Choćby ten: http://www.ksiazka-kucharska.pl/index.php?p=przepisy
&id=1301

DJD

37. Data: 2006-08-03 21:14:18

Od: "mosquite" <a...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Dominik Jan Domin napisał(a):
> [...]
&id=70

> Może moznaby to napisac po polsku? Jak białko może dawać 15% kalorii z

Po pierwsze nie "brednie" a źle skonstruowana wypowiedź - mimo
wszystko dziękuję za zwrócenie uwagi - tekst zostanie poprawiony.

38. Data: 2006-08-03 21:20:19

Od: "mosquite" <a...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Dominik Jan Domin napisał(a):
> [...]
serwisie wypisuje?

> DJD

"Więc dalej - co ma współnego pytanie z odpowiedzią?"

Puenta jest prosta- nie należy jeść płatków śniadaniowych
oferowanych przez różnych producentów bo wyrabia to w nas nawyk
spożywania słodyczy. To ciekawostki z zakresu dietetyki, a słodycze
w nadmiarze to jeden z powodów tycia. Zwłaszcza problemem jest
pasienie dzieci przez rodziców takimi płatkami, bo to najszybciej
"przygotować" rano i mieć problem "nakarmienia" dziecka z głowy.

mleko z cukrem?
Gdzie to jest dokładnie napisane???

"Kto takie brednie w tym serwisie wypisuje?"

"brednie" to Pana ulubione słowo? poza 1 przykładem, odnalezionej
przez Pana błednej konstrukcji wypowiedzi przez co stała się
niejasna i powyższym przykładem braku zrozumienia tekstu czytanego,
na ponad 50 ciekawostek doszukał się Pan jeszcze jakiś "bredni" ?

39. Data: 2006-08-03 21:23:26

Od: "mosquite" <a...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Dominik Jan Domin napisał(a):
> [...]
>
> Jeszcze jedno - sporo przepisów jest z broszurki "Kuchnia pod gorącym
> słoncem", z lat bodajże 80 XX wieku. Warto byłoby je oznaczyć.

Gratuluję posiadanej wiedzy, proszę jeszcze wpisać ten przepis w
google i zobaczyć na ilu stronach on się jeszcze znajduje, szczerze
nie pamiętam skąd pochodzi, mam wpisac w źródło wszystkie
odnalezione strony i przez Pana przytoczony tytuł? ta dyskusja już
została zakończona na pewnym etapie i wszystkie osoby
"zainteresowane" czekają na ważną informację, dlatego polecam się
już nie męczyć moim serwisem, nie szarpać sobie nerwów i zająć
się czymś co przyniesie Panu radość:)

Serdecznie pozdrawiam

40. Data: 2006-08-04 11:15:40

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mosquite" <a...@s...net> napisał w wiadomości
s.com...

Dominik Jan Domin napisał(a):
> [...]

nie pamiętam skąd pochodzi, mam wpisac w źródło wszystkie
odnalezione strony i przez Pana przytoczony tytuł?

=========

Ja wiem, skąd pochodzą moje przepisy. Albo te, z których korzystam. Wpisać
warto źródło pierwottne, czyli akurat książke, nie systemy www.

DJD

Nalewka galaretka - pytanie
Makłowicz-link