Nowa wersja Internetowego Katalogu Ogrodniczego

1. Data: 2001-01-04 21:35:54

Temat: Nowa wersja Internetowego Katalogu Ogrodniczego
Od: "AO" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z przyjemnoscia informuje o modernizacji (nareszcie) Internetowego Katalogu
Ogrodniczego http://www.iko.pl.
Modernizacja dotyczy glownie czyli technologii i wygladu. Tresci jeszcze
wiele nie przybylo. Encyklopedia roslin ozdobnych bedzie sukcesywnie
rozwijana, choc powoli, z uwagi na olbrzymi naklad pracy, jakiego wymaga. W
najblizszych planach m.in. software'owe gadzety do pobrania z
ftp://ftp.iko.pl, troche miejsca na prezentacje (co miesiac) pieknych
prywatnych ogrodow (wlasciciele takich, ktorzy zechca sie pochwalic
publicznie proszeni sa o kontakt), mozna takze przysylac fotociekawostki
ogrodnicze.

Zapraszam
Andrzej Opejda
s...@a...pl

2. Data: 2001-01-05 16:25:52

Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bylam, widzialam, gratuluje i tak jak kiedys podziwiam ogrom pracy wlozony w
stworzenie tych stron. Szkoda, ze nie udalo mi sie namowic Doroty do
zrobienia strony o rozach, nie byloby tam pustego miejsca.
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

3. Data: 2001-01-05 19:49:04

Od: "AO" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wiesia Karpowicz" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Bylam, widzialam, gratuluje i tak jak kiedys podziwiam ogrom pracy wlozony
> stworzenie tych stron. Szkoda, ze nie udalo mi sie namowic Doroty do
> zrobienia strony o rozach, nie byloby tam pustego miejsca.

Szkoda! Strony o rozach ( i nie tylko o rozach!) brakuje w polskim zakatku
sieci, moge sluzyc pomoca techniczna i ewentualnie miejscem w IKO, gdzie
bede przygotowywal swoj bardziej prywatny kawalek sieci o moich ulubionych
roslinach i chce zdazyc z tym do wiosny, zanim klawiatura i myszka pojda w
kat.

Serdecznie pozdrawiam
Andrzej Opejda
a...@i...pl

Potrzebuję porady!!
juka kontra choroby
Potrzebuje siarki pylistej pod borówkę amerykańska
FREE & EASY PICTURES! NO BULL SHIT! 4574
juka i inne - jak ciac wierzcholek wzrostu?