Nowe rozliczenia zuzycia gazu [Szczecin]

1. Data: 2011-01-29 10:29:49

Temat: Nowe rozliczenia zuzycia gazu [Szczecin]
Od: "Waldemar Maria Pawlak" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, podobno w Szczecinie wprowadzono nowy system rozliczania zuzycia
gazu, poprzez prognozowanie. Inkasenci juz nie beda chodzic. Czy ktos moglby
potwierdzic badz zaprzeczyc?

2. Data: 2011-01-29 20:30:02

Temat: Re: Nowe rozliczenia zuzycia gazu [Szczecin]
Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29-01-2011 11:29, Waldemar Maria Pawlak pisze:
> Witam, podobno w Szczecinie wprowadzono nowy system rozliczania zuzycia
> gazu, poprzez prognozowanie. Inkasenci juz nie beda chodzic. Czy ktos
> moglby potwierdzic badz zaprzeczyc?
Jak na razie u mnie na początku stycznia był inkasent i spisał stan
licznika, ale faktury do dziś nie doniósł...

--
Paweł Muszyński
Skateshop http://sklep.e-street.pl

3. Data: 2011-01-31 10:21:53

Od: sofamebels <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

Sat, 29 Jan 2011 10:29:49 +0000 (UTC), na pl.rec.dom, Waldemar Maria Pawlak
napisał(a):

> Witam, podobno w Szczecinie wprowadzono nowy system rozliczania zuzycia
> gazu, poprzez prognozowanie. Inkasenci juz nie beda chodzic. Czy ktos moglby
> potwierdzic badz zaprzeczyc?

We Wroclawiu to dziala juz od dobrych paru lat. Inkasent przychodzi raz na
4 miesiace, spisuje stan licznika, a potem gazownia wysyla poczta 2
faktury, jedna za 2 miesiace i druga prognozowana za 2 miesiace nastepne

4. Data: 2011-01-31 10:38:24

Od: "jagr" <j...@W...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Waldemar Maria Pawlak" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
..
> Witam, podobno w Szczecinie wprowadzono nowy system rozliczania zuzycia
> gazu, poprzez prognozowanie. Inkasenci juz nie beda chodzic. Czy ktos
> moglby potwierdzic badz zaprzeczyc?

Co 2 miesiące inkasent. Taryfa W3 (grzanie c.o.).
Same kuchenki mają inaczej.

Czym pomalować stół?
Pralka - jak zdiagnozować usterkę?
Jakie żarówki do żyrandola?