Nowe stare dobre gnojki

1. Data: 2004-12-28 16:03:03

Temat: Nowe stare dobre gnojki
Od: Jesus <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Spierdalaj, to moja grupa!
>>Chyba Twoje, ciulu!
itp.

Nazwijmy to "męska intuicja". Tworzymy teraz nowe prawa stadne, wiąże
się to z brakiem myślenia z pewnością słuszności tych praw.

Niezaprzeczalnie pokazanie tego że ktoś ma jaja i sposób jak to
wygląda każy powinien wiedzieć bo jest "domyślnie wiadomy".

CHociaż to nie są nowe prawa to są prawa mafii, gangów
ówczesnych i starych. Tylko dzieci jescze mają swój osobisty dodatek w
stylu "pierdolić starych".
Ten niezaprzeczalnie mający udeżajać w autorytety styl tworzy coś co
jest wyolbrzymione we włądcy much, prawa dzungli młodego gangstera i co
niektórym zostaje i urasta do rozmiaru BAD BOY.
To udeża swoim wyrazem ocenianiem wartości człowieka, dlatego ma też
swój oddźwięk w tym że kobiety - które od zawsze miały wrażliwsze i
podatne na kontrolę mężczyzn wizję co jest cool, łykają to jak młode
sarenki i zarówno aletnie smarkate dupencje jak i starsze dupy
otwierają szeroko nogi na widok stulu gangsta ;)

W sumie to chyba my faceci pokazujemy im co jest "męskie" a co niegodne
uwagi stada.... to znaczy Ci co rządzą autorytatywnie stadem...

1. Data: 2004-12-28 16:11:18

Temat: Re: Nowe stare dobre gnojki
Od: GABi <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jesus napisał:

> udeżajać
> To udeża

Jakieś problemy z dzieciństwa ?

--
GABi

1. Data: 2004-12-28 16:45:42

Od: Jesus <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik GABi napisał:

> Jakieś problemy z dzieciństwa ?

odniesiesz się do treści czy do moich błędów technicznych?

Ktoś mi kiedyś tłumaczył gdy go perfidnie obraziłem, że muszę mieć
probem ze sobą i chcąc zaniżyć moją wartość na wszystkie sposoby ta
osoba chciała by dzięki temu wyjśc niby na mądrzejszą. W tamtym
przypadku prawda była taka, że to ugryzło ją personalnie.

Ja wyciągnąłem z tego taki wniosek - walka słowna - personalna odbiera
rozum i zamienia dialog na słowną przepychankę.

1. Data: 2004-12-28 17:02:37

Od: Jesus <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik GABi napisał:

> Jakieś problemy z dzieciństwa ?

Udeża bo tak działa, a nie dlatego że mam do tego nastawienie.
Udeża w sensie zmniejsza.

Mechanizm społeczne działają jakoś.
Jeśli chodzi o personalne nastawienie do tego, to przecież nikt tego
otwarcie nie porusza bo to wywołuje w ludziach jakieś reakcje.

Gdy o to pytałem ludzie zwykle odpowiadali reakcją agresywną do tego
tematu. Ludzie boją się wręcz ten temat poruszać, młodzież komentuje to
określeniami w stulu "jesteś ciotą"?

Więc dlaczego nie jest mile widziane przez ludzi że ktoś chce
zrozumieć ich "demony" i prawa nimi kierujące.

Prawa i chwyty wykorzystuje się np. w marketingu. Np na ulicy długiej
w Gdańsku koleś wymyślił swój letni "interesik". Taki rodzaj gry gdzie
rzucało się czajnikami i wygrywał ten co najbliżej rzuci czajnik czegoś.
Przechodziłem sobie i
powiedział tak, ej gościu jesteś "ciotą" wymiękasz. Reklamy też to
wykorzystują po prostu negując postawę gdy ktoś nie kupi ich produktów,
albo wręcz nazywają ich idiotami.

A więc jakie było naprawdę twoje pytanie i jakie wysuwasz wnioski?

1. Data: 2004-12-28 17:34:41

Od: GABi <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jesus napisał:

> Udeża bo tak działa
> A więc jakie było naprawdę twoje pytanie i jakie wysuwasz wnioski?

Wnioski mam takie, że nadal niepoprawnie piszesz słowo uderza :)

GABi

1. Data: 2004-12-28 17:47:40

Od: Jesus <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik GABi napisał:

> Wnioski mam takie, że nadal niepoprawnie piszesz słowo uderza :)
>
> GABi

ok

1. Data: 2005-01-04 13:05:36

Od: "Duch" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jesus" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> otwierają szeroko nogi na widok stulu gangsta ;)

Czy ja wiem? Niektore tak, ale czy wiekszosc?

Dwa, po zwiazku z gansterkiem, ktory musi jednak przyrznac lubiej raz na
tydzien bo ma cisnienia,
rozumek kobitce wroci, obojetnie czy to siusiu-majtka czy stara rura.
Duch

Poszukiwany "Słownik psychologii" Arthura S. Webera
co tnie(!) CENZURA psp? - przykl'ady
Potrzebne doróbki w bazie danych.
Odmiana, przemiana, zmiana - jak kto woli.
Udziele rad psychologicznych przez internet