juka i inne - jak ciac wierzcholek wzrostu?

1. Data: 2001-01-04 10:27:23

Temat: juka i inne - jak ciac wierzcholek wzrostu?
Od: "Agnieszka Grajkowska" <m...@t...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich bardzo serdecznie...
Mam pewne pytanie - mianowicie, moja juka, fikus i dracena juz troszke
podrosly i chcialabym obciac im wierzcholek wzrostu tak by puscily nowe pedy
bokiem. Tylko jak to zrobic, by rosliny zbytnio na tym nie ucierpialy?
Kiedys zrobilam to z kordylina, niestety wyschla od gory, tzn. pien byl
coraz i coraz krotszy, pedy puszczaly ale w naturalny sposob zasychaly wraz
z zasychaniem pienia od gory. Roslina umarla ku mojej rozpaczy.
Czy ktos moze mi pomoc?
Moze sa jakies srodki, ktorymi mozna smarowac rane po odcieciu tak by sie
zabliznila?
Jezeli tak to czy ktos wie jakie?
Bardzo prosze o pomoc...

moj e-mail: a...@p...onet.pl